yorumlarınızı bekliyorum ???

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Selam arkadaşlar, ben suzuki gsx r 600 almayı düşünüyorum ama cevremdiki insanlar aklımı karıştırıyor. Kimi honda cbr 600 rr al kimiside yamaha yzf r 6 al diyor şimdi biri çıktı kavasaki zzr 600 al diyor daha önce bu motorları kullanma imkanım olmadı cevrem de de bu tip motorlardan kullanan yok. bu motorlar hakkında sizin yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
24
Kawasaki zx6r 600 lük makinalr arsaında en iyisi.Öbürlerinden hem 4hp(emın deılım) fark var,hemde frenleri muhteşem..Bence almak için yeterli sebepler..Ama seçim senin:)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Selam arkadaşlar, ben suzuki gsx r 600 almayı düşünüyorum ama cevremdiki insanlar aklımı karıştırıyor. Kimi honda cbr 600 rr al kimiside yamaha yzf r 6 al diyor şimdi biri çıktı kavasaki zzr 600 al diyor daha önce bu motorları kullanma imkanım olmadı cevrem de de bu tip motorlardan kullanan yok. bu motorlar hakkında sizin yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim

Sayılan motorların hepsi birbirinden sert ve hızlıdır. Şu veya bu daha iyidir demek çok doğru olmaz , bu derece birbirine yakın motorlarda farkı ancak sürücü yaratır. Daha önceki sürüş deneyiminiz nedir acaba ?
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Selamlar gerçektende birbirine çok yakın motorlar hatta teknik özellikleri neredeyse aynı bile diyebilirim.

Bu 4 markanın motorları arasında en iyi motor nedir sorusunun cevabı tabiki baktığınızda beğendiğiniz motordur... Sonuçta sizin içinize sinmedikten sonra biz ne söylersek söyleyelim boşadır. Bunun için etrafınızda kullanan da yoksa bayiler ile gidip görüşülebilir, motorun üstüne oturulup bakılır hatta imkan dahilinde ise test sürüşü yapılabilir. En sağlıklı karar bu şekilde verilir.

Saygılar...
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
31
bu 4 canavarların sana teknik özellikleriyle istatistiksel bir tablo döküp açıklama yapmak isterdim ama inan cok zamanımı alır :)
çünkü hepsi birbirinden değerli kaliteli saygı değer markalar
motor fuarlarını takip edip gereken desteği oradanda alabilirsin..
Sen önce bu 4 marka arasında değilde,, kafanda NE İstedğini bilmelisin..

dipnot:bu canavarlardan eğer hiç kullanmadıysan 0 km almanı tavsiye etmem...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
ZZR 600 diğer saydığınız motorlara göre hem teknolojik olarak hem de tasarım olarak geri kalmış bir motor onu bi eleyin derim. İçinize Gsx-r siniyorsa onu alın diğerlerinden geri kalmayacağı kesin ben de zaten bunların arasından size Gsx-r yi tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
hepside birbiriden güzel makinalar ama bence honda 600 rr akıllara za(R)a(R) :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

Selam arkadaşlar, ben suzuki gsx r 600 almayı düşünüyorum ama cevremdiki insanlar aklımı karıştırıyor. Kimi honda cbr 600 rr al kimiside yamaha yzf r 6 al diyor şimdi biri çıktı kavasaki zzr 600 al diyor daha önce bu motorları kullanma imkanım olmadı cevrem de de bu tip motorlardan kullanan yok. bu motorlar hakkında sizin yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim

Motosıklette Tecrubenız nedır?
Ben YAMAHA HASTASI kullanıcısıyım bırıyım ama Parca ve servıste Honda 1. sırada.
Tecruben yoksa kesınlıkle bulasma 4üde ölüm makinesidir
Can alıcı soruyu sormamıssın:silent:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
lise yıllarında mobilet sürerek başladım şimdi yaş 30, motosiklet tecrübem çeşitli motorlarda baya olmuştur tabi ibr ara kullanamadım bazı nedenlerden dolayı en son hyosun gt 250 r kullandım bir sene kadar onuda ramazan ayında sattım, kilometre hiç tutmadım onun için kesin birşey yazamayacağım
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bana kalırsa büyük oranda kendi zevkin küçük oranda da servis parça vs konuları gözönünde tutmalısın.
Bu motorla kuryelik yapamayacağına göre zevk için bineceksin. Konuda zevk olunca içine sinen en beğendiğin hangisi ise kimseye kulak asmadan onu alman en doğrusu olur.
Birde mutlaka denemen lazım. Bu kadar seri hızlı sert kullanımlı bir motordan hoşlanacakmısın. hyo 250 ile alakası yok bunların. Tehlikeli aletler. Bende zamanında çok severdim. Ama yaş 30 ve üstü olunca eski cazibesi yok benim için artık :)

Orta yaşlı bir dostum bana " yaş ilerleyince nicelik değil nitelik önem kazanıyor derdi " :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst