Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
xMax'ciler bu habere dikkat edin.
162382_motosiklet-alev-alev-yandi.jpg

http://www.samanyoluhaber.com/h_475650_motosiklet-alev-alev-yandi.html
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bu adama nasıl ulaşabiliriz acaba:silent:
bilen tanıyan varsa bi zamet yardım etsin bana
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
Arkadaşlar sonunda Xmax'e xenon far aldım ve çok memnunum öğle 12 gibi taktırdım akşam karanlığında görme şansım olmadı ama gölge yerde bile harika yanıyor akşamı düşünemiyorum bu arada üst tarafta kalan park ışığı yerine de Ledli beyaz lamba aldım motora bakış açım 180 derece değişti desem yeridir:))
Xenon için fiyat,marka vs..sorusu olan varsa özel mesaj atarak iletişim kurabilir elimden geleni yaparım diğer xmax cilere de xenonlu sürüşler dileğiyle...:)
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar sonunda Xmax'e xenon far aldım ve çok memnunum öğle 12 gibi taktırdım akşam karanlığında görme şansım olmadı ama gölge yerde bile harika yanıyor akşamı düşünemiyorum bu arada üst tarafta kalan park ışığı yerine de Ledli beyaz lamba aldım motora bakış açım 180 derece değişti desem yeridir:))
Xenon için fiyat,marka vs..sorusu olan varsa özel mesaj atarak iletişim kurabilir elimden geleni yaparım diğer xmax cilere de xenonlu sürüşler dileğiyle...:)

Hayırlı olsun güle güle kullan ... Sadece kısamı aldın yoksa hem uzun hem kısa mı aldın ?

Bir de ilk açılışta tekleme yaparakmı yanıyor yoksa direk açtığında ikiside aynı anda yanıyormu ?...

Benim xenon lu fotografı tekrar paylaşıyım...

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
Hem uzun hem kısa,yoksa almazdım çok çirkin dururdu:)
Tekleme yapmadan ikisi aynı anda yanıyor bende resim ekleyim yarın resim çekip eklemeyi denerim.
 
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
21
arkadaşlar xmaxlarınız kaç km oldu. piston segman değişmeden yani motor inmeden 70 bin km yol yapan varmı
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Hem uzun hem kısa,yoksa almazdım çok çirkin dururdu:)
Tekleme yapmadan ikisi aynı anda yanıyor bende resim ekleyim yarın resim çekip eklemeyi denerim.

Benim farlardan bi tanesi ilk açtığımda tekleyerek açıyor sonradan yanıyor.Çin malı akü var ondan olabilir ya da kullanılan xenon kalitesiz olabilir...
Senin akü kaliteli mi ?

arkadaşlar xmaxlarınız kaç km oldu. piston segman değişmeden yani motor inmeden 70 bin km yol yapan varmı

Benim motor 20 bin civarın da , sahibinden com da bi tane 63,000 de bvar çok mrk ettiysen istersen ona sorabilirsin...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-r-x-max-acil-ihtiyactan-dosta-33723424/detay
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
5
evet 6 ay garantili akü almıştım ve değiştireli 1.5 ay falan oldu xenon'a gelince 2 yıl garantili xenon aldım kafam rahat olsun diye çift beyin ve lambaların arkasında uzun kısa için ayrıyetten motor da var... sen msn kullanıyor muydun kullanıyorsan
[email protected] senin sorun başka birşey daha var ondan kaynaklanıyor olabilir benimde akü sorunum vardı Yamaha servise gittim gösterdim sorun akü de değil şarj diyotundaymış erkenden gitmem iyi oldu yoksa parçayı komple bozacaktım maliyeti daha fazla olacaktı msn kullanmıyorsan da bir yerden msn bul konuşalım uzun uzun k.gelsin...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar,
Benim motorun arka tekerleği patladı. Neyseki evin önünde inmiş. Pompayla şişirip lastikçiye gittiğimde fitil atmak istedi. Daha önceden yaşadığım bir kötü tacrübe sebebi ile fitil attırmayı reddettim. Bu kez de lastiği söktür getir dedi. Xmax'ın arka tekeri servis olmadan (Aydın'da yok) sökülebilir mi? Ne yapmam gerekir. Son çare olarak tamir spreyi alıp sıkmayı düşünüyorum. Bu spreyleri kullanan var mı? Lastiğe zararı olduğunu söyleyenler var. Acil bilgi istiyorum. Hafta sonuna motorun yetişmesi lazım. Teşekkürler.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Merhaba Arkadaşlar,
Benim motorun arka tekerleği patladı. Neyseki evin önünde inmiş. Pompayla şişirip lastikçiye gittiğimde fitil atmak istedi. Daha önceden yaşadığım bir kötü tacrübe sebebi ile fitil attırmayı reddettim. Bu kez de lastiği söktür getir dedi. Xmax'ın arka tekeri servis olmadan (Aydın'da yok) sökülebilir mi? Ne yapmam gerekir. Son çare olarak tamir spreyi alıp sıkmayı düşünüyorum. Bu spreyleri kullanan var mı? Lastiğe zararı olduğunu söyleyenler var. Acil bilgi istiyorum. Hafta sonuna motorun yetişmesi lazım. Teşekkürler.

Biraz zahmetli ama sökebilirsin. Egzozu falan da sökmen gerekecek.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Emrello çok teşekkür ederim. Fakat bu adamlar arka tekerin patlayacağını hiç mi düşünmediler acaba? Egsoz'a kadar her şey çıkacak demek ki. Hapı yuttum. Sprey sıkıp öyle kullanmayı düşünüyorum. Bir arkadaş 5-6 aydır o şekil bindiğini söyledi. O kadar zahmete değmez herhalde. Teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Emrello çok teşekkür ederim. Fakat bu adamlar arka tekerin patlayacağını hiç mi düşünmediler acaba? Egsoz'a kadar her şey çıkacak demek ki. Hapı yuttum. Sprey sıkıp öyle kullanmayı düşünüyorum. Bir arkadaş 5-6 aydır o şekil bindiğini söyledi. O kadar zahmete değmez herhalde. Teşekkür ederim.

Aslında o kadar da zahmetli değil. Egzozun üç tane cıvatası var; bir de bağlantı yerinde var. Elinde alet edevat varsa 10 dk'nı almaz.

Bence spreyle falan dolaşma. O şeyler geçici çözüm sağlıyor. Ayrıca jantın iç kısmına da uzun vadede zarar verebilir.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Merhaba Arkadaşlar,
Benim motorun arka tekerleği patladı. Neyseki evin önünde inmiş. Pompayla şişirip lastikçiye gittiğimde fitil atmak istedi. Daha önceden yaşadığım bir kötü tacrübe sebebi ile fitil attırmayı reddettim. Bu kez de lastiği söktür getir dedi. Xmax'ın arka tekeri servis olmadan (Aydın'da yok) sökülebilir mi? Ne yapmam gerekir. Son çare olarak tamir spreyi alıp sıkmayı düşünüyorum. Bu spreyleri kullanan var mı? Lastiğe zararı olduğunu söyleyenler var. Acil bilgi istiyorum. Hafta sonuna motorun yetişmesi lazım. Teşekkürler.

3-4 kere söktüm arka tekeri,
becerin varsa bile alet yoksa olan biyerde söktürüp toplatabilirsin.
*motoru orta ayaklığa al,
*egzosu orta kelepçeyi gevşetip ve sabitleme vidalarını çıkartıp sök(sabitleme vidaları oksitliyse zor sökülüyor sıyırmamak için lokmayı kafasına takıp çekiçlemen gerekebilir.)
*önce arka fren balatalarını 2 uzun civatasını sökerek çıkar,daha sonra kaliperi diskten ayır ve bu aşamadan sonra arka frene yanlışlıkla basma!!
*hidrolik hortumunun sabitleme kelepçelerini de tekeri tutan üçgen parçadan (tekeri tutan egzosu tutan üçgen gri şasi parçası)çıkar,
*arka sağ amartisörü üçgen parçadan ayır,
*arka çamurluğun üçken parçayla olan civatayı sök,
*arka tekerin sabitleme somunun ve üçken parçayı tutan civataları sök,
*son olarak tekeri kendine doğru çekerek çıkar,göbekten çıkan pula dikkat et.
*lastikçi bilir ama yamadan sonra jantla lastiğin aynı yerine gelmesi iyi olur balans açısından,
buraya kadar sorun yoksa sıralamanın tersiyle toplayabilirsin,fikir için birde resim ekliyorum eskilerden,
sorun olursa forumda bilgilerim mevcut,
kolaygele




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
32761_0_3_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

Yamaha, Xmax ın kasasını makyajlamaya devam ediyor ama motor özelliklerinde bir değişim yok ayrıca 2011 modellerinde opsiyonel ABS fren sistemide kullanılacak ,yeni yamaha dan bir kaç fotoyu sizlerle paylaşmak istedim,2011 yılından itibaren türkiyeye de görme ihtimalimiz yüksek

32761_0_1_2_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

32761_0_2_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

32761_0_3_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

32761_0_4_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

32761_0_5_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

32761_0_9_3_x-max%20250%20sport%20edition_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Yeni kasasi inanilmaz iddali , nasip olursa onumuzdeki hafta ici 2006 model 27500 Km civarinda yol yapmis resimlerden temiz oldugunu dusundugum bir xmax satin almayi dusunuyorum , konu basligini olabildigince inceledim , fan musuru elektrik tesisati iyilestirmelerinin disinda herhangi bir olumsuzluk yok gibi , 2006 model icin verecegim paraya deyecegini umud ediyorum , sizlerden ricam ; xmax 250 icin user / services manuel kitapcigi internette biraz arastirdim ama kesin sonuca ulasamadim , elinde pdf formatinda olan varsa upload edebilirmi ?

Oncelikle benim sonrasinda bir cok kullanicin isine yarayabilecegini dusunuyorum

Tesekkurler.

Selamlar.

" Konu basligi icerisinde verilmis ve gozden kacirmis isem ozur dilerim " user guide "
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Yeni kasasi inanilmaz iddali , nasip olursa onumuzdeki hafta ici 2006 model 27500 Km civarinda yol yapmis resimlerden temiz oldugunu dusundugum bir xmax satin almayi dusunuyorum , konu basligini olabildigince inceledim , fan musuru elektrik tesisati iyilestirmelerinin disinda herhangi bir olumsuzluk yok gibi , 2006 model icin verecegim paraya deyecegini umud ediyorum , sizlerden ricam ; xmax 250 icin user / services manuel kitapcigi internette biraz arastirdim ama kesin sonuca ulasamadim , elinde pdf formatinda olan varsa upload edebilirmi ?

Oncelikle benim sonrasinda bir cok kullanicin isine yarayabilecegini dusunuyorum

Tesekkurler.

Selamlar.

" Konu basligi icerisinde verilmis ve gozden kacirmis isem ozur dilerim " user guide "

forumdaki iletişim adresine e-posta ile yolladım
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
aslında geçmiş sayfalarda vardı ama bulamadım,tazelenmiş oldu.servis kitabıda var lazım olursa,kolaygele.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
14
Merhaba Krzli Arkadaşım,
Açıklayıcı bilgilerin için çok teşekkür ederim. Özellikle fotoğraf çok iyi olmuş. Eminim arka lastiğinde sorun olan başkaları da vardır. Motoru zaten kullanamıyordum. Aydın'da doğru dürüst motorcu da yok. Elletmek istemedim o nedenle. Haftasonu kendim yapmayı düşünüyorum. Lokma vs her takımım zaten mevcut. Tahmin ettiğim yerleri sökmem gerekecek anladığım kadarıyla. Ama bu motorlar böyle demek ki. Çok teşekkür ederim. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst