arkadaşlar aslında dediğiniz gibi daha önce yüzlercesi açılan ''onu mu alayım ? yoksa bunu mu alayım? '' topiclerinden bir tane de ben açmalıydım belki ama benim sorum tam olarak bu değildi.aslında iki motorun da eski modellerini farklı yıllarda kullanmış ve az çok fikir sahibiydim.sorularıma kısa yoldan cevap bulabilmek ve daha çok kullanıcıya sorabilmek için özellikle
yeni innova ile ilgili merak ettiklerimi burada ,esd hakkında merak ettiklerimi de diğer topicte sormaya çalıştım,yorumlarını yazıp yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.benim şansıma burada özellikle her ikisini de kullanan böylece benim sorduğum kriterlere objektif cevap yazabilecek arkadaşların olmasıydı.2004 yılından beri forumlarda yazıp çiziyor,okuyorum,bildiklerimi paylaşıp bilmediklerimi de öğreniyorum,marka yahut model fanatikliği kısmına girmiyorum çünkü elimden yaklaşık 15-16 tane farklı marka ve model de motosiklet geçti.sonuçta kimse innovaya kötü motor demedi,kendi adıma yanlış anlaşıldığıma da üzüldüm.
not:belki beni kastetmediniz ama ben üstüme alındım
