Yeni motorumda ilk çalıştırma zorluğu

Katılım
24 Ara 2010
Mesajlar
6
Bildiğim kadarıyla jikle yok. Üstelik burada (Muğla) hava oldukça sıcak. Neden jikleye ihtiyaç duysun ki? Kitapçığında jikle düğmesine basın diyor ama öyle bir düğme görünmüyor ortalıkta. resmini de koymamışlar.

sa kardes cikle zaten benm bildiğim kadarıyla motorun orada benzin hortumunun yanında oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst