- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar ben siteye yeni uyelerdenim sivasliyim tr de hayalim hep ufak ss li bi motor sahibi olmakti, olmadi. kismetim avrupaya dustu ve durumum iyi. bu haftalarda r1 almak istiyorum ama %80 begendigim tip model 2008 kasalari yeni kasalarla arasindaki fark 2-3 bin frank 2 ci el tabi .ama yeni kasalarindan pek hosnut degilim ceken ozellikleri vites gostergesi vs.vs .acaba 0 km 2008 r1 alip sonra pisman olurmuyum yeni kasasini alsaydim diye.goruslerinizi bekliyorum tsk ler..:cat: