Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ben istanbulda temiz er-5 bulamadım kalktım gittim ankaraya aldım geldim yazı beklersen fiyatlar artar derim cbf 500 le er-5 arasında neredeyse 3 binlira oynuyor ki bence çok para tertemiz ybr alınır o paraya benim aldığım fiyat ortada yukarıdaki resimdeki diger er-5 ide arkadaşa aynı paraya aldık o sadece biraz daha yorgun ikiside sorunsuz canavar gibi gidiyor ama asla baktırmadan heleki kawasaki ise baktırmadan motoralma 45 km yol demişsin az mesafe yağmurda soğukta gidilir o yola yeterki kar buz olmasın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------

http://www.dailymotion.com/video/xg5p10_kawasaki-er-5-tiger-exhaust_auto

bu egzos nasıl olmuş sizce arkadaşlar
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mevzuun üzerindeyim... hayırlısı...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
becerebildiysem söz konusu er-5'in fotoğrafı bu linkte:
www.loadtr.com/651458-er_5.htm]http://img1.loadtr.com/k-651458-er_5.jpg
arkadaşlardan ricam bu görüntüye göre bir değerlendirme yapmaları... Eksozda bir problem var mı sizce?
yukarıda belirttiğim şartları da gözönüne alıp yapacağınız yorumlarınız benim için fikir verecek... şu anda bu motoru hemen yarın alacak durumum var. Ama cbf500 faktörü kafamı karıştırıyor. 4-5 ay daha bekleyip -yeterli parayı biriktirdikten sonra- bir cbf 500 de alabilirim? Ne dersiniz? İki kişi uzun yolda hangisi daha mantıklı? Şimdiden teşekkür ediyorum...[/QUOTE]

kaan Çanakkaleye selamlar.
senin motorun fotosunu bir atalım :)
[IMG][URL=http://img232.imageshack.us/i/b651458er5.jpg/][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/1046/b651458er5.jpg[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

çogu motosikletin egzoz'u değişiktir zaten,sağlam ve sesi güzelse sorun etme bence.500 cc motor illaki denge ,frenleme,gaz açmada zorlayıcı olacaktı,sonuçta geçiş motoru değil.
güzel temiz ER 5 fiyatları genelde 6000 ve üzeri fiyatlarda o da sezon sonu fiyatlar,yaz başlarken fiyatlar yukarı dogru tırmanır.
cbf 500 dediğin motor enjeksiyonlu ve arka tek amartisör ,teker disc fren.
sana şöyle söyleyeyim benim için arka tekerin kampana olması hiç sorun değil frenlemese gayet güzel yüksek hızlarda sadece ön-arka fren sıkma dengesini iyi yapmalısın arka lastiği kitlememelisin.
şu anda acil ihtiyacın yoksa nisan-mayıs gibi sezon başı alman daha mantıklı zaten kış sezonundayız.fazla nakit biriktrebilirsen ER 6 al derim bütün beklentilerini karşılar :p
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
a.selam...
teşekkür ederim arjantinli... özelde de belirttiğim gibi bazı "hususi" durumları varmış motorun... bakalım hayırlısı...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
a.selam...
teşekkür ederim arjantinli... özelde de belirttiğim gibi bazı "hususi" durumları varmış motorun... bakalım hayırlısı...

resimden motorun görseli güzel görünüyor,ama yakından sesini dinlemeli alıp şöyle bir rampaya sarmalı bir gazlamalı nasıl gidiyor,nasıl yol tutuyor,nasıl duruyor yakından tecrübe etmeli.orası şöyle burası böyle diye takılmamalı.:cat:
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arjantinli69;resimden motorun görseli güzel görünüyor,ama yakından sesini dinlemeli alıp şöyle bir rampaya sarmalı bir gazlamalı nasıl gidiyor,nasıl yol tutuyor,nasıl duruyor yakından tecrübe etmeli.orası şöyle burası böyle diye takılmamalı.

haklısın hocam...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam arkadaşlar :rendeer:
nerde bu bizim ER 5 aslanları,şu yiğitlerin güzel fotolarını atsak topaç canlansa biraz.belki eksikleri vardır motorların tamamlarız.bilgi alışverişi yaparız.:p

ben atayım bir tane
b3dpoyqcgkkgrhquokjueyk.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
günaydın arkadaşlar.iridyum buji takıp + yönde randıman alan varsa yorumlarını okumak isterim.kazasız belasız pazarlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kn ka0018 hava filtresi takıpta performans alan varmı diye merak ediyorum tabi yakıtı ne kadar etkiliyor bunuda bilmek lazım
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Alp_Tunay bu konularda bilgi sahibi daha önce kendisi kullanmıştı galiba iridyum buji ve k&n hava filtresi
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Selamün aleyküm arkadaşlar havalar soğusu 15 gündür ER5 imden ayrıyım kurtlandım resmen.
şu grenajlı makine çok hoş olmuş ya acayip farklı göstermiş motoru ama nihayetinde ben bi NAKED çiyim.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
Selamün aleyküm arkadaşlar havalar soğusu 15 gündür ER5 imden ayrıyım kurtlandım resmen.
şu grenajlı makine çok hoş olmuş ya acayip farklı göstermiş motoru ama nihayetinde ben bi NAKED çiyim.

Arkadaşlar hava sogudu diye motora binilmez dye bi kanunmu var aslında soguk havada motora binilir.Bu ara bizim er 5toplanması yalan oldu:farao:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arkadaşlar hava sogudu diye motora binilmez dye bi kanunmu var aslında soguk havada motora binilir.Bu ara bizim er 5toplanması yalan oldu:farao:

ya motor yatarmı hiç :p geçen çamlıcaya kar yağdı yanlaya yanlaya çıktım ana caddeye :p
her gün en az 50-100 km yolum var.dün akşam bu gün toplam 200 km yol yapmışım.
siz geliyoruz diyin ER 5 leri toplaştıralım hazır havalarda güzelken.benim motor sever sohbeti :p
 
Katılım
23 Ara 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar selam

bende er 5 kullanıcısıyım :) yanlız enduro ya gecmek ıstıyorum
dıleyen varsa takas edebılırız enduro su olan veya gecıs yapmak ısteyen naked sınıfa

ankarada yasıyorum
2005 model ve 25000 de motorum
f 650-kle 500- aprilla 650

saygılarımla
541 437 81 00
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşlar selam

bende er 5 kullanıcısıyım :) yanlız enduro ya gecmek ıstıyorum
dıleyen varsa takas edebılırız enduro su olan veya gecıs yapmak ısteyen naked sınıfa

ankarada yasıyorum
2005 model ve 25000 de motorum
f 650-kle 500- aprilla 650

saygılarımla
541 437 81 00

ilan linki,veya fiyat resim eklerseniz alıcak olan arkadaşlar görmüş olurlar.
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar ER-5 in lastiklerine kaç hava basıyorsunuz? Lastiğin üzerindeki maximum basınç değerlerini basmak uygun mudur?
Selamlar:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar ER-5 in lastiklerine kaç hava basıyorsunuz? Lastiğin üzerindeki maximum basınç değerlerini basmak uygun mudur?
Selamlar:)

Sık sık artçı alıyorsan Ön 36 arka 42....
Yok kendim biniyorum sadece diyorsan ön 32 arka 34...:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

Alp_Tunay bu konularda bilgi sahibi daha önce kendisi kullanmıştı galiba iridyum buji ve k&n hava filtresi

İridyum kullanmadım ama K&N hava filtresi şart.... Hem yakıtı az yakıyor hemde performansta ciddi fark var...
Buji olarak DENSO KULLANMANIZI tavsiye edebilirim... Ben kullandım... Gayet de memnundum... :cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Sık sık artçı alıyorsan Ön 36 arka 42....
Yok kendim biniyorum sadece diyorsan ön 32 arka 34...:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------



İridyum kullanmadım ama K&N hava filtresi şart.... Hem yakıtı az yakıyor hemde performansta ciddi fark var...
Buji olarak DENSO KULLANMANIZI tavsiye edebilirim... Ben kullandım... Gayet de memnundum... :cat:

bilgiler için teşekkürler bosch almayı düşünüyordum ama denso alayım o zaman,birde k&n hava filtresi,sonrası senkron ayarı görünüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst