- Katılım
- 7 Nis 2009
- Mesajlar
- 44
süperrr yaa ama polisde fena değil inadı tuttu 
Abi güzel bir sahne ustaca kaçıyorda; hep aklıma takılmıştır o kadar usta bir cross kullanan adam orda dik çıkmaya kalkıp bayar mı motoru,yanlasa yine çıkar.Olay direk araba iptal ramboda insin motordan olmuş senaryo gereği :mrgreen:
kask ve koruma yok çok kınadım:queen:
Çok güzel sahneymiş. Onu seyrederken şu videoya takıldım.
1976 teknolojisine bakarmısınız
http://www.youtube.com/watch?v=GYQWfO5EzWo&feature=related
Bizde mobese hala sıkıntılı![]()