Trafik lambasının SIM kartıyla konuşmuşlar

Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
53
bu haber televizyona çıkarsa bizim direklerin altında dolanan kişileri görürüz yakında :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
askerde iken bende bu telekomu dolandirma islerinde yuksek rutbeye ulasmistim.boluk elektrikcisi olaraktan karargahin tum dahili hat telefon tesisatlarini degistiriyordum karargahin onunde duvara montaj edilmis bir ankesorlu telefon vardi tesisati cekerken ankesorlu telefonun da kutusunu bir soyle bir acip kazan dairesine bir paralel hat cekmistim askerlik boyunca butun sulalemi telefonla arayip tek kurus odemeden konusuyordum ama konusma esnasinda para oderken konustugum gibi rahat degildim herzaman derler parali olunca daha tatli oluyor diye.....
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
askerde iken bende bu telekomu dolandirma islerinde yuksek rutbeye ulasmistim.boluk elektrikcisi olaraktan karargahin tum dahili hat telefon tesisatlarini degistiriyordum karargahin onunde duvara montaj edilmis bir ankesorlu telefon vardi tesisati cekerken ankesorlu telefonun da kutusunu bir soyle bir acip kazan dairesine bir paralel hat cekmistim askerlik boyunca butun sulalemi telefonla arayip tek kurus odemeden konusuyordum ama konusma esnasinda para oderken konustugum gibi rahat degildim herzaman derler parali olunca daha tatli oluyor diye.....

Aman arkideşle dikkat,telekomu kazıklıyayım derken,gariban birinin hattına girip ,adamı perişan edersiniz.zaman zaman duyuyoruz.:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bu SIM kartlarindan Turkiyede de var mi acaba:queen: haydi herkes bir kavsaga kostursun:mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Arkadaşlar çok komik bende 1 ay sonra tamda bu kente yerleşme kararı aldım iş sebebi ile . Ve kara kara oralarda da motor sürebilicekmiyim diye düşünüyordum, konusu gelmişken sizce orada motor kullanabilme şansım varmı...Motora yada bana bişey olmadan :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Bu kartların şifresi filan yok mu ? Nasıl iş yani ordan sök cebe tak çalışıyorsa kendi hataları; Normalde data hatlarının cep telefonu ile çalışmaması lazım, Türkcell vınn kullanıyorum cep telefonuna takıldığında çalışmıyor kart ...



Clemenze

Yıllarca Nokia 5110 ile saatlerce bedava görüşmüşlüğüm var. Mühendislik hatası ile kartsız bile konuşuyordum. Buda fena değilmiş.

Teknik olarak boyle bir şey mümkün mü ? Kart olmadan ve Herhangi bir ağa bağlanmadan nasıl konuşuyordunuz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

Arkadaşlar çok komik bende 1 ay sonra tamda bu kente yerleşme kararı aldım iş sebebi ile . Ve kara kara oralarda da motor sürebilicekmiyim diye düşünüyordum, konusu gelmişken sizce orada motor kullanabilme şansım varmı...Motora yada bana bişey olmadan :)

Bir arkadaşım orada ve mobilya işi ile uğraşıyor. Güvenlik açısından çok sıkıntılı olduğunu sürekli anlatıyordu. Kendisi de 3 defa soyulmuş, elinizde cebinizde ne varsa verip arkanız bakmadan kaçacaksınız diyor, burada beyaz olmak baştan dezavantaj diyordu.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Arkadaşlar çok komik bende 1 ay sonra tamda bu kente yerleşme kararı aldım iş sebebi ile . Ve kara kara oralarda da motor sürebilicekmiyim diye düşünüyordum, konusu gelmişken sizce orada motor kullanabilme şansım varmı...Motora yada bana bişey olmadan :)

Yıllarca Cape Town'da yaşamış olan eski ortağımdan bildiğim kadarıyla; Oralarda 2 tip insan var. Biri Ferrari'yle gezerken diğeri kaldırımda uyur. Arası yok. Cehalet diz boyu. Hal böyle olunca 1 dolar için insanların öldürülmesi adi vakadan sayılıyor. Hele gece, ıssız yerlerde, otobanlarda "Aman dikkat" derim.


Bu arada arkadaşlar Türk insanı pratik zekalıdır, başkasının içinden çıkamayacağı sorunlara muhteşem çözümler üretir. Ancak bunu çakallıkla karıştırmamak gerek.
Türk atasözü: Kork Allah'tan korkmayandan
Hepinizin elinin altında internet var, 3-5 sitede sabit kalmaktansa dünyada neler olup bittiğine farklı kanallardan biraz etraflıca bakarsanız, dünya çakallık ligine giremeyeceğimizi kesinlikle göreceksiniz.
Neden kendimizi bu kadar aşağılarız hiç anlayabilmiş değilim. Bu şekilde davranan başka millet varmıdır acaba? Hiç sanmam.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Clemenze

Teknik olarak boyle bir şey mümkün mü ? Kart olmadan ve Herhangi bir ağa bağlanmadan nasıl konuşuyordunuz ?

Vallahi güzel kardeşim, 5110 getir gözünün önünde yapayım diyeceğim ama telefon tedavülden kalkmıştır. Lakin teknik hususta kısır olduğumu belirteyim. Zaten yaptığımız şey şundan ibarettir; konuşma esnasında, pilin yarı takılı olması ve kartı züpçüktüsüne takmadan, sadece sarı levhalara dokunduğu anda sallayarak hattı düşürüp pili yerine oturtma olarak özetleyebilirim. :)

Bunca zaman sonra bu soruya neden cevap verdim onu hiç sorma?!?!?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst