Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Canlandırmak istiyorsanız topiğinizi geleni küstürmeyin..
Ne motor yapmışlar Allahım...
Kimseyi gözünüz görmüyor...
Eleştiriye zerre kadar açık olmadığınız için innova topiğine kimse girmiyordur...
Bişi söyleyeni dövmekten beter ediyorsunuz ..
Bknz : uniqe..
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Canlandırmak istiyorsanız topiğinizi geleni küstürmeyin..
Ne motor yapmışlar Allahım...
Kimseyi gözünüz görmüyor...
Eleştiriye zerre kadar açık olmadığınız için innova topiğine kimse girmiyordur...
Bişi söyleyeni dövmekten beter ediyorsunuz ..
Bknz : uniqe..

kanka buyrun gelinde biz niç.in başka topiçlere girmiyoruz niye dövmekten beter edelimki benim victoristle tartıştığım konu cup la naked ı karşılaştırıyordu konu budur benim sölediğimde cup la cupu karşılaştır dedim he arkadaşı demişki cup m u alayım nakedmı o başka onda haklı eleştiriye zerre kadar açık olmadığınız için kimse girmiyodur sdiyosunda eleştirilecek bişeyi yokki zaten neyini eleştiricen 3 karış motorun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:23 ----------

relaks olun lütfen bu arda murat abi sen bizim gezi fotolarına baktınmı durugöl
http://www.motosiklet.net/forum/etk...karaburun-ve-durugol-gezisi-fotograglari.html
önümüzdeki hafta güzel olursa hava pazara şile tarafına gidelim siteden gitmişler çok hoşuma gitti ayarlayalım gidelim kış tam bastırmadan ok.

topiçmi açacaksın forumda gezi ile alakalı yoksa senin ofiste konuşulduğu gibimi olacak
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
topiçmi açacaksın forumda gezi ile alakalı yoksa senin ofiste konuşulduğu gibimi olacak
topic açarım yarın akşam çünkü haftasonu hava tahminleri yarın belli olur hava güzel olursa inş. şile tarfına gideriz mangal olayınada gireriz bu sefer yada mustafa abinin dediği yer vardıya oraya gideriz ikisinden birine bakarız bi ayar veririz. adamlarımız hallederiz biliyorsun :)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
c. tesi babamlara gittim ondada çinli var botana 150 lik hatta ben aldım onu ama hiç pişman olmadık aldığımıza babam onunla zaman geçiriyor bazen ben de kullanıyorum vede büyük keyif alıyorum chopeer motor bende çocukluğumdan beri hayranlığı vardır hatta babamla birbirimize takılırız o benim motora laf söyler ben onun motora ben çinli derim kızdırırım zırıl zırıl derim oda derki selesine oturduğun zaman gözükmüyo senin motor diye burada belki bende hata yapıyorum eleştirinin dozunu kaçirıyor olabiliyorum sonuçta ne yaparsak yapalım hepimiz motosiklet sevdalısı değilmiyiz tabikide sevdalısıyız ama şunuda es geçmeyelim bilmeyenleri bilgilendirmek,yardımlaşmak vede dayanışma içinde olmak için burada değilmiyiz ne hikmetse benim her sölediğim söz bazılarına batıyor canları yanıyor he bişey daha var ben bundan altı ay evvel piaggo x9 250 scuter aldım burada bunu ilk defa açıklıyorum ilk aldığım gün kadıköyden getirdim kullanmaktı niyetim işyerime gitmeden motorcuya bıraktım satması için kötü motormu hayır değil ben sevemedim bana istedikleri kadar anlatsınlar sabahlayalım x9 topiğinde bişey değişmez benim tarzım değilmiş benim anlatmak istediğim motoru nerede ne amaçla kullanacağındır benim amacıma innova gidiyor innova kullanıyorum ben burada hiç bir motorcu arkadaşımı bir motora değişmem ama eleştirisizde olmaz eleştiri olacakki doğru bulunsun hatam olduysa affola
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
c. tesi babamlara gittim ondada çinli var botana 150 lik hatta ben aldım onu ama hiç pişman olmadık aldığımıza babam onunla zaman geçiriyor bazen ben de kullanıyorum vede büyük keyif alıyorum chopeer motor bende çocukluğumdan beri hayranlığı vardır hatta babamla birbirimize takılırız o benim motora laf söyler ben onun motora ben çinli derim kızdırırım zırıl zırıl derim oda derki selesine oturduğun zaman gözükmüyo senin motor diye burada belki bende hata yapıyorum eleştirinin dozunu kaçirıyor olabiliyorum sonuçta ne yaparsak yapalım hepimiz motosiklet sevdalısı değilmiyiz tabikide sevdalısıyız ama şunuda es geçmeyelim bilmeyenleri bilgilendirmek,yardımlaşmak vede dayanışma içinde olmak için burada değilmiyiz ne hikmetse benim her sölediğim söz bazılarına batıyor canları yanıyor he bişey daha var ben bundan altı ay evvel piaggo x9 250 scuter aldım burada bunu ilk defa açıklıyorum ilk aldığım gün kadıköyden getirdim kullanmaktı niyetim işyerime gitmeden motorcuya bıraktım satması için kötü motormu hayır değil ben sevemedim bana istedikleri kadar anlatsınlar sabahlayalım x9 topiğinde bişey değişmez benim tarzım değilmiş benim anlatmak istediğim motoru nerede ne amaçla kullanacağındır benim amacıma innova gidiyor innova kullanıyorum ben burada hiç bir motorcu arkadaşımı bir motora değişmem ama eleştirisizde olmaz eleştiri olacakki doğru bulunsun hatam olduysa affola

Abim bak olayı açıklayayım.Ben cbf 150 topiğine cbr 125 topiğine innova topiğine tvs apache topiğinede bakarım.Sizin bu topiğe girdim ve senin: yağsız 150 kım gittim innovayla bahsettiğin ybr gidermi iyi forumlar Bak burda gittim demişsin belgeseli bende biliyorum yemek yağı dolduruyorlar bende merak ettım gerçekden gittimi diye sana nazik bi dille hiçbir emir kipi olmadan : ''Burdaki olayı açıklar mısınız ?'' dedim.Ondan sonra bana dediklerine bakarmısın.Muhatabım değilsin dedin açıklamak zorunda değilim dedin kendi topiğine git dedin.Böyle çıkış olmaz be abi çok kırıldım valla.İşin komik tarafı innovaya şimdiye kadar olumsuz hiçbirşey söylemediğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Abim bak olayı açıklayayım.Ben cbf 150 topiğine cbr 125 topiğine innova topiğine tvs apache topiğinede bakarım.Sizin bu topiğe girdim ve senin: yağsız 150 kım gittim innovayla bahsettiğin ybr gidermi iyi forumlar Bak burda gittim demişsin belgeseli bende biliyorum yemek yağı dolduruyorlar bende merak ettım gerçekden gittimi diye sana nazik bi dille hiçbir emir kipi olmadan : ''Burdaki olayı açıklar mısınız ?'' dedim.Ondan sonra bana dediklerine bakarmısın.Muhatabım değilsin dedim açıklamak zorunda değilim dedin kendi topiğine git dedin.Böyle çıkış olmaz be abi çok kırıldım valla.İşin komik tarafı innovaya şimdiye kadar olumsuz hiçbirşey söylemediğim.

arkadaşım sen benim kusuruma bakma ben seni anlayamadım kalın geçtiğin yazıyı kör gözüm görmedi valla da billada ben ybr innova mukayesesinden sıkıldığım için seni anlamadan seninde m ukayese yaptığını anladım sana patladım hakkıknı helal et asıl konumuz ise motorda yağ yakma sorunu var idi öle bir yerde yağ bittiki yağı tedarik edemedim yağsız bişekilde 150 km yol yapmak zorunda kaldım otobanda benzincide yok geldim sarmadı motor hayret ettim ertesi gün söktük hatta satoyama niçli bi arkadaş vardı evvelden innova topiğinde o innovayı iyi bilen bi kardeşimizdir onun bile azı açık kaldı parçalarını orjinal alıp yaptım motorunu kalitesi beni şaşırttı şöyle bir düşüncem var parayı zor kazanıyoruz paramızı neden çar çur edelim bizi üzmeyecek arıza çıkarmayacak kısa ömürlü olmayacak uzun vadede kullanabileceğimiz bi motor değilmi aradığımız bu bir görüştür benim terciğim budur sölediğimi arkasındayım tekrar kusura bakma seni anlamadan kırdığım için hakkını helal et arkadaşım
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Yok abi estafurullahda şaşırdım böyle çıkınca.Benım hiçbir motorla alıp veremediğim yok :) Ben bütün topicleri gezer ve araştırırım öyle yazı görünce kalınlaştırdım orayı sordum sen hepsini anladın sanırım.Motorun kaliteli.Belgeselide izledim.İnnova zaten kendini kanıtlamış cup.Satoyamayıda biliyorum :)Neyse abi olur böyle şeyler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
of of neler olmuş burda savaş çıkmış ben yokken:pselamlar arkadaşlarım, topiğin ilerlemesi güzel evet sayemde ybr topiğine döndü burası kusuruma bakmayın:) 2010 ybr hoşuma giden bi araç ama innova vazgeçilmez motorum mukayeselerden bende sıkıldım elimdeki motorlardan yaza doğru birini satıp hangisi denk gelirse alıcam ybr de olabilir innovada sonuçta alıcaz bitane innovayı tekrar alırsam bugüne kadar aldığım 6 ıncı honda cubum olacak.....
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
Teşekkürler aykan, Oktay Motora gittim Farın içindeki küçük ampulden paralel çıkardı bi ucunuda ana hatta bağladı kontağı açınca ortalık pırıl pırıl oluyor. Ben günlük 80 km yol yapıyorum 10 km si dağlık bir yol ve hergün yolun biyerini kazıyorlar diğerini kapatıyorlar mecbur olduğum için xenon taktım yoksa orginal farından vazgeçmezdim.


01 kasım 2010 itibariyle aküyü aldım elime :D
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
arkadaşlar aslında dediğiniz gibi daha önce yüzlercesi açılan ''onu mu alayım ? yoksa bunu mu alayım? '' topiclerinden bir tane de ben açmalıydım belki ama benim sorum tam olarak bu değildi.aslında iki motorun da eski modellerini farklı yıllarda kullanmış ve az çok fikir sahibiydim.sorularıma kısa yoldan cevap bulabilmek ve daha çok kullanıcıya sorabilmek için özellikle yeni innova ile ilgili merak ettiklerimi burada ,esd hakkında merak ettiklerimi de diğer topicte sormaya çalıştım,yorumlarını yazıp yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.benim şansıma burada özellikle her ikisini de kullanan böylece benim sorduğum kriterlere objektif cevap yazabilecek arkadaşların olmasıydı.2004 yılından beri forumlarda yazıp çiziyor,okuyorum,bildiklerimi paylaşıp bilmediklerimi de öğreniyorum,marka yahut model fanatikliği kısmına girmiyorum çünkü elimden yaklaşık 15-16 tane farklı marka ve model de motosiklet geçti.sonuçta kimse innovaya kötü motor demedi,kendi adıma yanlış anlaşıldığıma da üzüldüm.


not:belki beni kastetmediniz ama ben üstüme alındım :)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
ben PS150i kullanıcısıyım ama innova gerçekten çok hoşuma gidiyor gerek kalitesiyle gerek dayanıklılığıyla ayrıca ödül almış bi motor bildiğim kadarıyla ve de çok az benzin yakıyor bence tek sorunu şu lastik ve jant olayı keşke tubeless olsaymış çünkü ben bu konuda beat ten çok çektim kız attım arkama götürüyorum imbata doğru lastik patladı babam fırıncının kamyonetiyle aldı geldi bizi :))))
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben PS150i kullanıcısıyım ama innova gerçekten çok hoşuma gidiyor gerek kalitesiyle gerek dayanıklılığıyla ayrıca ödül almış bi motor bildiğim kadarıyla ve de çok az benzin yakıyor bence tek sorunu şu lastik ve jant olayı keşke tubeless olsaymış çünkü ben bu konuda beat ten çok çektim kız attım arkama götürüyorum imbata doğru lastik patladı babam fırıncının kamyonetiyle aldı geldi bizi :))))

Aslında bide şu açıdan bakmak lazım (sağlam)kelimesinin karşılığı tel jant olmalı tel jant darbelere daha dayanıklılıdır bakınız (endurolar)şu an enduro araçlar tel jant ve iç lastik kullanmaktadır çünkü döküm jant kırılabilir ezilebilir bükülebilir, innova bütünüyle sağlam bir araç ancak yolda kalırsanız sizin durumunuzdaki gibi bir tanıdıktan yardım istemek en iyisi:pancak tel jant olması benim için dezavantajdan çok bir avantaj..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
Selam arkadaşlar 2007 innova motorumun alt sehpa ve fren kısmında eksik vidalarmı var? bi yorumlarmısınız?

 
Katılım
10 Kas 2010
Mesajlar
2
merhaba innova mrb beyaz gelincik..

herkeze selam bugünden itibaren benimde bir innovam oldu 2011 beyaz..ben ona beyaz gelincik adını koydum bugüne kadar 7 adet motor deyiştirdim ilk motorumu aldığımda bukadar heycanlandığımı hatırlıyorum ve bu gün aynı duyguları hissetim umarım hayırlı bir makine olur benim için..herkeze tekrardan selamlar...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun beyaz gelinciğin.:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
selamün aleyküm arkadaşlar

kısa bir ayrılıktan sonra tekrar aranıza döndüm

bazı yanlış anlaşılmalar bazı sorunlar vardı çözüldü, fevri davrandığım bir konuda ceza almıştım haksızdım belki, bu geçen zaman iyi oldu aslında benim için.

herkez iyidir umarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst