- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, sanırım motorum bugün bitiş fermanını imzaladı.
Yaklaşık 6.000 devir sonrası eksozdan mavi duman atıyor. Motorun içinden ses gelmiyor fakat mavi bir duman atıyor. Gidişte de sorun yok. Galiba piston sekman gömlek istiyor. Fikirlerinizi alabilirmiyim. Önceki tecbrübelerim yüzünden hiçbir servise güvenemiyorum. Motor 38.000 km de. Şimdiden teşekkürler :silent:
Yaklaşık 6.000 devir sonrası eksozdan mavi duman atıyor. Motorun içinden ses gelmiyor fakat mavi bir duman atıyor. Gidişte de sorun yok. Galiba piston sekman gömlek istiyor. Fikirlerinizi alabilirmiyim. Önceki tecbrübelerim yüzünden hiçbir servise güvenemiyorum. Motor 38.000 km de. Şimdiden teşekkürler :silent: