[MT İstanbul] Cruiser Kullanıcıları Buluşması 21 Ocak 11 Cuma

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Gps'ler oldukça işe yarıyor ama büyük küçük tüm şehirlerde özellikle şehir içinde yollar bölünüyor, ara sokakların yönleri değişiyor. GPS firmaları güncelleme yapıyor ama bizim yönleri değişmiş ve bölünmüş yollar güncellemeye dahil olmayabiliyor. Artık nasıl güncellemeyse :)
Lakin her durumda yine de işe yarıyor meret.

Yanlış yollarda yaktığın benzinlede kesinlikle amorti edersin. Hele benim gibi hep kaybolan biriysen.
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Gps'ler oldukça işe yarıyor ama büyük küçük tüm şehirlerde özellikle şehir içinde yollar bölünüyor, ara sokakların yönleri değişiyor. GPS firmaları güncelleme yapıyor ama bizim yönleri değişmiş ve bölünmüş yollar güncellemeye dahil olmayabiliyor. Artık nasıl güncellemeyse :)
Lakin her durumda yine de işe yarıyor meret.

Yanlış yollarda yaktığın benzinlede kesinlikle amorti edersin. Hele benim gibi hep kaybolan biriysen.

Bu iş için özelliği olan bir cep telefonuda fazla ağırlıktan kurtarmış oluyor, depo üzerine şeffaf güzel bir kılıf uydurmak yeterli :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Selam dostlar,

Evet kızacaksınız, ama şimdiden özrümü dileyeyim geç kaldım muhabbetinize.

Ben Moston Cafe'nin sahibi Aydın ATAGÜL.
Ben de motorcuyum, ama Endurocuyum.

Uzun yıllar önce MT de daha aktiftim, o site bu site derken zamanla MT den kopmuşum farkında değildim.

BU akşam Cenk dostumuzun organize ettiği toplantınıza ev sahipliği yapmaktan onur duyarım.

Zaten bir çoğunuzun bildiği gibi mekan motorcu mekanı. Haftanın belli günleri farklı gruplar geliyor.
Benim canıma minnet, ben toplantılara değil, toplantılar bana geliyor.. :))
Hepinizden fazla Motorcu dostlarımla beraber olabilme lüksüm oluyor.


Bu akşam da siz güzel insanlarla tanışacağım için mutluyum.
Hadi gelin artık...



Not : Yeri bulamayan, bulamayacağını düşünen beni arayabilir, tarif ederim. Veya bulunduğu yeri söylesin gelip alır kılavuzluk ederim.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

bu işi navigasyondan iyi anlıyan arkadaşlar organize etsinler en iyisi hangisi ise kamplarda filan işe yarıyacak gerekirse vide oynatanleri filan varmış toptan alalım faydamız olsun
Bu arada bazı telefonlarda bu işi görüyor galiba qtek s200 telefon bu özelligi saglıyormu bileniniz varmı
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Cafe'mizin sitesi www.mostoncafe.com birkaç gündür sorunlu.
Sunucularda problem varmış, yapıyorlar.
Dün site açıldı ancak içeriğine müdahale edemiyor, güncelleyemiyoruz.
Yayınlanan günün menüsü eski olabilir.

Bilginize..
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

Selam dostlar,

Evet kızacaksınız, ama şimdiden özrümü dileyeyim geç kaldım muhabbetinize.

Ben Moston Cafe'nin sahibi Aydın ATAGÜL.
Ben de motorcuyum, ama Endurocuyum.

Uzun yıllar önce MT de daha aktiftim, o site bu site derken zamanla MT den kopmuşum farkında değildim.

BU akşam Cenk dostumuzun organize ettiği toplantınıza ev sahipliği yapmaktan onur duyarım.

Zaten bir çoğunuzun bildiği gibi mekan motorcu mekanı. Haftanın belli günleri farklı gruplar geliyor.
Benim canıma minnet, ben toplantılara değil, toplantılar bana geliyor.. :))
Hepinizden fazla Motorcu dostlarımla beraber olabilme lüksüm oluyor.


Bu akşam da siz güzel insanlarla tanışacağım için mutluyum.
Hadi gelin artık...



Not : Yeri bulamayan, bulamayacağını düşünen beni arayabilir, tarif ederim. Veya bulunduğu yeri söylesin gelip alır kılavuzluk ederim.

aydın kardeşim baya şanslısın
bizde şanslıyız senin gibi tercübeli motorcu bir arkadaşımız bu işi yapıyor rahatlıkla gidip gelebiliriz
yanlız bizi kaldıracakmı senin yer bu gidişle talep artacak gurubumuza
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Son Kez Toparlayalım Konuyu

Herkese selamlar arkadaşlar...

