Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi mondial markalı yağlar var 10/40 olarak ama yağın viskozitesi ve menşeinin neresi belli olmaması sebebiyle bana güven vermedi. Ben de seninle aynı kanıdayım castrol kullanmak ve yağı yanında götürmen en iyisi.
Bir de birşey sormak istiyorum elcik korumaları hangi motorun?
Bir de birşey sormak istiyorum elcik korumaları hangi motorun?