Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi mondial markalı yağlar var 10/40 olarak ama yağın viskozitesi ve menşeinin neresi belli olmaması sebebiyle bana güven vermedi. Ben de seninle aynı kanıdayım castrol kullanmak ve yağı yanında götürmen en iyisi.
Bir de birşey sormak istiyorum elcik korumaları hangi motorun?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bizim servis Mondial'in yağlarını kalitesiz olduğundan dolayı kullanmıyor. Motosikletime ilk değişimde 15/40 Gulf marka yağ doldurdular.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Castrol, Motul, ipone bunları tavsiye ederim kullandım çünkü. Gulf hakkında hiçbir bilgim yok.

Kış aylarında 10/40'tan başka yağ kullanmamak gerekiyor bence (en azından ben kullanmam) ama yazın 15/40 olabilir....
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Gulf'ün fanboyu falan değilim, ama adamlar ilk sentetik yağ molekülünü bulanlardan. Hatta daha birçok ilke imza atmışlar. Bunun neticesinde de güven veriyor tereddüt etmeden.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bir de birşey sormak istiyorum elcik korumaları hangi motorun?

Sanirim bana sordun. Elcik korumalar universal.

blank.gif


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-her-turlu-motosiklete-elcik-korumasi-36357226/detay?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
beklenti zam ama herhalde bu rüzgarı yaza kadar kesmezler mc150 çok tuttu mr de onu aratmıyor nedense en az satılan benim mh galiba
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
Selamlar
Bende 150 MC kullanıcıları arasına yeni katılıyorum. Dün İzmir'de Galeri Gülhan'a kaporamı verdim. Hafta sonuna kadar herhalde motoru almış olacağım. Burada yazılanlara gerçekten güvenerek - bence bir kumar oynayarak - deneme sürüşü bile yapmaksızın (ellerinde yoktu) ve görüntüsüne aldanarak sipariş verdim.

Umarım burda okuduklarım gerçektir ve bu motor beklentilerimi karşılayacaktır ve YBR almadığıma pişman olmayacağımdır...

En kısa sürede kullanım izlenimlerimi de aktaracağım. Ama herşey bir yana içimden bir ses doğru yaptın almakla diyor. Hayırlısı bakalım.

Yeni 150 MC'ciye tavsiyesi olanlar varsa şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Selamlar
Bende 150 MC kullanıcıları arasına yeni katılıyorum. Dün İzmir'de Galeri Gülhan'a kaporamı verdim. Hafta sonuna kadar herhalde motoru almış olacağım. Burada yazılanlara gerçekten güvenerek - bence bir kumar oynayarak - deneme sürüşü bile yapmaksızın (ellerinde yoktu) ve görüntüsüne aldanarak sipariş verdim.

Umarım burda okuduklarım gerçektir ve bu motor beklentilerimi karşılayacaktır ve YBR almadığıma pişman olmayacağımdır...

En kısa sürede kullanım izlenimlerimi de aktaracağım. Ama herşey bir yana içimden bir ses doğru yaptın almakla diyor. Hayırlısı bakalım.

Yeni 150 MC'ciye tavsiyesi olanlar varsa şimdiden teşekkür ederim.

iyi gunlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle
ybr nin işçiligi gerçekten iyi fakat her zaman söylüyorum ben kurye degilim neden tbr alayım kurye olsam tamam ybr alayım 4400 e
mc ybr dende cbf dende hızlı dayanımını ileride hep beraber görecegiz
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
tahminim 130 u gecer kulllanmadım ama buyuk motor kullanıcıları bile çekişi iyi diyor
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
MC'nin son hızı kaç acaba?

Ben 90kg luk bir sürücü olarak ve bildiginiz gibi benim MC'de canta bollugu var. Rodaj sonrasi bi farklilik olur mu bilemem ama ben 115km/h ye kadar basabildim.
Sürücünün agirligi etkili olur. Hafif bir sürücü son sürati daha iyi görebilir. Bide son hiza cok merakliysaniz benim gibi üzerini canta doldurmayiniz (yan cantalar + topcase + depo üstü canta). Rodajdan sonra hizda degisiklik olur mu?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben 90kg luk bir sürücü olarak ve bildiginiz gibi benim MC'de canta bollugu var. Rodaj sonrasi bi farklilik olur mu bilemem ama ben 115km/h ye kadar basabildim.
Sürücünün agirligi etkili olur. Hafif bir sürücü son sürati daha iyi görebilir. Bide son hiza cok merakliysaniz benim gibi üzerini canta doldurmayiniz (yan cantalar + topcase + depo üstü canta). Rodajdan sonra hizda degisiklik olur mu?
Rodajdayken hiç hız denemesi yapmadım, ama geçen gün E5'te mecburi hızlı gitmem gerekiyordu, çünkü trafik hızlı akıyordu ve yavaş gitmem riske sokuyordu. 9.000 devire kadar çıktı, hızı da 125 civarındaydı. Yalnız hiç güvenli değil, her an bir yeri patlayacakmış gibi.

8.500 devir ve 120 Km/h bu aletin güvenli son hızı sanırsam.


tahminim 130 u gecer kulllanmadım ama buyuk motor kullanıcıları bile çekişi iyi diyor
Tork başka, son hız başka usta. :) 130'u normal şartlarda geçeceğini hiç sanmıyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst