Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz :cat:( stubborn ben )
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz :cat:( stubborn ben )

keşke tek sorun bu olsa almak istediğim motor çok temiz görünüyor bir sorum olacak kayışı ne kadar sürede değişiyor agır bakımlarında ne gibi işlemler yapılıyor ve kaça maal oluyor
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
hadi motorsever arkadaşlar bana biraz yardımcı olun kayışı nekadar zamanda bir değişir ve ücreti nedir anlatın lütfen dikkat etmem gereken hususlar nedir yardımcı olun bana
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
serkanyeliz,
buraya yazarak reklam amaçlı zannedilmesini istemiyorum.
ben de x8-200 kullanıyorum. bir istegin olursa bana özel mesaj at. onun dışında fercomotor'da yedek parçalar (sarf malzemeleri) bence çok pahalı.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
serkanyeliz,
buraya yazarak reklam amaçlı zannedilmesini istemiyorum.
ben de x8-200 kullanıyorum. bir istegin olursa bana özel mesaj at. onun dışında fercomotor'da yedek parçalar (sarf malzemeleri) bence çok pahalı.

reklam amacı olacağını sanmam sonuçta herkes kesesini düşünmek zorunda sana iki sorum olacak varyatör kayışı kaç kmde değişir alacağım makina 17 000 küsürde yan sanayi nasıl performan gösteriri ne kadardır cevap için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
kullanım kitapçıgında varyatör kayışını 12.000km'de bir değiştirin yazıyor.
benim kullanım tarzıma gore ben 18.000km'de bir degistiriyorum (ben çok gazlayan biri değilim. belki 20.000-25.000'de gider ama kayışın kopup yolda kalma olasılıgım artıyor. 18.000 km civarında kayıştan dolayı motorun çekişi düşüyor, ben de değiştiriyorum.)
eger kayış hiç değişmediyse 17.000km'de varyatör kayışını değiştirmeni tavsiye ederim.
fercomotor'da orjinal kayış 200 TL idi en son.
piyasada 90-100 TL'ye farklı markalarda fakat aynı kalitede bulabilirsin. ayrıca kevlar katkılı kayış da takabilirsin. kevlar malzemesi kayışın daha uzun ömürlü ve saglam olmasını saglar.
orjinal kayış kevlarlı değildir.
benim motorumun üstündeki üçüncü kayışım ve kevlarlı taktım 36.000'de. ilk defa kevlar kayış taktım. şu an 41.000'de. kevların farkını daha saglıklı soyleyebilmem için 18.000 km yapmam lazım.

kayış ölçüleri: 826 x 22 x 13 (mm)

bir sıkıntın, istegin olursa çekinmeden sorabilirsin.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
kullanım kitapçıgında varyatör kayışını 12.000km'de bir değiştirin yazıyor.
benim kullanım tarzıma gore ben 18.000km'de bir degistiriyorum (ben çok gazlayan biri değilim. belki 20.000-25.000'de gider ama kayışın kopup yolda kalma olasılıgım artıyor. 18.000 km civarında kayıştan dolayı motorun çekişi düşüyor, ben de değiştiriyorum.)
eger kayış hiç değişmediyse 17.000km'de varyatör kayışını değiştirmeni tavsiye ederim.
fercomotor'da orjinal kayış 200 TL idi en son.
piyasada 90-100 TL'ye farklı markalarda fakat aynı kalitede bulabilirsin. ayrıca kevlar katkılı kayış da takabilirsin. kevlar malzemesi kayışın daha uzun ömürlü ve saglam olmasını saglar.
orjinal kayış kevlarlı değildir.
benim motorumun üstündeki üçüncü kayışım ve kevlarlı taktım 36.000'de. ilk defa kevlar kayış taktım. şu an 41.000'de. kevların farkını daha saglıklı soyleyebilmem için 18.000 km yapmam lazım.

kayış ölçüleri: 826 x 22 x 13 (mm)

bir sıkıntın, istegin olursa çekinmeden sorabilirsin.

verdiğin bilgiler için teşekkür ederim 5 ay mondial 150 zc kullandım allah var hiç yolda kalmadım çok titiz kullanmaya özen gösterdim ama bana güven vermiyordu x8 200 gerek geniş bagaj hacmi gerek italyan kalitesi gerek sizlerin buradaki yorumları beni bu motoru almaya yöneltti 3 ocak 2011 sabahı motoruma kavuşmayı planlıyorum anladığım kadarıyla kronik sorunu falan yok çok iddalı bir motor aslında aklımda x9 250 vardı ama gönlüm x8 200 e kaydı hız konusuna gelince pek hız takıntısı olan biri değilim ama bazen trafikte hızlanmak gerekiyor ve 150 zc bu konuda sınıfta kalıyordu hafif eğimli yolda 90 ı geçemedim alacağım motorun farlar xenon gibi beyaz motor siyah gerçekten tarzı olan kaslı bir makina belli belirsiz küçük çizikleri var egsozda pas yok ve 2009 trafik çıkışlı olması beni cezbetti
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
evet arkadaşlar makinama kavuşmuş bulunuyorum piaggio kullanmak ayrıcalık gerçekten güzel makine sizlere bir sorum var lastik basınçları nasıl olmalı ben 85 kiloyum ( yazın 80 dim ne ara kilo almışım ya) ön ve arkaya mondial 150 zc de arka 30 ön 27 yapardım bunda nasıl olur yazın lütfen herkesin yeni yılını kutlarım
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
evet arkadaşlar makinama kavuşmuş bulunuyorum piaggio kullanmak ayrıcalık gerçekten güzel makine sizlere bir sorum var lastik basınçları nasıl olmalı ben 85 kiloyum ( yazın 80 dim ne ara kilo almışım ya) ön ve arkaya mondial 150 zc de arka 30 ön 27 yapardım bunda nasıl olur yazın lütfen herkesin yeni yılını kutlarım

Hayırlı olsun..

Ön 29 psi
Arka 31-32 psi
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar bir sorum olacak motorla günde 22 km lik bir yol katediyorum giderken biraz trafik oluyor dur kalklar artınca gaz vermeye başlamamla sanırım debriyajdan kronik olan kavrama sesi geliyor bunu nasıl çözdünüz anlatırsanız sevinirim birde motoru stop edince çok hafif plastik kokusu gibi koku geliyor buda kavramaylamı alakalı acaba
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar piaggio kullanıcıları siteye fazla yazmıyorsunuz tamam motor çok güzel sorunsuz ama bilgi paylaşımı güzel olurdu bir sorum var x8 ile istanbul izmir arası iki kişi yolculuk yapılabilirmi? cevaplarsanız sevinirim
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
arkadaşlar bir sorum olacak motorla günde 22 km lik bir yol katediyorum giderken biraz trafik oluyor dur kalklar artınca gaz vermeye başlamamla sanırım debriyajdan kronik olan kavrama sesi geliyor bunu nasıl çözdünüz anlatırsanız sevinirim birde motoru stop edince çok hafif plastik kokusu gibi koku geliyor buda kavramaylamı alakalı acaba

X9 250 de de aynı sorun mevcuttu. Trafikte çok fazla dur kalk yaptıktan sonra kavrayana kadar rahatsız edici bir ses. Oto sanayide debriyaj yapıştıran yerler var, orijinali 250 tl nin üstünde idi, araştırdım ve daha yumuşak bir balata yapıştırdım. Ses yok, daha rahat bir kavrama oldu. Yaklaşık bu şekilde 6 ay kadar kullandım. Sorun olmadı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

arkadaşlar piaggio kullanıcıları siteye fazla yazmıyorsunuz tamam motor çok güzel sorunsuz ama bilgi paylaşımı güzel olurdu bir sorum var x8 ile istanbul izmir arası iki kişi yolculuk yapılabilirmi? cevaplarsanız sevinirim

X9 max. 140km yapıyordu oda son gaz. Dengeli koltuğu rahat ama yol biter mi bilmiyorum :)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
X9 250 de de aynı sorun mevcuttu. Trafikte çok fazla dur kalk yaptıktan sonra kavrayana kadar rahatsız edici bir ses. Oto sanayide debriyaj yapıştıran yerler var, orijinali 250 tl nin üstünde idi, araştırdım ve daha yumuşak bir balata yapıştırdım. Ses yok, daha rahat bir kavrama oldu. Yaklaşık bu şekilde 6 ay kadar kullandım. Sorun olmadı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------



X9 max. 140km yapıyordu oda son gaz. Dengeli koltuğu rahat ama yol biter mi bilmiyorum :)
evvela istanbul içi kısa uzun yolculuklarla deneyim yapıp öyle yola çıkarım tabii bakımını falan yaptırdıktan sonra geze geze gidilirse yol biter açıklamaların için teşekkürler
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar foruma hiç yazan yok gerçi sorunum falan yok çok şükür ama yinede arada bilgi paylaşımları yapsak iyi olur 18 000 km de kayışı değiştirmeyi düşünüyorum daha doğrusu ilk bakımıma gideceğim sanırım değişim gerekebilir malossi kayışın iyi olduğunu duydum kayış son hızda fark yaratıyormu yada ara hızlanmada ivmelemede fark oluyormu yazarsanız sevinirim maksat bilgi paylaşımı olsun
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
yeni kayışın çekişi veya son sürati arttırması olayı değiştirmeyi düşündügünüz kayışın eskimesinden dolayı kendini salmasından kaynaklanır.

scooter'ların tekere gücü aktarma sistemini zincirli motosikletler gibi düşünün.
zincirli motosikletlerde ön dişli veya arka dişliyi değiştirmedikçe son hız ve ivmelenme değişmez. scooter'da aynı boyle, tahrik eden veya tahrik edilen kasnagı degiştirmedikçe son hız ve ivmelenme degerleriniz değişmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst