[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
şaft

kaya abiiiiiii şaft tan yag akmış. o ses sanırım ordan geldi. şaft tıpasını acamadım sıkışmış. yağ eklemem lazım. inşallah şafttı dagıtmayız:pr:

kolayla dagılmaz ama yag kaçagının sebebini bulmak lazım sadece kece bozulmuş olabilir bilya bozulup keçeyide bozmuş olabilir bilyada boşluk yapmışsa onu değiştirmek lazım yarın iş yerimdeyim bir ara kaçabilirsen tel aç gel bakalım ne yapabiliriz ama sabah bir şekilde tıpayı aç yagını kontrol et tamamen yagsız kullanma:)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
abim yarın işe giderken bi ugrarım sana. tıpayı acabilirsem ii olurda. acamassam nasıl geleyim bilemiyorum yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst