ön taraftan ses geliyor

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motorum scooter ve ön lastiğin ordan bir ses geliyor ama bu her zaman olmuyor genelde 5 -10 km üzerine cıkınca geliyor tırt tıırt diye:cherry: ve du belirli aralıklarla cıkartıyor hız artınca ses te hızlanıyor çok gıçık bişey ve görünürde hiçbirşey yok ne temas eden nede sürten :pr:çıldırıcam servise götürdüm onlarda bulamadı daha önce başına böğle bişey gelen vrmı lütfen yardım edin
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Arkadaş nedir bu senin motorun başına gelenler? :silent:1 haftadır açıyorum devamlı senin motora bir şeyler oluyor rolanti bozuktu,motordan ses geliyordu, jiglen çalışmıyordu şimdide ön taraftan ses diyorsun.yanılmıyorsam motorun sıfırdı :silent:yarın ilk işin garantiden motorunu değiştirmek olsun yoksa daha 500km de bunlar oluyorsa senin 5000kmyi görmen mucize olur:p :p :rendeer:
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
Arkadaş nedir bu senin motorun başına gelenler? :silent:1 haftadır açıyorum devamlı senin motora bir şeyler oluyor rolanti bozuktu,motordan ses geliyordu, jiglen çalışmıyordu şimdide ön taraftan ses diyorsun.yanılmıyorsam motorun sıfırdı :silent:yarın ilk işin garantiden motorunu değiştirmek olsun yoksa daha 500km de bunlar oluyorsa senin 5000kmyi görmen mucize olur:p :p :rendeer:

valla kardeş hiç sorma güyya 0 aldık aldığımada pişman oldum hergün ayrı bir dert servis desen berbat ilgilenen bile yok motoru değiştir diyorsun da plaka ruhsat falan çıktı motor trafikte gözüküyor değiştireceklerini sanmıyorum
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
valla kardeş hiç sorma güyya 0 aldık aldığımada pişman oldum hergün ayrı bir dert servis desen berbat ilgilenen bile yok motoru değiştir diyorsun da plaka ruhsat falan çıktı motor trafikte gözüküyor değiştireceklerini sanmıyorum
Bulunduğun yerin kaymakamlığına bağlı tüketici hakları koruma komisyonuna dilekçe yazacaksın.Daha sonra bayiyi bu işlemleri yaptığından gidip haberdar edeceksin.bayii sana kendiliğinden dönecek dönmezse olayları akışına bırakacaksın:p olmazsa özel yöntemlerde var:p:p:rendeer:
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
Bulunduğun yerin kaymakamlığına bağlı tüketici hakları koruma komisyonuna dilekçe yazacaksın.Daha sonra bayiyi bu işlemleri yaptığından gidip haberdar edeceksin.bayii sana kendiliğinden dönecek dönmezse olayları akışına bırakacaksın:p olmazsa özel yöntemlerde var:p:p:rendeer:

o işler le uğraşamam ki onlar uzun iş ama yarın servise götüreyim başka çare yok bide far sorunu var yanmıyor:) ve bu benim ilk motorum önceden mobilet vardı meyer mobilet kralmışta ben bilmiyormuşum:cherry::cherry:
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
motoru sıfır aldıysan ön frende diskse ses gelmesi normaldir onun için özel bir spreyle engelleyebilirsin
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
valla abiler allahrazı olsun hakkattende öğleymiş diski sıkıstıran papuçaların alduğu yer adını bilmiyorum:cherry: orası sallanıyor ve titreşimden dolayı ses yapıyormış onun vidaları sıksam olurmu yoksa illa spreymi lazım
:silent:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
valla abiler allahrazı olsun hakkattende öğleymiş diski sıkıstıran papuçaların alduğu yer adını bilmiyorum:cherry: orası sallanıyor ve titreşimden dolayı ses yapıyormış onun vidaları sıksam olurmu yoksa illa spreymi lazım
:silent:

sallanıyosa olay ayrı. sıkılması gerek yada değişmesi gerek. tehlikeli bi durum, yerindenfazla oynayıp tekeri kilitleyebilir, sonrası malum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst