Bildiğim kadarıyla jikle yok. Üstelik burada (Muğla) hava oldukça sıcak. Neden jikleye ihtiyaç duysun ki? Kitapçığında jikle düğmesine basın diyor ama öyle bir düğme görünmüyor ortalıkta. resmini de koymamışlar.
sa kardes cikle zaten benm bildiğim kadarıyla motorun orada benzin hortumunun yanında oluyor