Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yokluğumda yeni katılan ve yeni innovalar alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun, tekrar hoş geldiler.

innova 125i

gerçekten güzel bir jenarasyon, güzel bir sınıf atlaması olmuş. ilk kez test edip kullanmak @hattathasan arkadaşımızın sayesinde nasip oldu, yaklaşık 20-30km kadar kullandım gerçekten normal innova ile arada baya fark var, motorda belli başlı es geçilmeyecek değişimler yapılmış bunu çok belli ediyor birkere tork ve motorun sesi çok farklı.

benim motor servisteyken hasan a bir gün artçı oldum ve hızımız 40-45 civarıydı hasan birden gaza dokundu ve motor sağlam bir şekilde ivmelendi, ben motoru 3. vitesde sandım ama vites göstergesi 4. vitesi gösteriyordu gerçekten çok şaşırdım

ee boşu boşuna 5000rpm deki maximum torku 3000rpm e çekmemişler dedim.

bu arada hasanın motorunu serviste bakım sırasında inceledim motorun eski sisteminden (kalbülatör ve emisyon) doğan bazı fazla parçalarda yoktu yani motor gücüne eksi yönde tesir eden anam babam usulü katalitik converter ıvızı zıvır, enjeksiyonlu olan innova 125i de kullanılmamış, tabi açığa çıkan gücü HP olarak değilde tork olarak motora yansıtmışlar ayrıca teponun yanında benzin pompası sistemi var kontak açıldığında FI lambası sönene kadar benzin pompalıyor tıp otomobillerdeki gibi bir ses çıkıyor ve otomatij jikle sayesinde motor yarım marşta bir sorun alıyor ayrıca silindir üst kapağına giren bir müşür var bunun ne olduğunu çözemedik ya yağ ile yada enjeksiyon sistemi ile ilgili olabileceğini tahmin ettik.

ama benim için en önemli + özellik şu ; motorun selesi! bikere artçı selesi bir çok scooterden rahat hele birde sırtı yaslıyorsanız tamam, benim için yeni modele geçmemdeki en büyük etken bu gibi

kısmetse bende motoru satar satmaz 2011 model bir innovaya yazılacağım artık ya bu kış yada önümüzdeki sezon hayat neyi gösterirse.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yokluğumda yeni katılan ve yeni innovalar alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun, tekrar hoş geldiler.

innova 125i

gerçekten güzel bir jenarasyon, güzel bir sınıf atlaması olmuş. ilk kez test edip kullanmak @hattathasan arkadaşımızın sayesinde nasip oldu, yaklaşık 20-30km kadar kullandım gerçekten normal innova ile arada baya fark var, motorda belli başlı es geçilmeyecek değişimler yapılmış bunu çok belli ediyor birkere tork ve motorun sesi çok farklı.

benim motor servisteyken hasan a bir gün artçı oldum ve hızımız 40-45 civarıydı hasan birden gaza dokundu ve motor sağlam bir şekilde ivmelendi, ben motoru 3. vitesde sandım ama vites göstergesi 4. vitesi gösteriyordu gerçekten çok şaşırdım

ee boşu boşuna 5000rpm deki maximum torku 3000rpm e çekmemişler dedim.

bu arada hasanın motorunu serviste bakım sırasında inceledim motorun eski sisteminden (kalbülatör ve emisyon) doğan bazı fazla parçalarda yoktu yani motor gücüne eksi yönde tesir eden anam babam usulü katalitik converter ıvızı zıvır, enjeksiyonlu olan innova 125i de kullanılmamış, tabi açığa çıkan gücü HP olarak değilde tork olarak motora yansıtmışlar ayrıca teponun yanında benzin pompası sistemi var kontak açıldığında FI lambası sönene kadar benzin pompalıyor tıp otomobillerdeki gibi bir ses çıkıyor ve otomatij jikle sayesinde motor yarım marşta bir sorun alıyor ayrıca silindir üst kapağına giren bir müşür var bunun ne olduğunu çözemedik ya yağ ile yada enjeksiyon sistemi ile ilgili olabileceğini tahmin ettik.

ama benim için en önemli + özellik şu ; motorun selesi! bikere artçı selesi bir çok scooterden rahat hele birde sırtı yaslıyorsanız tamam, benim için yeni modele geçmemdeki en büyük etken bu gibi

kısmetse bende motoru satar satmaz 2011 model bir innovaya yazılacağım artık ya bu kış yada önümüzdeki sezon hayat neyi gösterirse.

mustafa hoşgeldin inan çok sevindim kardeşim topik canlanacak :cat:eek:lur böle vakalar diyelim geçmişe mazi diyelim......
innova i nin her şeyi on numara benim gözlemlediğim tek eksik nokta seleyle ilgili sele melzemesi bir önceki döşemeye göre biraz dandik yapılmış, 2010 model innovanın selesinin başlangıç dikişinden yırtıldığını farkettim illaki bir kılıf kullanmak gerek onun haricinde kayda değer önemli bişiy yok innova herzamanki gibi kaya gibi motor o bahsettiğiniz müşür motor arıza lambasını yakan müşür olabilir.......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

herkeze selam bugünden itibaren benimde bir innovam oldu 2011 beyaz..ben ona beyaz gelincik adını koydum bugüne kadar 7 adet motor deyiştirdim ilk motorumu aldığımda bukadar heycanlandığımı hatırlıyorum ve bu gün aynı duyguları hissetim umarım hayırlı bir makine olur benim için..herkeze tekrardan selamlar...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Arkadaşım motorun hayırlı olsun, kullandıkça izlenimlerini paylaşırsan menun oluruz ......:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mustafa hoşgeldin inan çok sevindim kardeşim topik canlanacak :cat:eek:lur böle vakalar diyelim geçmişe mazi diyelim......
innova i nin her şeyi on numara benim gözlemlediğim tek eksik nokta seleyle ilgili sele melzemesi bir önceki döşemeye göre biraz dandik yapılmış, 2010 model innovanın selesinin başlangıç dikişinden yırtıldığını farkettim illaki bir kılıf kullanmak gerek onun haricinde kayda değer önemli bişiy yok innova herzamanki gibi kaya gibi motor o bahsettiğiniz müşür motor arıza lambasını yakan müşür olabilir.......



sağol murat inş. birer innova çekeriz 2011 :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:21 ----------

sato hoşgeldin dostum sensiz buralar sessizdi

sağol abi :)
 
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
2
arkadaşlar ilk gün 111 km yaptım bugüne kadar kullanmadığım motor klmamıştır 1998-6000..f 2004-600..f 2006-600..f 2005 gs650-f BMW..2008.shadow-750. 2007.600.rr fakat böyle inanınki hiç bir motorumda zevk almadım beni tek engelliyen şey bugün itibariyle başlıyan kar yağışı oldu çevremdeki herkez bu küçük motor sana yakışmıyor diyor fakat bilseler benim içimde patlıyan volkkanları...mrtta yeni modelleri gelicek dediler dayanamadım MERSİNDEN kargo yaptırıp getirtim motoru..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar ilk gün 111 km yaptım bugüne kadar kullanmadığım motor klmamıştır 1998-6000..f 2004-600..f 2006-600..f 2005 gs650-f BMW..2008.shadow-750. 2007.600.rr fakat böyle inanınki hiç bir motorumda zevk almadım beni tek engelliyen şey bugün itibariyle başlıyan kar yağışı oldu çevremdeki herkez bu küçük motor sana yakışmıyor diyor fakat bilseler benim içimde patlıyan volkkanları...mrtta yeni modelleri gelicek dediler dayanamadım MERSİNDEN kargo yaptırıp getirtim motoru..

yok be hocam bisiklet bu bisiklet motor değil :)


açıklaması özel mesajında...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar ilk gün 111 km yaptım bugüne kadar kullanmadığım motor klmamıştır 1998-6000..f 2004-600..f 2006-600..f 2005 gs650-f BMW..2008.shadow-750. 2007.600.rr fakat böyle inanınki hiç bir motorumda zevk almadım beni tek engelliyen şey bugün itibariyle başlıyan kar yağışı oldu çevremdeki herkez bu küçük motor sana yakışmıyor diyor fakat bilseler benim içimde patlıyan volkkanları...mrtta yeni modelleri gelicek dediler dayanamadım MERSİNDEN kargo yaptırıp getirtim motoru..

innova başkadır herzaman söyledik, kullananlar kullanmayanlara anlattıkça daha çok alan olacak, hele bizim gibi cub la motor sürmeye yıllar öncesinden alışanlar hangi motoru alırlarsa alsınlar cub'dan vazgeçemezler.....ama bizdeki büyük motor hastalığı varya bela ötesi bişiy sanki o, bu motor küçük diyenler yıllarca büyük motora binmişler, innovaya binerim, 1 yılda 3 bin tlden fazla yakıttan kar ederim anlayışıda yok....benzin 4 tl de ibreyi sabitlemişken başka alternatif zaten yok....bir cbf 150 dahi innovadan 2 kat fazla yakıt tüketmekte ki 500 600 cc şöyle dursun....



cub başkadır....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

bugün googlde gezerken geçmiş sayfalardan birini buldum ybr sinede binmişiz cbf 150 sinede.....

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-36.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
innova başkadır herzaman söyledik, kullananlar kullanmayanlara anlattıkça daha çok alan olacak, hele bizim gibi cub la motor sürmeye yıllar öncesinden alışanlar hangi motoru alırlarsa alsınlar cub'dan vazgeçemezler.....ama bizdeki büyük motor hastalığı varya bela ötesi bişiy sanki o, bu motor küçük diyenler yıllarca büyük motora binmişler, innovaya binerim, 1 yılda 3 bin tlden fazla yakıttan kar ederim anlayışıda yok....benzin 4 tl de ibreyi sabitlemişken başka alternatif zaten yok....bir cbf 150 dahi innovadan 2 kat fazla yakıt tüketmekte ki 500 600 cc şöyle dursun....



cub başkadır....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

bugün googlde gezerken geçmiş sayfalardan birini buldum ybr sinede binmişiz cbf 150 sinede.....

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-36.html

aynen katılıyorum abi söylediklerinize ve benim motorun rengi ile aynı :) fotoyu koymuşsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

herkeze selam bugünden itibaren benimde bir innovam oldu 2011 beyaz..ben ona beyaz gelincik adını koydum bugüne kadar 7 adet motor deyiştirdim ilk motorumu aldığımda bukadar heycanlandığımı hatırlıyorum ve bu gün aynı duyguları hissetim umarım hayırlı bir makine olur benim için..herkeze tekrardan selamlar...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

hayırlı olsun motorun kazasız belasız sürüşler dilerim inş. tekirdağdan geçerken görüşmek isterim istnbula yolun düşersede çayımızı çorbamızı içmeye beklerim inş...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

selamün aleyküm arkadaşlar

kısa bir ayrılıktan sonra tekrar aranıza döndüm

bazı yanlış anlaşılmalar bazı sorunlar vardı çözüldü, fevri davrandığım bir konuda ceza almıştım haksızdım belki, bu geçen zaman iyi oldu aslında benim için.

herkez iyidir umarım


hoşgelmişsin abi :) innova topiğinin temel taşlarından birisin biliyorsun bunu dimi :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
ya şu innovaya bitiyorum çok istiyorum benimde motorum bu olsun diye ama PS aldı ailem
innova istememdeki en büyük etmenlerden biride tabiiki benzin 100 kmde 1.6 litre yakıyormuş duyduğuma göre tek kişi iken...4 lira oldu benzin sıvı altın mübarek:D
ayrıca merak ettiğim şeyler var yeni innovanın son hızı kaç ve benzin tüketimi harbiden bu kadar azmı
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya şu innovaya bitiyorum çok istiyorum benimde motorum bu olsun diye ama PS aldı ailem
innova istememdeki en büyük etmenlerden biride tabiiki benzin 100 kmde 1.6 litre yakıyormuş duyduğuma göre tek kişi iken...4 lira oldu benzin sıvı altın mübarek:D
ayrıca merak ettiğim şeyler var yeni innovanın son hızı kaç ve benzin tüketimi harbiden bu kadar azmı

evet yeni modeller 1.6lt kadar düşüyor ama şehir içi hariç tabi

ben hasanın motorla 120 gördüm rüzgarın az olduğu bir yerde innovalar genelde 100km hızı rahat yaparlar sonrası yol şartlarına bağlı
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
arkadaşlar aranıza katıldım artık, 2006 10000km. bir innova aldım,motoru tanımadığım için tavsiyelerinizi merak ediyorum, herkese selamlar
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
hosgeldin... ilk garip gelen sey benzin göstergesinde bi problem oldugunu zannedeeceksin...benzinin uctugu bu dönemlerde keyfini hissedeceksin
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
hoşbulduk arkadaşlar, ilk olarak sormak istediğim ön fren çok kötü, sanki hiç sıkmıyor gibi sert, normal bir durummu yoksa tavsiye edeceğiniz bir şey varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst