Bir CBF 150 cinin Çilesi...

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hoş geldin Metehandro :).Hala yağlamı uğraşıyorsun yav.Bırak yaksın yahu benimkide eksiltiyo ufaktan rahat bırak şu garibi artık.Bas yağı devam et deli şeyiyle oynar gibi oynadın,bitirdin makinayı hehe.:mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaşın biri demiş ya, senin yağı çalıyorlar,

Olabilir mi acaba?:p

Honda bu sefer iyi kazık atmış olabilir mi? (Honda kazık onda ya)

Nasip der geçerim, motor bitincede 300 gayme verip devam ederim :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
valla hondayı tek gecerım her zaman yalnızca cbf150 ve 1000rr larda sorun cıkartan yıldakı motorlar dısında
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
110
ybr satılıp ta cbf alınır mı derken bu yazıyı okudum yok yok satmıyom arkadaş
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Öncelikle yazımı göz gezdirip nacizane değerlerli düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim...kimse "ülen 3 kuruşluk makinanın derdi bizi mi gerdi" demedi...sağolun varolun...:p:rendeer:

Yağın etkisi olur mu olmaz mı kullanıcı kendi bilmesi lazım biraz da, tam sentetiğin değiştirme periyoduyla mineral yağ kullanılırsa olacağı aşınmadır.

Bir de üstüne yağ eksiltmiş halde kullanılırsa, üstüne de benzin istasyonunda tanklar temizlenirken tankın dibindeki solventi de katarsan ,motorun suçu ne. :)

kanka acaba motorumu 10/60 otomobil yağımı bitirdi...:cherry::queen:

Rabbimim bir insaflı kulu da yazmamış o CBF in çilesini :)
Gece gündüz üzerinde 130 okka bi adam
Cani köfte çeker Yalova'ya,Tekirdağ'a
soguk bira kesmezse Kartepe'ye zıplar
Çay bardağı kadar pistona bu eziyet fazla be.

abi ne yardırıyordum şimdi 90 ı geçersem beni Çorlulu Gıygıycı Savaş öpsün...:queen:

Savaş abim..adam daha yeni geldi..bu kadar dövme be..:cherry: hertarafı gül bahçesi oldu adamın..:p
ama duyduğum kadarıyla arkasına 1 artçı aldığında motor uyarı veriyormuş...lütfen 2 kişiden fazla binmeyin diye...:queen:

abi çok yükleniyorlar bana...beni kimse sevmiyooorr...:parkama artcı aldığımda Belediyeden görevliler geliyor ve yola verdiğim zarar yüzünden beni dava edeceklerini söylüyorlar...:p

Alıcam dediğinde kıçımızı yırttık...Ama nafile..... :pr:

Müstehaksın olm.... :queen:

senin gibi suzıkı an 125 alayımda milleti şeyiyle kendime mi güldüreyim keltoş...:cherry:

Bunumu alsak acaba buda 150 cc imiş:)

]

güzel model...fotoşop olabilirmi acaba...:pale:

2.el temiz ve az km li siyah bi cbf 150 bakıyordum her gün sahibinden.com da,
resmen şok etkisi yarattı bende bu yazılanlar :(


hocam başımız döndü...


benle irtibata geç dostum...gereken desteği veririm her türlü...

la sana inat 150 lik olsun diye mondial 150 Mc aldım.
Mondial 150 MC bile senin CBF 150 yi çizer:queen:

Mondıaller kadar taş düşsün başına...son müşterisi sen olucan...:cherry:benimki en azından asil bir marka...senin makina Nazillide üretiliyor be abi..üretildiği yere gidebilirsin hepsi bizim hemşolar...montaj sanayisi makinayı aldın...koca çınar bu hallere düştü benim motorum yanmış çok mu...:queen:

bakalit bidonu al pancar motorunu tak aynı hesap...:cherry:


Fazer in 150 si de fena değilmiş.... Güzel motor.... :cat:

canavar valla...:)

allaha şükür.bende bir cbf kullanıcısıyım.2008 model.2009 çıkışlı. şimdilik hiçbir problemim yok.
sıkıntılarının sebebi belkıde en bastandı.ilk motor sıfırlandıgında yapılan 1 hata sonucu sorunun devam etmıstır.servıste sıfırlandı dersende onlarda ınsan evladı :)

haklısın dostum..güzel bir nokta...:cat:

Mete Abi hoş geldin tekrar ;) Şenlendik sayende.

Ben de sana anti-tez bir mesaj yazayım.

- Etrafta CBF150 ile kurye olmayıp motorla 62.000'e gelen sanırım pek fazla kimse yok.

kankam çok var ama bu arkadaşlar km telini çekmiş vaziyetteler...şu an ilanlardaki 30-40. binlerdeki makinalar art niyetli kişilerin uyanıklığı...(bence)

- Motorum şehiriçi trafiği görmedi desek yeridir. Uzun yolda tapagaz gitmekten başka birşey bilmedi.

bende her türlü fantaziyi gördü...

- İlk servisten itibaren sadece sentetik yağ kullanıldı.
- İlk alındığı günden itibaren her yağ değişimde / 3000km. de; aralardaki eklemelerden hesaplayarak 250ml. yağ yaktı.

işte bu sorun ganga...250 gr önemli bir problem ciddiye alınmalı...


- En efsane gezim hiç durmadan İzmir - Ürgüp 792Km. ; arkada 60Kg. çanta - 12Kg. bisiklet ile tek Afyon'da durarak yaz günü tapagaz 11saat yol gittim. Dönüşte yağı kontrol ettim; eksilme olarak sadece çizgim max.'tan ortaya inmişti.

çok ciddi bir sorun yağın 600 grama yaklaşmış...-

Motoru sürekli kompresörle ve gazla götürdüğümden, bayağı yük bindi aslında buna rağmen hiç bir silindir sıkıntısı olmadı.

aslında sıfır motora binsen motorunun çekişinin ne kadar zayıf olduğunu anlarsın...-

Vitesleri hor kullanmama rağmen en başlarda debriyajdan veya şanzımandan sıkıntı çıkarmadı.

bu sıkıntıları yaşayan pek yok ganga...- 2 kez zincir / 2 kez dişli seti değişti.

- Lastikler Metzeller ME22 idi.
- Kar-Yağmur-Cehennem Sıcağı binildi.

Tüm bunlara rağmen; Istanbul'a geldiğimde gidip büyük makine enduro aldım. CBF satılsın dedim. Şerefsizin birine para kaptırarak sattım. Plakası 35 VZ 741; trafikte görürseniz taciz edebilirsiniz.

Şimdi diyorum ki CBF150 böyleyse CBF500 nasıldır acaba? Honda hayat onda...


şans faktörü desek...yani ben düzenli 2000 de bir servis yüzü görmüş adamım...500 kmde bir servise gidip ıvır zıvırı yağlatmış biriyim...çok bilinçliyim...tek falsom 130 videolarından 2 adet çekmem...

Hoş geldin Metehan kardeşim.
CBF 150 Ombusmanı olarak, yazdıkların yabana atılacak şeyler değil.
Yeni motosiklet alacak ve motosiklet değiştirecek arkadaşlar için güzel bir tecrübe paylaşımı olmuş.

selam sevgiler abi...bu yazı seni etkilemesin...neden mi...eğer sen bu makinayı alacak olursan bu sıkıntıları kolay kolay yaşamazsın...biraz apaçi olduğumu ve motoru sert kullanmaya bayıldığımı söyleyebilirim...

limitlerde kullanılannıldığında size küsen bir makina...

abi sana inat bi tanedaha cbf150 alıp don lastiğiyle birbirini bağlayıp 300cc yapıcam,bakalım o zamanda çizittirebilicenmi,dahada olmadı üzerine pançar motoru koyarım.....:queen::queen::queen::queen::queen:

birde kapak yap Necatik35 abimize...:p

abi yağın etkisini ben kısa bir araştırma ve tecrübe ile şöyle çözdüm

misal en uzun ömürlü motor diye bilinen yağ içinde yüzen cub motoruna 20w-50 20w-40 gibi ne olduğu belirsiz kalın yağlar (otomobil yağı gibi) koyduğun zaman 15bin km sonra motor yağ yakmaya başlıyor o şekilde belki 100bin km gidiyor ama motor 20 binde bitmiş oluyor. yok ben yağ eklerim binerim abi, köfte arabası gibide giderim diyorsan sorun yok

özellikle SOHC motorlarda yağ çok önemli

kanka galiba 10/60 benim motoru piç etti...:cherry:

Sevgili Panda ilk önce hoş geldin Motosikletin her sene motorunu yaptırana kadar biraz rejim yapsan kilo versen daha ucuza gelmezmi motorda sorun yok olm sorun senin kilolarda.:p:cherry:

kankam motorumu alırken kullanma kılavuzunda iyi günde kötü günde yanınızda diyor...:p

Ben insanlara defalarca cbf150`nin yağ yakma sorunun kronik sorun olduğunu, o parayı haketmediğini düşündüğümü hep söyledim. Avrupa standartlarına uygun olmadığından hiçbir avrupa ülkesinde satışta olmadığını sadece hindistan vs gibi 2.Dünya ülkelerinde satıldığınıda biliyoruz. Honda`ya defalarca 4000tl`ye enjeksiyon hiçbişeyi olmayan motor sattıkları için mesaj attım. Herkeze söylerim abimin dediği gibi honda`nın en kötü motoru bence. Herkezin yağ yakması normal pek yakmıyor 200gr`dan fazla yakarsa ancak sorun vardır dedikleri motor bence 0`dır çöpe atmak gerekir. Yamaha forever :D . Mete abicim tekrar seni aramızda görmek çok güzel. Motosikletimi almadan önce çok takip ettim seni. Herkeze kazasız belasız.

dostum merhaba...cbr 125 in var galiba...Ocak 2008 de 3 yıl önce cbr 125 ede ayar vermiştim...bunları okuyup mu aldın cıbırı...:queen:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/40017-honda-cbr-125-in-ucuk-kacik-parca-fiyatlari.html


hiç unutmam bu moto forumlarda ilk yazdığım konulardan biri çin mallarıyla birlikte CBR 125 modeline karşı açtığım savaşti...

şimdi cbr 125in yapısını görüntüsünü bilmem nesini bir kenara bırakalım...çünkü işin zevk kısmı ...beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez...banada giren çıkan yok...alan memnun satan memnun...başlangıcmı hayallermi neyse o olsun...


bu arada ben sıkı Hondacıyımdır...Hondaya laf ettirmem...bu cıbır 125 hariç tabi...bulmuşlar türk tüketicilerini daya bakalım dayabildiğin kadar...e bizim tüketici malum ne aldığını pek bilmez...görüntüye kapılır...

peki Allah muhafaza motoru devirdin yatırdın hasalı bir kaza yaptın ne olacak...fiyatlara bir bakın ondan sonra cbr125 alırken bir kez daha düşünün...

cıbır sahipleride aman motoruna özenli davransın...yoksa bu parça fiyatları çok cep yakar...


dediği gibi cbr 125 almamak için çok neden var...:bounce:mazallah 1000 rr muamelesi görüyor servislerde...Honda AŞ herhalde altın kaplama satıyor bunları ondan iteliyor...



en güzel motor kendi motorundur...lafımız yok...ama bu fiyatları gördükten sonra bu model bana pek cazip gelmiyor...

inanın makina 500 cc veya üstü olsa ona eyvallah...

ya arkadaşlar cbf 250 nin digital kadranı bile 1000 ytl...mübarek nedir bu fiyatlar çözemiyorum...

suzukı burgman kadranıda 1000 ytl civarlarında ama 400 cc bir scootera çok görmeyebilir insanlar...bana yine fazla ama konumuz cbr 125 şimdi...

varmı itirazı olan...fiyatlar normaldir diyen biri varsa bişeyler yazsın...

Honda kalitesine bu yakışır diyen bakalım çıkacakmı...


son sözüm sana Emin Arıkoğlu kardeşim motorla hep lay lay lom gezilmez...Allah korusun kazası belası olduğunda bu fiyatlarla nasıl başa çıkacaksın...bunlarıda düşün...


bide şunu yazmayın bana...HİÇ KİMSE KAZA YAPICAM DİYE ALMAZ MOTORU...yani bu detayları motor alırken düşünmeyelim diyen birileri çıkarsa sert yazarım...





KDV SİZ .. %18 KDV DAHİL FİYATLAR YTL...

SUSTURUCU KOMPLE .... 424 .... 499

YAKIT TANKI .... 697 ...822

SUSTURUCU .... 373 ...440

RADYATÖR KOMPLE ....466 ....550

ÖN FAR KOMPLE ....88 ....104

SINYAL ÖN SAĞ ....116 ....137

SİNYAL GÖVDESİ ....101 .....119

HİDROLİK BAĞLANTI ....277 .....327

FREN PEDALI .....44 ....51

SAĞ AMORTİSÖR NH146M .....423 ....499

SAĞ GİDON BORUSU .....85 ....99

SAĞ LEVYE FREN ......37 .....44

SOL LEVYE .....16 .....19

ALT MESNET .....312 .....369

ÖN ÇAMURLUK .....106 ..... 125

SİPERLİK ..... 88 .....104

SAĞ YAN KAPAK DEPO ......81 ...... 96

BRAKET SİPERLİK ...... 40 ..... 47

SAĞ GRANAJ .....126 ......149

SİPERLİK ALT ......84 .......98

GRANAJ ALT ......148 .....175

SOL GRANAJ ......126 .....149

KAPAK YAKIT TANKI ......10 .....12

ARKA TUTAMAK ......51 .....60





CBF'e 1 litre yağ koyuyorum, 2000 km sonra kullanma şartlarına göre 900-950ml geri alıyorum. 25 bin kilometredir hep böyle. Çok basınca 100ml, normal kullanımda 50ml yağın yanması çok normal.

150cc motoru her gün 130 kiloluk adam kullanırsa, sürekli tam gaz giderse, arada artçı da alırsa dağılması normal :p Abi gördüm ben senin gidişini, yokuş aşağı yanımdan 130'la geçiyordun İzmit dönüşünde, normaldir makinenin dağılması :cherry:
CBF iddia ettiğimiz kadar kaliteli değil, yerdiğimiz kadar da kalitesiz değil. Övgüde de yergide de ayar tutturamıyoruz. CBF mi YBR mi diyenlere hep "sen bilirsin, ikisi de iyi" dedim, demeye devam ederim.

ülen şahit olmasan inkar edecektim ama grup gezilerinde bayağı coşku oluyor dimi...herkes tapa gaz yardırıyor...:pyorumun son bölümleri harika...ama ybryi yercih etmeleri huzurları için daha doğru seçim olacaktır...

Olmadıki bir Honda m:salut:
Ben bir garip çinçon cuyum:salut:

arkadaşım Hondayı konuşuyoruz parazit yapıyorsun...:p

Çok taktınız bu yağ eksiltme olayına. Bütün motorlar tasarımına göre az veya çok yağ eksiltir. 2 sene cbf 150 kullandım çok memnundum, bir defa bile ne kadar yağ yakmış diye bakmadım. 2000 km de bir yap değişimi var. Yağ değişimine geldiğinde motorda normal seviyede yağ var ise ( iki çizgi arasındaysa) hiç keyfimi bozmam, gazlar giderim. Suni sorunlarla motorunuzu kurcalatmayın, keyfinizi kaçırmayın. Ne zaman yağ çubuğun dibine iner o zaman tamir vakti gelmiştir.

tamam abi kızma yav...:p

Metehan aramıza hoşgeldin dostum,hikayeni soluksuz okudum,anladım ki cbf150 sende bir alışkanlık olmuş,sanki evlenmiş gibisin motorunla :p gülü seven dikenine katlanır demekten başka yapacak bişey yok hacı :)

dostum merhaba...motorum beni aldatıyordu...yağ eksiltirken yakaladım...suçüstü yapınca yeni bir sayfa açayım dedim...:p

Yağ eksiltme hiçbir motorda normal değildir iki zamanlı motorlar hariç. Yağ eksilten motorda çok ciddi bir teknoloji sorunu vardır bu kronik bir sorundur. Hiç bir zaman da normal diye karşılanmamalıdır arkadaşlar.

:cat: normal karşılamadığım için eleştirenler oluyor aga...

orası istanbul, senin yağı çalıyo birileri başkan, alarmlı yağ tapası al.

benim pis kirli yağımı napsınlar kanka...:p bizim zamanımızda motor çalarlardı...evlere girip kadınların donlarını saklayan sapıklar gibin desene...yağımla kimbilir neler yapıyor ırz düşmanları...o yağ benim namusum ülenn...:queen:

pıravo! kırk yıllık istanbul kekosu bunu düşünememiştir eminim :cherry:

Q7 ile gezer İstanbul kekosu...:p

Hoş geldin Metehandro :).Hala yağlamı uğraşıyorsun yav.Bırak yaksın yahu benimkide eksiltiyo ufaktan rahat bırak şu garibi artık.Bas yağı devam et deli şeyiyle oynar gibi oynadın,bitirdin makinayı hehe.:mrgreen:

OOo Ergün Abi nettin...:rendeer:ama senin artık içi geçmiş çaptan düşmüş gs 500 ün le bir değilki benim canım cebefem...lütfen ama...:p

şuna sahip çık gardaş. harcayacaklar, servislere yem olacak böyükşehirde.

rodajdayım gülüm rodajdayım balım...:pale:

7 düvelin servisi gelse, 7 göbek sülalelerine yetecek bir malzeme var adamda gardaş

olm ben senin gibi motoru sökmeyle incik cincik etmeyle uğraşamam...ne vaktim var ne de heyecanım...servet düşmanı olmayın...paramız var makinamızı sıfırlatıyoruz çok şükür Allahıma...:cherry:

Arkadaşın biri demiş ya, senin yağı çalıyorlar,

Olabilir mi acaba?:p

Honda bu sefer iyi kazık atmış olabilir mi? (Honda kazık onda ya)

Nasip der geçerim, motor bitincede 300 gayme verip devam ederim :)

100 bini görürmü acaba benim taka onu düşünüyorum...:)

valla hondayı tek gecerım her zaman yalnızca cbf150 ve 1000rr larda sorun cıkartan yıldakı motorlar dısında

inan Çindeki orjinal gelse idi bu sıkıntıları yaşamazdık...nedeni devir satine göre daha dikkatle kullanıp motorları harcamazdık...1000 RR daki mevzu Japon Honda Mühendislerin alelacele modeli piyasaya sürmesinden kaynaklanıyor galiba...

ybr satılıp ta cbf alınır mı derken bu yazıyı okudum yok yok satmıyom arkadaş


eğer fiziki durumun 85 kg altı ve 175 i geçmiyorsan ybr tercihi daha mantıklı olacaktır...:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
foruma susamış gördüm seni metehandro:p
Maşallah dut yemiş bülbül gibisin:silent:
Nerde bu mod lar nerde bu yöneticiler:silent:
uyumayın hoooooppp bu mete_han bizi dejenere ediyor:p
Nasıl ispiyonladım ama:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


senin gibi suzıkı an 125 alayımda milleti şeyiyle kendime mi güldüreyim keltoş...:cherry:



:


Gülsünler olm....
En azından senin gibi çıkıp biyerlerimi yırtmıyom yağım yanıyor aneeey diye....

An ye laf söyleme taş olursun taaaaşş..... Senin çubufunu sulu götürür susuz getirir....

Daha abisini söylemiyom bile kekoro.... Biz senin gibi elin Q7 si ile lunaparka girmiyoz....

http://www.motosiklet.net/forum/etk...saatlik-izmir-ankara-fazer-alma-macerasi.html


Daha yeni geldin... Çömezsen çömezliğini bil hemşo.... :bounce::bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aga senin motorun zırt pırt bozulmasındaki ana nedeni senin meşhur pardesün çok rüzgar tutuyor,motora aşırı yük biniyor, sarı çizme yeterince aerodinamik ona lafım yok.:wiinkk:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
2007 model cbf'imde yağ yakmak bi yana dursun..
motor bloğundan şıkırtı gelmeye başladı..
Motorum 24 binde daha subap ayarı nedir bilmez:p

Motor bloğundan geliyo..Hepp limitlerde kullanmaktan ve tekerde gitmekten başka faliyetim olmadı..
:mrgreen:
Hatta tekere almaktan debriyaJ'ı yandı motörün..En son ki şıkırtıda debriyaj bilyasının dağılmasından şüphe ediyorum..

bu arada hoşgeldin abi..Satıyomuyuz motorları..:p
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Mete Abi ben de not düştüm senin yazılara, seninkiler kırmızı benimkiler mavi renkte.

aybarssurucu Nickli Üyeden Alıntı
Mete Abi hoş geldin tekrar ;) Şenlendik sayende.

Ben de sana anti-tez bir mesaj yazayım.

- Etrafta CBF150 ile kurye olmayıp motorla 62.000'e gelen sanırım pek fazla kimse yok.

kankam çok var ama bu arkadaşlar km telini çekmiş vaziyetteler...şu an ilanlardaki 30-40. binlerdeki makinalar art niyetli kişilerin uyanıklığı...(bence)

- Motorum şehiriçi trafiği görmedi desek yeridir. Uzun yolda tapagaz gitmekten başka birşey bilmedi.

bende her türlü fantaziyi gördü...

Olay zaten burada başlamış be abi...


- İlk servisten itibaren sadece sentetik yağ kullanıldı.
- İlk alındığı günden itibaren her yağ değişimde / 3000km. de; aralardaki eklemelerden hesaplayarak 250ml. yağ yaktı.

işte bu sorun ganga...250 gr önemli bir problem ciddiye alınmalı...

Zaten yağ yakmadan haberim olduğu için hiç eksik yağ kullanmadım ki bence her 200Km. 'de 1 kez yağ kontrol edilmeli.


- En efsane gezim hiç durmadan İzmir - Ürgüp 792Km. ; arkada 60Kg. çanta - 12Kg. bisiklet ile tek Afyon'da durarak yaz günü tapagaz 11saat yol gittim. Dönüşte yağı kontrol ettim; eksilme olarak sadece çizgim max.'tan ortaya inmişti.

çok ciddi bir sorun yağın 600 grama yaklaşmış...
Abi burada yanlış anlaşılma var; motorun sıkıntısız alabileceği yağ sıfır toplanmış halini baz alırsak 1250ml. max.'tan ortaya düşerse 600ml. azalmaz. Bu arada dönüşte diyorum bak; 792*2 = 1584Km. 'de yaklaşık 150ml. falan eklendi.


-Motoru sürekli kompresörle ve gazla götürdüğümden, bayağı yük bindi aslında buna rağmen hiç bir silindir sıkıntısı olmadı.

aslında sıfır motora binsen motorunun çekişinin ne kadar zayıf olduğunu anlarsın...

Ben makinemi sıfır aldım. İlk motorum da değildi ve çekişinden oldukça memnundum.


- Vitesleri hor kullanmama rağmen en başlarda debriyajdan veya şanzımandan sıkıntı çıkarmadı.

bu sıkıntıları yaşayan pek yok ganga...- 2 kez zincir / 2 kez dişli seti değişti.

- Lastikler Metzeller ME22 idi.
- Kar-Yağmur-Cehennem Sıcağı binildi.

Tüm bunlara rağmen; Istanbul'a geldiğimde gidip büyük makine enduro aldım. CBF satılsın dedim. Şerefsizin birine para kaptırarak sattım. Plakası 35 VZ 741; trafikte görürseniz taciz edebilirsiniz.

Şimdi diyorum ki CBF150 böyleyse CBF500 nasıldır acaba? Honda hayat onda...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
valla meto aga bende mobil 10 60'ı deneyecektim ama biraz daha araştırmakta fayda var:silent: benim motorda 2007 model ama daha motor yapılmamış 32500 km'de yağ eksiltiyo hem öyle böyle değil 1000 kmde 200 ml kadar ekliyorum::bira01:: ne kadar normal bilmiyorum ama şimdilik pek sorun etmedim 300 kmde bir yağına bakıp SM sınıfı aynı yağdan tamamlayıp yarasın koçuma::bira01:: ::145::deyip devam ediyorum çekişinde gidişinde pek sorun yok. Gittiği yere kadar gidecek::sefereee ne zaman pes etti o zaman bizde yardıracaz silindiri artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mal sahibine benzer Meto
Sahibi kuyruk yağı yiyen motor 10 numara yağı su gibi içer :)
Acık tattırsana ucundan motora da.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
mal sahibine benzer Meto
Sahibi kuyruk yağı yiyen motor 10 numara yağı su gibi içer :)
Acık tattırsana ucundan motora da.

Allah iyiliğini versin abi...akşam akşam gülmekten karnım ağrıdı ya...:queen:
ben neden düşünemedim bunu?? kuyruk yağını eritipdemi yoksa gres kıvamındamı vericez..direk kuyruğu atsak , motor gerekeni yapsa olmazmı??:cherry:
metehanla bi ara bu olaya bi el atmalıyız..3 lokma bize yarım da motorlara..bende 95 kiloyum da:mrgreen: motoru baştan alıştırayım daha 4000 km de...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
foruma susamış gördüm seni metehandro:p
Maşallah dut yemiş bülbül gibisin:silent:
Nerde bu mod lar nerde bu yöneticiler:silent:
uyumayın hoooooppp bu mete_han bizi dejenere ediyor:p
Nasıl ispiyonladım ama:queen:

dertliyim aga halden anla...aldın kız gibi makina tuzun kuru...:salut::p

Gülsünler olm....
En azından senin gibi çıkıp biyerlerimi yırtmıyom yağım yanıyor aneeey diye....

An ye laf söyleme taş olursun taaaaşş..... Senin çubufunu sulu götürür susuz getirir....

Daha abisini söylemiyom bile kekoro.... Biz senin gibi elin Q7 si ile lunaparka girmiyoz....

http://www.motosiklet.net/forum/etk...saatlik-izmir-ankara-fazer-alma-macerasi.html


Daha yeni geldin... Çömezsen çömezliğini bil hemşo.... :bounce::bounce:

AN motorsa ben motoru bırakıp bisiklete binicem aga...:pr:

düşenin dostu olmaz mete abi .

kanka beni kimse sevmiyooo:p

Aga senin motorun zırt pırt bozulmasındaki ana nedeni senin meşhur pardesün çok rüzgar tutuyor,motora aşırı yük biniyor, sarı çizme yeterince aerodinamik ona lafım yok.:wiinkk:

o sarı mont benim uğurum aga...hanım almıştı hatırası var...:wiinkk:

2007 model cbf'imde yağ yakmak bi yana dursun..
motor bloğundan şıkırtı gelmeye başladı..
Motorum 24 binde daha subap ayarı nedir bilmez:p

Motor bloğundan geliyo..Hepp limitlerde kullanmaktan ve tekerde gitmekten başka faliyetim olmadı..
:mrgreen:
Hatta tekere almaktan debriyaJ'ı yandı motörün..En son ki şıkırtıda debriyaj bilyasının dağılmasından şüphe ediyorum..

bu arada hoşgeldin abi..Satıyomuyuz motorları..:p

kabusmusun ganga çöktün üzerime...:cherry: satıcaz az galdı aga...yardırıcaz rahat ol...

Mete Abi ben de not düştüm senin yazılara, seninkiler kırmızı benimkiler mavi renkte.

abi yazı çorba oldu biraz kafam durdu...:p

valla meto aga bende mobil 10 60'ı deneyecektim ama biraz daha araştırmakta fayda var:silent: benim motorda 2007 model ama daha motor yapılmamış 32500 km'de yağ eksiltiyo hem öyle böyle değil 1000 kmde 200 ml kadar ekliyorum::bira01:: ne kadar normal bilmiyorum ama şimdilik pek sorun etmedim 300 kmde bir yağına bakıp SM sınıfı aynı yağdan tamamlayıp yarasın koçuma::bira01:: ::145::deyip devam ediyorum çekişinde gidişinde pek sorun yok. Gittiği yere kadar gidecek::sefereee ne zaman pes etti o zaman bizde yardıracaz silindiri artık.

baba eklersen yağı sorun kalmaz dabi...bende takıntı var ölçeyim diye göz gözre göre makinayı yağsız bırakıyorum...bir keresinde 525 gr eksikti iyimi...:p 300 lira ganga sırıflama rahat ol...kral bizi çaktırma kimseye...:p

mal sahibine benzer Meto
Sahibi kuyruk yağı yiyen motor 10 numara yağı su gibi içer :)
Acık tattırsana ucundan motora da.


buldun bi gariban cbfci eyleş bakam Savaş Abi...:salut: canım yanmış param gitmiş...senim BMW yatar garajda sessiz sessiz...kafan rahat huzurun var...


Allah iyiliğini versin abi...akşam akşam gülmekten karnım ağrıdı ya...:queen:
ben neden düşünemedim bunu?? kuyruk yağını eritipdemi yoksa gres kıvamındamı vericez..direk kuyruğu atsak , motor gerekeni yapsa olmazmı??:cherry:
metehanla bi ara bu olaya bi el atmalıyız..3 lokma bize yarım da motorlara..bende 95 kiloyum da:mrgreen: motoru baştan alıştırayım daha 4000 km de...:cat:

10/60 yaktı beni aga...:pale:

bu motor dediğin somun ekmek yaksaydı, mete bu kadar etine dolgun olmazdı be abi

hah bi sen eksik kalma...:p
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
metehan abi motorların çabuk bitmesi yani az km yapması çoğu zaman bilinçsiz sürmeden kaynaklanıyor senin için demedim ama mesela bu akşam bir cbf gördüm 3 kişi binmiş ben banka önünde bekliyordum yeni kalkmıştı 1. vites olması gerek devir kesiciye bindirip öğle devam etti ee sonuçta o motorda 2 gün sonra bufff :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst