- Katılım
- 13 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,401
şaft
kolayla dagılmaz ama yag kaçagının sebebini bulmak lazım sadece kece bozulmuş olabilir bilya bozulup keçeyide bozmuş olabilir bilyada boşluk yapmışsa onu değiştirmek lazım yarın iş yerimdeyim bir ara kaçabilirsen tel aç gel bakalım ne yapabiliriz ama sabah bir şekilde tıpayı aç yagını kontrol et tamamen yagsız kullanma
kaya abiiiiiii şaft tan yag akmış. o ses sanırım ordan geldi. şaft tıpasını acamadım sıkışmış. yağ eklemem lazım. inşallah şafttı dagıtmayızr:
kolayla dagılmaz ama yag kaçagının sebebini bulmak lazım sadece kece bozulmuş olabilir bilya bozulup keçeyide bozmuş olabilir bilyada boşluk yapmışsa onu değiştirmek lazım yarın iş yerimdeyim bir ara kaçabilirsen tel aç gel bakalım ne yapabiliriz ama sabah bir şekilde tıpayı aç yagını kontrol et tamamen yagsız kullanma