İstanbul'daki Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak beraberce organizosyonlar yapıp birlikte sürüşler, toplantılar ve piknikler yapmak isteriz.

Her Hafta Bu Tip Buluşmalar Yapmak İstiyoruz.

Tarih: 21 Ocak 2011 Cuma

Saat: 19:00 - 22:30 Arası

Yer: MALTEPE MOSTON CAFE
www.mostoncafe.com (adrese buradan olaşabilirsiniz)

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...74558931584572

1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20-carsvegas
21...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
yanlız bizi kaldıracakmı senin yer bu gidişle talep artacak gurubumuza

Hele bi sığmayacak hale gelelim bakarız duruma.

Zaten benim bildiğim motorcular üstüste, sıkıştıkış yanyana, birinin ayağı diğerinin sırtında muhabbet etmeyi sever.. Sıcak insandır motorcu, yakındır. :p

Ayrıca cafemizin açık alanı da var, bi 20-25 kişide dışarısı alıyor. Hoş kışın işe yaramaz o başka.

Neyse akşam durum değerlendirmesi yaparız hep beraber..
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Herkese selamlar arkadaşlar...

İstanbul'daki Cruiser, Chopper ve Costum kullanıcıları olarak beraberce organizosyonlar yapıp birlikte sürüşler, toplantılar ve piknikler yapmak isteriz.

Her Hafta Bu Tip Buluşmalar Yapmak İstiyoruz.

Tarih: 21 Ocak 2011 Cuma

Saat: 19:00 - 22:30 Arası

Yer: MALTEPE MOSTON CAFE
www.mostoncafe.com (adrese buradan olaşabilirsiniz)

İlgilenen herkesi aramızda görmekten mutluluk duyarız...

Tabiki herkesin motosiklet ile katılımını bekleriz ama kış nedeniyle Hava Mualefetinin ne durumda olacağı belli olmadığı için kötü hava koşullarında motosiklet ile katılım zorunlu değildir...

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...74558931584572

1.GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_
14- mayildiz (mali)
15-.metin içerenköy
16-oguzkan ümraniye ..
17-ferhat0210
18-CEKSİ
19-mkemal
20-carsvegas
21-...

21-markopasa
22-...
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
maşallah

1.halidun kaya GV650İ
2.pause
3.garberbuena
4.inzell
5.acayüp
6.audioslave
7.tombo
8-meyto
9-Motorkafa
10-Key-x
11-BBelt
12-Nahzuvay
13-_uzay_ gv 650
14- mayildiz (mali)
15-.engin içerenköy gv 650
16-oguzkan ümraniye ..gv 650
17-ferhat0210 gv 650
18-CEKSİ
19-mkemal gv 650
20-carsvegas
21-.ahmet güney..gv 650
22-marko paşa

23...aydın mekan sahibi.
24- zerdüşt haldun gv 650
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
gelen tüm arkadaslara kuca dlusu sevgiler saygılar :rendeer: güzel bir geceydi. maltepeden üsküdar bu soguk havada sımsıcak organizasyon. :cat: fograflar yüklenicektir sanırım :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

güzel gecenin tek kötü yanı ayrılmak oldu çok toplantılara katıldım ama bu kadar zevk aldığım nadir toplantılardandı gelen bütün kardeşlerime eşlerini yanlız bırakmayan hanımlarada ayrıca teşekkür ederim havalar ısındıgında dahada zevkli olacaktır
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
kaya abiiiiiii şaft tan yag akmış. o ses sanırım ordan geldi. şaft tıpasını acamadım sıkışmış. yağ eklemem lazım. inşallah şafttı dagıtmayız:pr:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Arkadaşlar, çok keyifli bir akşamdı. Hepinize teşekkürler. Üsküdar tayfasına katılamadım gerçi ama aklım da orada kaldı...
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
229
hakan bey grupta tek yamaha benim. daha sonraki katılıma da beklerim 2, yamaha fena olmaz hani :rendeer:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ancak açtım resimleri. Evdeki internet biraz yavaş ta üzerinize afiyet...

Bu arada ben ne kadar kel bir insanmışım yahu, hüzün içindeyim ::gozluk::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:18 ----------

hakan bey grupta tek yamaha benim. daha sonraki katılıma da beklerim 2, yamaha fena olmaz hani :rendeer:

Üstad, zaten kovalasan bile kurtulamazsın ki artık benden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst