Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni Aldığım Motorumla İlk Kötü Hatıramı bugün yaşadım 
motorla hava güzel normal gezerken 60 la falan gidiyordum ara mah girdim bi anda önüme kamyonet atladı vitesi boşa aldım durdum adamın benle arayı iyice açmasını bekledim kamyonet duman kokusunu çekmek istemedim içime sonra adam biraz yol aldıktan sonra taktım 1e hafifçe gaz vermeye başladım tak diye bir ses arka teker kitlendi
fakat motor çalışıyor indim baktım zincir kopmuş motoru aldım 1 saat elde itekliyerek tam 200 kg luk motor
götürdüm tamirciye adam sana zincir ve ön arka dişli almak için ben gidiyorum kadıköyde bi ustanın yanına dedi hemen gelcem dedi ama sen istersen git evine dedi güzelce yaparım yarın gelip alırsın motorunu dedi adam parça almaya değil manitasının yanına gitti xD
birde motorun yağı 500 km önce değişmiştim yağına motorcudayken baktım zift gibi kararmış acaba neden olmuştur..? birde zincir kopması kullanıcı hatasındanmı kaynaklanır? hiç yağlamadım ve ilk vitesli motorum stop etmeler dur kalklar falanlar filanlar
içim burgun döndüm evime 
motorla hava güzel normal gezerken 60 la falan gidiyordum ara mah girdim bi anda önüme kamyonet atladı vitesi boşa aldım durdum adamın benle arayı iyice açmasını bekledim kamyonet duman kokusunu çekmek istemedim içime sonra adam biraz yol aldıktan sonra taktım 1e hafifçe gaz vermeye başladım tak diye bir ses arka teker kitlendi
birde motorun yağı 500 km önce değişmiştim yağına motorcudayken baktım zift gibi kararmış acaba neden olmuştur..? birde zincir kopması kullanıcı hatasındanmı kaynaklanır? hiç yağlamadım ve ilk vitesli motorum stop etmeler dur kalklar falanlar filanlar