İnternet Üzerinden Tavsiye vermekle sorumlusu olurmuyuz

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Arkadaşlar dün akşam yatarken düşündüm , mesala forumdan bi arkAdaşımız ilk motora başlıcam diyor , forum sakinleri ise örneğin cbr 125 öneriyor , Allah göstermesin arkadaş cbr 125 i alıyor ve gelirken kaza yapıp hayatını kaybediyor şimdi bu arkadaşın sebebi veya sorumlusumu oluyomuyuz
NOT: BÖYLE Bİ OLAY BAŞIMA GELMEDİ , SADECE ÖNERİ VERİRKEN DAHA DİKKATLİ OLMAK İSTİYORUM yanlış anlaşılma olmasın :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bende çok kafa yordum zamanında, parayı bulunca vicdan muhasebecisi tuttum kendime.
ona bi sorayım çok kafayı takıyosan.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
benim fikrim kişiyi doğru yönlendirdiğiniz sürece sorumlusu olmazsınız. 125-250cc bir makine ile başlamaya teşvik ettiğiniz sürece sakınca görmüyorum. Ama "ben 600cc ile başladım bişey olmadı sende başlarsın noolcak" gibi tavsiye verip sonra başına birşey geldiğini düşünürsek o zaman iş değişir.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
benim fikrim kişiyi doğru yönlendirdiğiniz sürece sorumlusu olmazsınız. 125-250cc bir makine ile başlamaya teşvik ettiğiniz sürece sakınca görmüyorum. Ama "ben 600cc ile başladım bişey olmadı sende başlarsın noolcak" gibi tavsiye verip sonra başına birşey geldiğini düşünürsek o zaman iş değişir.

yoo 600 lük 1000 likle başlanırsa zaten ne olacağı belli dediğim gibi 125 cc ve aşağısıda olabilir :rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bu tarafta sıkıntı olmaz ama öbür tarafta başına ne geleceğini öğrenmek istiyorsan buraya bir soruver.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sitede bilenlerin tavsiye vermeleri çok iyi.
125 ile başlayıpta kaza yapma olayına gelince, neticede daha yüksek cc ile başlayıp başına başka şeyde gelebilrdi ALLAH korusun.
olasılık değil bunlar biraz da kader.
ve burda yazılan şeyler bence çok yararlı şeyler oluşturuyor.
sonraları nekdaar motosiklet siteleri kurulsada burdaki kadar çeşitli konu hiç bir yerde yok..
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
yani sonuç olarak elemana 600lük aldırmadıktan sonra sorun yok :silent:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ı think doctor
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazanin nerede ve ne zaman gelecegi belli degildir.
En iyisi sen onu her yerde bekle.
125 cc kullaniyorsun diye hayatta kalacaksin diye bi kural hic duymadim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
hukukçular daha iyi bilirler tabi ; ama kendi görüşümce ölenin ailesi şikayette bulunursa ölüme sebebiyet vermekten dava açılabilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şunu al ya da bunu al demeden önce bakalım bu eleman üzerinde durabilecek mi? Sanki kullanması çok kolaymış gibi CBF 150 ya da YBR 125 önerileri muhakkak geliyor.

Belki adam hayatında bisiklete binmemiş de olabilir...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yol tarif ederken de dikkatli olmak lazim.
Birisi bir adres sordugunda, su yol daha kestirme oradan gidin deriz.
O yolda basina bisey gelirse ne olacak.:sunny:

Aman Allah'im!!!!!:santa:

Cehennemde külbasti yapacaklar bizi.::evil::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Yol tarif ederken de dikkatli olmak lazim.
Birisi bir adres sordugunda, su yol daha kestirme oradan gidin deriz.
O yolda basina bisey gelirse ne olacak.:sunny:

Aman Allah'im!!!!!:santa:

Cehennemde külbasti yapacaklar bizi.::evil::

hele seni sarapla bişircekler sen millete orda şaraplı etler yedir bakalım :queen::queen:sakın şimdi bunlar fransız deme yemem turklere araplara vermiyormusun
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bizim trafikde motosiklet kullanmak zordur, hatta akıl işi değildir, bence konuya buradan girmek lazım.

Şimdiden söyleyeyim ben de çok akıllı olduğumu sanmıyorum :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
hele seni sarapla bişircekler sen millete orda şaraplı etler yedir bakalım :queen::queen:sakın şimdi bunlar fransız deme yemem turklere araplara vermiyormusun

Ulem bizimkiler, fransizlardan daha merakli sarapli ete.:p:cherry:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bak şimdi yaptığına...vicdanımı kudurttun:mrgreen: bir daha kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayacağım. Kim ne alırsa alsın, ne halt yerse yesin:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

Ulem bizimkiler, fransizlardan daha merakli sarapli ete.:p:cherry:

Ooohh...hele et sote de ne lezzetli oluyor...:p
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Boyle dusunur isek motosiklet magzalarinda race motor satan satis gorevlisi vicdan azabindan kendini asmali her halde:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst