motosıklet ıcın garaj

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Motosıklet ıcın garaj yapmayı dusunuyorum, peugeot j 14 mınıbus
arac hurdaya ayrılmıs, calıntı olup olmadıgını ve vergı borcunu
ogrenmek ıstıyorum, Plaka olmadan emnıyet ve vergı daıresınden
sorgulatabılırmıyım? motor ve şase numarası ıle
Kıracı oldgudumdan bu sekıl bı dusuncem var.
mınıbuse 650 tl para ıstıyorlar
Sızın tavsıyelerınızı almak ıstıyorum bu konuda ne onerırsınız
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bir arkadaşla ciddi ciddi düşünmüş idik zamanında..
Tekerleklerini sökmek gerek diye karar vermiştik en son..Çünkü minibüsü bir şekilde yürüttüler mi hırkızlar kolayca araklamış olurlar motoru..

Beri yandan güvenlik için değil de sadece iklim şartlarından koruma amaçlanıyorsa harikualde çözüm..

Sorgulatmaları da herhangi bir trafik polisinin yanına gidip eğer keyifleri yerindeyse yaptırabilirsin..Bir kez bu şekilde şase nodan sorgulama yapmıştım..

Polisler sorgulamaya yanaşmasalar bile en azından yol gösterirler..

Ama dediğim gibi güvenlik için düşünüyorsan minibüs sonradan düşününce pek mantıklı gelmemişti bize..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
motor ve şase numarası ile karakoldan sorgulanabilir diye biliyorum.

harkia bir fikir bu arada.

minibusun içine fotoselli ve darbe sensörü olan bir alarm montajıyla hırsızlara karşı iyi bir önlem olur.

ama şöyle bir sorunda varki hurda araçlar çocukların ilgisini oldukça fazla çeker, dolayısıyla hırsızlarında ilgi odağı olabilir zamanla..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
EVet tekerleklerını cıkaracam, emnıyette tanıdıgım var
Bu konuyu once buyuklerıme danısmak ıcın actım
mınıbusu sabıtlersem guzel olur, mahalle sakın bır yer yabancı pek gelmez
ama ıster ıstemez ınsanın aklı kalıyor, araba sevemedım ama kısın sart seneye 131 sahın
alıcam mecbur, arabaya verecegım en fazla 3000 tl, arabaya verecegım para sankı bosa
gıtmıs gıbı gelıyor
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
EVet tekerleklerını cıkaracam, emnıyette tanıdıgım var
Bu konuyu once buyuklerıme danısmak ıcın actım
mınıbusu sabıtlersem guzel olur, mahalle sakın bır yer yabancı pek gelmez
ama ıster ıstemez ınsanın aklı kalıyor, araba sevemedım ama kısın sart seneye 131 sahın
alıcam mecbur, arabaya verecegım en fazla 3000 tl, arabaya verecegım para sankı bosa
gıtmıs gıbı gelıyor

Peki madem tekerlekler çıkacak, neden daha sağlam, sacdan veya başka uygun bir malzemeden (işte paslanmayani yanmayan vs.) yere sabit, ama istenildiğinde de sökülebilen bir garaj inşa etmiyorsun?
Neticede prefabrik yapılara belediye de karışmaz, hem yer de müsait ise en mantıklısı tertemiz, kapalı ve güvenli bir garaj montajlamak gibime geliyor..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
valla bence daha fazla ilgi çeker hurda aracı gören çoluk çombalak da çullanır sora bakar içerde motor daha bi çullanır aracın kapıları camları sağlam kalmaz diye düşünüyorum çok rislki olmakla beraber düşük maliyetli ve yaratıcı bir çözüm
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

Coluk cocugu hıc hesaba katmamısstım ama camları kapatırsam pek ılgılerını cekmez, gunlukte kontrol ederım, ılerıde yer degıstırmek ıstersem tekerleklerı
nı takar degıstırırım, prefabrik fiyatları hakkında bılgım yok ama yerını degıstırırsem bana malıyetı artacagını dusunuyorum
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
istanbulda prefabrik motogaraj satan bir yer ile konuştuğumda 6binlira gibi bir fiyat çektiler. (net olarak hatırlayamıyorum)

içine anca bir goldwing alacak büyüklükte.

6bin'e araba alınır yav..

tabi istanbul gibi bir yerde seçenekler fazla, küçükyalıda aylığı 60tl'e motosikletinizi bırakabileceğiniz kapalı bir motosiklet parkı var ama antalya'da bu tür seçenekleriniz olsa böyle bir arayış içersine girmezdiniz heralde :)

belki prefabrik olanı kendiniz inşa ederseniz daha kullanışlı ve daha az maaliyetli bir şey ortaya çıkabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

istanbulda prefabrik motogaraj satan bir yer ile konuştuğumda 6binlira gibi bir fiyat çektiler. (net olarak hatırlayamıyorum)

içine anca bir goldwing alacak büyüklükte.

6bin'e araba alınır yav..

tabi istanbul gibi bir yerde seçenekler fazla, küçükyalıda aylığı 60tl'e motosikletinizi bırakabileceğiniz kapalı bir motosiklet parkı var ama antalya'da bu tür seçenekleriniz olsa böyle bir arayış içersine girmezdiniz heralde :)

belki prefabrik olanı kendiniz inşa ederseniz daha kullanışlı ve daha az maaliyetli bir şey ortaya çıkabilir.

Benı 6 lıra cok kasar, ıstedıgımde tekerı takar aracı cekerım
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bahsettiğim prefabrik yapıyı hazır satın almayacaksın zaten..Malzemeleri kendin alıp montajını yapmaktan bahsediyorum..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sanayiden sac alıp camları iptal edip kaynaklatırsan,ön camın oldugu yerede menteşelerle saç kaptırsan (taşıyacagın zaman önünü görmek için) çocuklardanda korumuş olursun. tanıdık kaportacın varsa bin tl ye mobil garajın olur =) çok güzel fikir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazı belediyeler hurda araçların sağda solda bulunmasına izin vermiyor,
Çorlu'da hepsini topladılar neredeyse.
İyi bir demirci ustasına çok daha az paraya ileride başka yere taşıyabileceğin kadar
basit ve demonte bir garaj yaptırabilirsin.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bazı belediyeler hurda araçların sağda solda bulunmasına izin vermiyor,
Çorlu'da hepsini topladılar neredeyse.
İyi bir demirci ustasına çok daha az paraya ileride başka yere taşıyabileceğin kadar
basit ve demonte bir garaj yaptırabilirsin.

okul sıralarının yapıldıgı profil demirlerinden diyorsunuz sanırım.tavana şıngıl yapılıp etrafınada betopan kapatılırsa,isteğe göre içten strafor kaplama yapılırsa sanırım uygun fiyata çok sağlam ve şık bir garaj yapılabilir gibi?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
20 metre 50x50 mm inşaat kerestesi, 4 plaka 9 mm OSB , tabanı döşemek için de inşaat tahtası ile en fazla 200 tl ye kendine ahşap güzel bir garaj yapabilirsin. Birleşim yerlerini de içeriden silikonlarsan su da almaz. Kapısız yapıp kapalı kutu gibi motor içerdeyken vidalarsan kimse açacak kapı da bulamaz. Ben olsam uğraşmazdım hurda minibüslerle.... Çivi yerine uzun vida kullanırsan demonte olur yazın söküp kaldırırsın kışın tekrar kurarsın.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
20 metre 50x50 mm inşaat kerestesi, 4 plaka 9 mm OSB , tabanı döşemek için de inşaat tahtası ile en fazla 200 tl ye kendine ahşap güzel bir garaj yapabilirsin. Birleşim yerlerini de içeriden silikonlarsan su da almaz. Kapısız yapıp kapalı kutu gibi motor içerdeyken vidalarsan kimse açacak kapı da bulamaz. Ben olsam uğraşmazdım hurda minibüslerle.... Çivi yerine uzun vida kullanırsan demonte olur yazın söküp kaldırırsın kışın tekrar kurarsın.

Yağmuru yiyince şişme yapmaz mı o tahtalar hacı abi?
oldu olacak kalasların üzerine inşaat brandasıda gersin olsun gecekondu :mrgreen:

Şaka bir yana kalas işine branda harici çözüm var ise mantıklı geldi bir an düşündüm de..
Şuanda yerim de müsait bu tür bir garaj işine..
Acaba zift mi attırsak dışarıdan kalasların üstüne :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst