Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
2011 cbf salı günü teslim alıyoruz.

arkadaşlar 3ncü motor olarak 2011 cbf 150 siyah siparişini verdik salı günü antalya ya almaya gidiyoruz. 4 250 tl. vites göstergesiz deneyeceğiz, olmazsa ismail kadeşime müracat. zannedersem enjeksiyon muhabbeti çakma gibi geldi (metehan kardeşimin resimlerinden gördüğüm kadarıyla) alınca inceleyeceğiz. birde elektrik kesme butonunu kaldırmışlar, herhalde devir saatine karşılık olarak.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Gösterge paneli bugün elime sorunsuz şekilde ulaştı.
İsmail abi tekrar çok teşekkür ediyorum:rendeer:

Yalnız motora takmam pazartesiyi bulur.Zamanım olmadığından dolayı..

Yeni gösterge panelini kullanan arkadaşlara bi sorum olucak.Orjinal aydınlatması nasıl..
Led ışık takmaya gerek varmı?
Var ise bunu ben nasıl becericem:cherry:

Birde bu Çindeki gidonlardan getirmenin bi yolunu bulsak tadından yenmicek:p
Şuan aklımda bi gidon birde Mercekli xenon var..:)
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Gösterge paneli bugün elime sorunsuz şekilde ulaştı.
İsmail abi tekrar çok teşekkür ediyorum:rendeer:

Yalnız motora takmam pazartesiyi bulur.Zamanım olmadığından dolayı..

Yeni gösterge panelini kullanan arkadaşlara bi sorum olucak.Orjinal aydınlatması nasıl..
Led ışık takmaya gerek varmı?
Var ise bunu ben nasıl becericem:cherry:

Birde bu Çindeki gidonlardan getirmenin bi yolunu bulsak tadından yenmicek:p
Şuan aklımda bi gidon birde Mercekli xenon var..:)

bende yeni taktım devir saatli paneli.orjinal aydınlatma harika hiç oynamaya gerek yok .akşam karanlığında çok şık duruyor eski panelimize göre.beyaz ışık bu arada sarı değil ve rolantide göz kırpmıyor farlarımız gibi .sürekli sabit yanıyor.

O gidon işini inanıyorum ki ismail abimiz halledecek... destekcisiyiz valla.verelim gazı :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:36 ----------

size bahsettiğim elcik korumalarım ve huzurlarınızda yeni panelimiz :) umarım doğru yükleyebilmişimdir resimleri.

http://img808.imageshack.us/img808/8314/img1094f.jpg
http://img825.imageshack.us/img825/2333/img1096n.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9523/img1097dp.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/7296/img1102j.jpg

bu'da can sıkıntısından yaptığım kaplama siperlik camı.. kırmızı reflektör şeritleri sonradan yapıştırdım,folyoyu yırttım yapıştırırken ,kötü görüntüyü kapatmak için yaptım ama iyi de :queen:eek:ldu sanırım :D



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Gösterge paneli bugün elime sorunsuz şekilde ulaştı.
İsmail abi tekrar çok teşekkür ediyorum:rendeer:

Yalnız motora takmam pazartesiyi bulur.Zamanım olmadığından dolayı..

Yeni gösterge panelini kullanan arkadaşlara bi sorum olucak.Orjinal aydınlatması nasıl..
Led ışık takmaya gerek varmı?
Var ise bunu ben nasıl becericem:cherry:

Birde bu Çindeki gidonlardan getirmenin bi yolunu bulsak tadından yenmicek:p
Şuan aklımda bi gidon birde Mercekli xenon var..:)

Emrah, rica ederim kardeşim.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :)
Göndermiş olduğum panel zaten LED aydınlatmalı, ekstra bir işlem yapmana gerek yok.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah, rica ederim kardeşim.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :)
Göndermiş olduğum panel zaten LED aydınlatmalı, ekstra bir işlem yapmana gerek yok.

Bak işte buna daha çok sevindim İsmail abi:cherry:

Bugün biriyle tanıştım abi..Üniverste sınavına başvuru yaparken şans işte..
Ömer diye bi arkadaş Malezyada yaşıyormuş.
Bir kaç ay önce Türkiyeye temelli dönüş yapmışlar.
Motosiklet tutkunu olduğunu falan anlatınca birden aklıma gidon geldi..Kartlar filan çıkardı malezyadaki motosiklet tamircilerinden..
Gidonu araştırırmısın dedim ne kadara gelir nasıl gelir..
Kargo yüksek olur dedi uçakla 12 saat imiş:queen:
Sen yinede araştırırsan iyi olur dedim..
İrtibata geçip haber vericek bana abi..Sende bi el atsan Motorlarımızda bi xenonla gidon kaldı değişmesi gereken herhalde:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Dün yeni cbf ler gelmiş mi diye Ankara'daki malum Honda Motorsiklet bayisine uğradım. Yeni modelde devir göstergesi olacağını fakat mevcut modelde de vites göstergesi olduğunu söyledi. Ben ise polemiğe girmeden koşar adım uzaklaştım :cherry:

Standart satıcı, malını satmaya çalışıyor.

istanbul d&b ve mototalde baktım ikisinde de vites göstergesiz,modeller mevcut :)

Devir göstergesi takıldı ya oluşan ek maliyet vites göstergesi kaldırılarak düşürülmeye çalışılmış, diye düşünüyorum.

arkadaşlar 3ncü motor olarak 2011 cbf 150 siyah siparişini verdik salı günü antalya ya almaya gidiyoruz. 4 250 tl. vites göstergesiz deneyeceğiz, olmazsa ismail kadeşime müracat. zannedersem enjeksiyon muhabbeti çakma gibi geldi (metehan kardeşimin resimlerinden gördüğüm kadarıyla) alınca inceleyeceğiz. birde elektrik kesme butonunu kaldırmışlar, herhalde devir saatine karşılık olarak.

Hocam bu devir göstergesi çok pahalı bir şey herhaldeki habire parça çıkarıyorlar, maliyet çok yükselmesin diye.

Bu ara birde lastiklre bakın, aynı kayan durolar mı var? Yan ayaklık zaten yoktur. Çok önemsiz bir şey ya:farao:

bende yeni taktım devir saatli paneli.orjinal aydınlatma harika hiç oynamaya gerek yok .akşam karanlığında çok şık duruyor eski panelimize göre.beyaz ışık bu arada sarı değil ve rolantide göz kırpmıyor farlarımız gibi .sürekli sabit yanıyor.

O gidon işini inanıyorum ki ismail abimiz halledecek... destekcisiyiz valla.verelim gazı :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:36 ----------

size bahsettiğim elcik korumalarım ve huzurlarınızda yeni panelimiz :) umarım doğru yükleyebilmişimdir resimleri.

img1094f.jpg

img1096n.jpg

img1097dp.jpg

img1102j.jpg


bu'da can sıkıntısından yaptığım kaplama siperlik camı.. kırmızı reflektör şeritleri sonradan yapıştırdım,folyoyu yırttım yapıştırırken ,kötü görüntüyü kapatmak için yaptım ama iyi de :queen:eek:ldu sanırım :D



Ya da resim ekleme butonunu kullan.

hayırlı cumalar arkadaşlar...

Sana da.


Birde arkadaşlar kimse yağ yakma problemini önemsemiyor mu? Honda zaten önemsemiyor da...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yağ yakma problemi genel bir problem değilki! çok şükür benim motorumda öyle bir sorun yok. benim şahsi fikrim yağ yakanlar motoru zorlayan veyahut sıkıştıran bişely yapanlardır. yoksa nşa da öyle bir durum yok.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Aynen katılıyorum yalnız 2007 ve öncesi için durum şüpheli.

2007 model cbf150 si olanlar şanslarına küssünler yani:p

Ufak bir hata olmuş o yıldaki motosikletlerde canım, ne olmuş.:farao:

Bu ara cbf150 2007 yılında çıktı diye biliyorum.

Neyse demekki yağ yakan arkadaşlar yok, güzel bir gelişme :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hata her zaman her markada olabilir, önemli olan devam edip etmemesi. Ben CBF 150 alır mıyım ? Alırım, inşallah alacağım da.

Ayrıca motordan kaynaklanan yağ yakma sorunlarını bir kenara bırakırsak, her gün her model motor için "yokuş aşağı basınca kaç yapıyor" sorularının sıkça tekrarlandığı bir ortamda sürücülerden de şüphelenmemek pek mümkün değil. Gerçi CBF 150 konusunda sürücülerden önce, motorları devir saatsiz getirten ve devir saatsiz bir motorun nasıl kullanılması gerektiğini kullanma kılavuzuna yazmayan Honda suçludur. Ha, "ben devir saati olsa da sonuna kadar basarım yağ yakmamalı kardeşim" diyen varsa onlar kusura bakmasınlar, motorun buna dayanmak gibi bir zorunluluğu yok.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
benimki de 2007 model yağ yakıyormu evet yakıyor ama sorun etmiyorum 1000 kmde 200 ml kadar ekleyip helal olsun koçuma yak ::sefereeedeyip yoluma devam ediyorum

evet kullanımdan çok farkediyo sakin kulanımda hiç eksiltmiyo:cat: ama ne kadar çok devirli kullanırsam o kadar içiyo yağı:pale:


çok yakında bende devir saatli bir cbf 150 sahibi olacağım şu an dağınık vaziyette işallah topladığım zaman resimlerini paylaşacağım:rendeer:

Ayrıca ismail kardeşime de teşekkür ediyorum devir saatli gösterge için:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Arkadaşlar cbf 150 kullanma kılavuzu ihtiyacım var.pdf olarak bilgisayarımda var.Bana kitapçık şeklinde lazım.Nereden bulabilirim.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar,

Dün mototal'de gittim gördüm CBF'leri, gösterge panelleri değişmiş... Devir saati var ancak kaçıncı viteste olduğunuzu gösteren panel yok. Sadece boş vitesi gösteriyor.

Aşık oldum resmen motora. Oradaki adam beni pek ciddiye almadı, onun için bir indirim de yapmadı. 4350 lira nakit, anahtar teslim fiyat dedi. Kredi kartına taksitlendirince 4800 lere falan geliyormuş.

Neyse, dünden beri aklımda şu var. Acaba 0 motor mu alsam. Çünkü motorumu aldıktan sonra satmayı düşünmüyorum. Bir ömür benimle olsun istiyorum. Daha almadığım motorla aramda duygusal bağ oluştu. Biliyorum oralarda bir yerde beni özlüyor o da. Ama nerede? İkinci el almak mantıklı gelmişti, çünkü motor sürmeyi bu motor üstünde öğreneceğim. Şimdi vitese alışmaktı, kusursuz denge sağlamaktı, hata dolu bir 2000-3000 kilometre bizi bekliyor. Şimdi 0 alırsam çok fazla mı yazık etmiş olurum parama?

Ben ikinci el alırken, acemilikten sonra satıp, sıfır alırım diye düşünmüştüm. Böylece cebimde kalacak 600-700 lira ile de monttu, kasktı falan alırım diye düşünüyordum. Ama şimdi "0"lar kanıma girdi bir anda ışıl ışıl...

Of ne yapsam ki bilemedim!
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
İyi akşamlar, çıt :p



Onlar yazın ise apaçi oluyorlar. Penye pantolon terlik, full koruma.:queen:



Yaa...sen bir çıt çıkardın ondan sonra aldı yürüdü...:mrgreen:
birde full koruma tarifine koptum...:queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

yağ yakma problemi genel bir problem değilki! çok şükür benim motorumda öyle bir sorun yok. benim şahsi fikrim yağ yakanlar motoru zorlayan veyahut sıkıştıran bişely yapanlardır. yoksa nşa da öyle bir durum yok.

kesinlikle aynı fikirdeyim,zaten devir göstergesindede belli olduğu üzere çok yüksek devirlerde kullanıyormuşuz...benim motordada yağ yakma sorunu yok.Üstelik 2007 model...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Emrah, rica ederim kardeşim.
Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :)
Göndermiş olduğum panel zaten LED aydınlatmalı, ekstra bir işlem yapmana gerek yok.

selam cbf alemi
. aydoğanx kardeşim gosterge led yapmıssınız gordüm , led yapmak için sdece beyaz led tekmak yeterlimi ? baglantıyla ilgili bir durum yoktur inş
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ayrıca ismail kardeşime de teşekkür ediyorum devir saatli gösterge için:rendeer:

Rica ederim Muharrem, hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :rendeer:

selam cbf alemi
. aydoğanx kardeşim gosterge led yapmıssınız gordüm , led yapmak için sdece beyaz led tekmak yeterlimi ? baglantıyla ilgili bir durum yoktur inş

Elvis kardeşim, ilk gelen panellerden sonra gelen ikinci parti led aydınlatmalı olarak geldi. Oradaki eleman diğer panellerden bulamamış, bunlardan gönderdi, iyide oldu :) Yoksa benim ledli panel gibi bir talebim yoktu aslında :)

Normal sarı ampullü paneli Lede çevirmekte aslında çok bir zorluk yok, ama biraz uğraştırıcı bir işlem.
Önce belli bir direnç bağlaman lazım yoksa direk ledleri bağlarsan 12 volt ledleri patlatır.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Merhaba Arkadaşlar,

Dün mototal'de gittim gördüm CBF'leri, gösterge panelleri değişmiş... Devir saati var ancak kaçıncı viteste olduğunuzu gösteren panel yok. Sadece boş vitesi gösteriyor.

Aşık oldum resmen motora. Oradaki adam beni pek ciddiye almadı, onun için bir indirim de yapmadı. 4350 lira nakit, anahtar teslim fiyat dedi. Kredi kartına taksitlendirince 4800 lere falan geliyormuş.

Neyse, dünden beri aklımda şu var. Acaba 0 motor mu alsam. Çünkü motorumu aldıktan sonra satmayı düşünmüyorum. Bir ömür benimle olsun istiyorum. Daha almadığım motorla aramda duygusal bağ oluştu. Biliyorum oralarda bir yerde beni özlüyor o da. Ama nerede? İkinci el almak mantıklı gelmişti, çünkü motor sürmeyi bu motor üstünde öğreneceğim. Şimdi vitese alışmaktı, kusursuz denge sağlamaktı, hata dolu bir 2000-3000 kilometre bizi bekliyor. Şimdi 0 alırsam çok fazla mı yazık etmiş olurum parama?

Ben ikinci el alırken, acemilikten sonra satıp, sıfır alırım diye düşünmüştüm. Böylece cebimde kalacak 600-700 lira ile de monttu, kasktı falan alırım diye düşünüyordum. Ama şimdi "0"lar kanıma girdi bir anda ışıl ışıl...

Of ne yapsam ki bilemedim!

kardeşim bence honda nın 125 likleriyle işe başla, motoru kullandıkça bir üst segmente geçmeyi zaten hissedersin. önce motor sana büyük gelir ama 1-1,5 yıl sonra kendi kendine motoru büyütmem lazım dersin. kullanmayı bilmiyorsan alt basamaktan başlamak herzaman sağlıklıdır. diğer bir konu ilk başlangıç için sıfır motora yazık edersin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
İsmailin ben de LEd li ve Vites göstergesiz olanlarından getirtmesini bekliyorum. Aynı honda nın yaptığı gibi, neymiş vites göstergeli, yaptın mı göstergesiz yapacaksın ki bilen bilmeyen belli olsun. Acemi ile usta birbirinden ayrılsın :cherry:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
İsmail benim eli kulağında dediğim eleman orda kaldı :) zor gelirim diyo yaza kadar işleri yoğunmuş. Hocam ben senden alayım yeterli coğunluk gerekiyorsa beni de ekleyebilirsin listeye, mümkünse ledli olanlar tercih edilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst