2009 2ci el yeni kasa? mi 2008 0 km r1 mi aliyim? yardim pls

Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
14
selam arkadaslar ben siteye yeni uyelerdenim sivasliyim tr de hayalim hep ufak ss li bi motor sahibi olmakti, olmadi. kismetim avrupaya dustu ve durumum iyi. bu haftalarda r1 almak istiyorum ama %80 begendigim tip model 2008 kasalari yeni kasalarla arasindaki fark 2-3 bin frank 2 ci el tabi .ama yeni kasalarindan pek hosnut degilim ceken ozellikleri vites gostergesi vs.vs .acaba 0 km 2008 r1 alip sonra pisman olurmuyum yeni kasasini alsaydim diye.goruslerinizi bekliyorum tsk ler..:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Selamlar, tamamen kişisel tercih meselesi aslında ama, ben kendi adıma 2008 kasayı daha çok beğeniyorum ve sıfır motorun tadı da başkadır diye düşünüyorum. Kısaca, ben senin durumunda olsam sıfır 2008'i tercih ederdim.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ne olursa olsun. sııfr mal herzaman iyidir. Tabiri caiz ise Kızlığını sen bozarsın :cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
2009 r1 lerde Cross plane Krank mili sistemi var ve ateşleme sırası değiştirildi. Motor sesi çift silindir bir v motor gibi geliyor.

O yüzden 2008 sıfır :cat:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
75
Benimde oyum 2008 sıfırdan yana,2009 ve sonrasının sesi pancar motoru gibi tır tır.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kardes paran varsa, sana 4bin euroya kadar indirimli 2011 R1 alma sansi verebilirim.
Yani 11bin euro civarinda paran varsa 0km 2011 model bir R1 aliriz sana.
Zaten 2009 modelini 10binden asagi alabilecegini sanmiyorum.
Yani anladigim kadariyla bu parayi gozden çikartmissin.
He dersen olur bu is.:)
 
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
14
:)

ewet iyi olur ama ben isvicrede kaliyorum yani isvicreden almak zorundayim. ve sik sik tr ye gelirim zaten ilk isimde motorla gelip il il gezip sivasa gitmek .2 kasada yanyanaydi 2010 yamaha cok genis on bolum arka eksoz bolumu igrenc ve zaten bilindigi gibi lambalar pek tutulmadi yanindaki 2008 yamaha benden vazgecemezsin diyor sanki...AMA SIZ KAZANDINIZ 2008 R1 ALACAM BU HAFTA..TEK SORUN KIRMIZI,BEYAZ yada SIYAH.ONUDA %90 SIYAH DUSUNUYORUM... :) eksoz olarak akrapovic cok ovuyorlar.yoshimura biraz geride gibi .sizcede akrapovic mi almaliyim.?
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ewet iyi olur ama ben isvicrede kaliyorum yani isvicreden almak zorundayim. ve sik sik tr ye gelirim zaten ilk isimde motorla gelip il il gezip sivasa gitmek .2 kasada yanyanaydi 2010 yamaha cok genis on bolum arka eksoz bolumu igrenc ve zaten bilindigi gibi lambalar pek tutulmadi yanindaki 2008 yamaha benden vazgecemezsin diyor sanki...AMA SIZ KAZANDINIZ 2008 R1 ALACAM BU HAFTA..TEK SORUN KIRMIZI,BEYAZ yada SIYAH.ONUDA %90 SIYAH DUSUNUYORUM... :) eksoz olarak akrapovic cok ovuyorlar.yoshimura biraz geride gibi .sizcede akrapovic mi almaliyim.?

Kardes, ben de Fransa'dayim.
Tr de degil.:)
Bana 4 saatlik yoldasin.
Tabi Isviçre'nin ortasinda degilsen.
Bosuna demedik yani.:wiinkk:
Modelle ilgili endiselerini sonra konusuruz.
Aklin yatmiyorsa beni bosuna yorma diye yazmadim.:)

Temsili resim de koyayim.

intermot-moto-19.jpg
 
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
14
hmm

fiyat onemli degil tabi ama ben tam pesin almiyacam 3-5 taksitim olacak 3 er 4 er bin peki nasil alabilirim .ben baselde almanya fransa sinirindayim.nerden alacam motoru ve neden ucuz ? fransadami motor ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
fiyat onemli degil tabi ama ben tam pesin almiyacam 3-5 taksitim olacak 3 er 4 er bin peki nasil alabilirim .ben baselde almanya fransa sinirindayim.nerden alacam motoru ve neden ucuz ? fransadami motor ?

Türkiye'ye Basel'den uçuyorum.
Bana en yakin Easyjet oradan kalkiyor.:)
Bana yakinsin yani.
Ornegin Dijon da bulusabiliriz.
Sana 2 saat kadar yol.
Motosiklet neden ucuz?
Batan bir arkadasin elinde kalan butun motosikletleri aldik o nedenle ucuz.
Motorlar kasada 0km de.
3 yil garantili.
Fatura adina kesilecek yani bir problem yok.
Yalniz taksit olayi bize uymuyor.
Paranin tamamini tedarik edebilirsen, kasada kapina getiririz.
Detaylari merak edersen ozelden telefon numarani yolla ararim gorusuruz.
 
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
14
hmm

son fiyatini soyle ve gumruk isi ne olacak motora plaka nasil alacam burda ben ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
son fiyatini soyle ve gumruk isi ne olacak motora plaka nasil alacam burda ben ?

Kardes, ciddi aliciysan gonder telefonunu goruselim.
Motorlara bir suru talip çikti.
Toptan verebilirim.
O zaman da beklemek zorunda kalirsin.
Yeni parti motorlar, onumuzdeki aydan once gelmez.

Isviçre gümrük birligine dahil mi degil mi bilmiyorum.
Plaka ve ruhsat konusunda sorun olup olmayacagini senin oradan ogrenmen lazim.
Onun disinda evraklarla ilgili problem yok.
Fatura adina kesiliyor.
 
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
14
ok

ben arastirip sana donecem gumruk olayini net fiyatini soylersen tiko pesin memnun olurum ...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Abi tezgahı kurmuşken , İstanbul teslimi kask kaça biter :silent:

Kardes, Türkiye'ye 5 defa paket yolladim, sadece ikisi yerine vardi.
Üçkagitçi durumuna dusmeyelim simdi.
Buralara gelenin gidenin olursa,haber ver.
Ayarlarim bir tane.:wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bide bişi soracam amerikadan veya almanyadan nası bmw getirtebilirim..veya yabancı ülkeden motor getirtme şartı nedir...bu konuyu biraz açarmısıın?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
bide bişi soracam amerikadan veya almanyadan nası bmw getirtebilirim..veya yabancı ülkeden motor getirtme şartı nedir...bu konuyu biraz açarmısıın?

Abicim bildigim kadariyla Türkiye'ye o sekilde araç sokamazsin.
Bu konuyu açan arkadasimiz avrupada yasiyor.
Ben de oyle.
Yani bu is avrupa içi bir ticaret.
Turkiye için pek heveslenmeyin.
Bir suru proseduru vardir mutlaka.
Oradan sorup ogrenmeniz lazim.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selam arkadaslar ben siteye yeni uyelerdenim sivasliyim tr de hayalim hep ufak ss li bi motor sahibi olmakti, olmadi. kismetim avrupaya dustu ve durumum iyi. bu haftalarda r1 almak istiyorum ama %80 begendigim tip model 2008 kasalari yeni kasalarla arasindaki fark 2-3 bin frank 2 ci el tabi .ama yeni kasalarindan pek hosnut degilim ceken ozellikleri vites gostergesi vs.vs .acaba 0 km 2008 r1 alip sonra pisman olurmuyum yeni kasasini alsaydim diye.goruslerinizi bekliyorum tsk ler..:cat:

her şey iyi güzelde senin küçük cc motorun olmamış r1 nasıl kullancan???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst