- Katılım
- 26 Eyl 2010
- Mesajlar
- 125
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, birkaç gün önce sıfır Kymco Like 125 satın aldım. Motorla henüz 16 km yol yaptım. Motoru çalıştırmakta zorlanıyorum. Marş basıyor ancak geç çalışıyor. Birkaç kez marşa basmak zorunda kalabiliyorum. Bazen de çalışıp hemen duruyor. Bazen marş düğmesine bastıktan sonra gaz vermek zorunda kalıyorum motorun durmaması için. Rolantide de her 4-5 saniyede bir devir düşüp artıyor sanki duracakmış gibi. Yağı, benzini tam. Çalıştıktan sonra çekişi çok güzel.
Acaba rodajda olduğu için mi yani motor sıfır olduğu için mi bunu yapıyor? Zamanla düzelir mi?
Acaba rodajda olduğu için mi yani motor sıfır olduğu için mi bunu yapıyor? Zamanla düzelir mi?