2011 Yılı Motosikletler için Motorlu Taşıtlar Vergileri

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yeni Yılın Tüm araçlar ve motosikletler için motorlu taşıtlar vergisi değerleri belli oldu. Yeni Yılda Vergi ve Cezalar Yüzde 7.7 Oranında Artacak.

Türkiye istatistik Kurumu (TÜiK) tarafından bugün açıklanan Ekim ayı enflasyon verileri çerçevesinde vergilerin artışında kullanılacak yeniden değerleme oranı 2011 yılında yüzde 7.7 olarak uygulanacak. Ocak 2011 ve Temmuz 2011 dönemlerinde verilecek olan rakamlar toplam tutarın yarısı kadardır. Örneğin 698 TL olarak görülen toplam vergi tutarı Ocak 2011 ayında 349 TL ve Temmuz 2011 tarihinde 349 TL olarak ödenecektir.

2011motorlutasitlarverg.jpg
 

Ekli dosyalar

  • motosikletmtv2011.jpg
    motosikletmtv2011.jpg
    39.3 KB · Görüntüleme: 18,913
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Otomobilde 1600cc üstüne kazık vergi,motosiklette 250cc üstüne...çık olmamış 1000cc'ye kadar olmalı.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar 100 cc altı vergi yoktu ama bu liste 50 cc den başalamış :S

desene artık vergi vermeyeceğine güvenip cup alanlarda verecek tabi bunlar YOL KÖPRÜ SU ELEKTRİK olarak geri dönücek sanırsam :p
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bence az bi rakam değil yüzde 7 125 cc lerde 6 tl binmiş ama yükse cc lere 50-70 tl binmiş bu az bi rakam değil beyler bi burdan yedik. toplu isyan çıkaralım :p
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
cup motoru olanlar yandı devlet iyi keşfetmiş yeni yoluncak kazları zebil gibi cup var buralarda


Şimdi bende baktım 100 cc den başlıyor bu bilgi yanlış
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Abiler merhaba şimdi birşey diyeceğim benim motorum 2007 model ruhsatta 2007 yazıyor ama trafik çıkış tarihi 2009 ben kaç para ödeyeceğim şimdi?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Model yılını baz alıcan trafiğe çıkışın bi ehemmiyeti yok
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Türkiye motosiklet pazarının %95'ten fazlasını oluşturan 250cc altı motorlarda yıllık 85 TL gayet normal bir rakam.

Bana kalsa 51-100cc arası cub motorlardan da en alt dilimde vergi alırdım. 100cc bir cub ile 125cc bir commuter arasında hemen hiç fark yok.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
iyi yakalamışsınız bu 100 cc olayını

100 - 250 cc arası zam oranı %7,7
peki 50-100 cc arası % kaç ?

bildiğim kadarı ile dünya genelinde motosiklet satışlarının oldukça büyük kısmı 250 cc ye kadar olan segmentte yapılıyor.
memleketimizde de durum çokf arklı değil.
hani bizi araç yerine koymuyorlar diye yırtınıyorduk ya
işte koymuşlar.
hayrını görün.

bu iş vergi almaktan ziyade sinekten yağ çıkarmaya döndü,
nereden nasıl ne koparacaklarını şaşırdılar,

gerçi evvelden de bu zamlar yapılıyordu,
belki yol su elektirik felan olarak geri dönmez ama (sanki bunlar da bedavaymış gibi)

makarna, bulgur, beyaz eşya olarak önümüzdeki 6 ay içinde yoğun olarak geri dönmesi muhtemeldir.


aman be yaw boşverin (nasıl olsa bu zamların da bir kulbu var);

öğrencilik yıllarında evde oturuyoruz,
bizim tugi geldi elinde bir kaset, bak sana ne dinleteceğim dedi,
Yaşar Kurt yeni çıkmış ilk kaseti,
yalın gitar,
epeyce bir dinlemiştik,
bu şarkı da benden olsun sevenlerine ;
[YT]2gJhWQDV578[/YT]

linkde burada
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst