hyosung gt 250r mı NİNJA 250 R mı honda Cbr 125 mi

Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
4
Arkadaşlar daha önceden mct 250 vardı lakin onu sattım yeni motor alacağım diye ama şimdi 3 motosiklet arasında kaldım karar veremiyorum.. ben keyifli bir sürüş yaratacak yolda giderken sesinden bile bana yaşadığımı hissettirecek bir motosiklet istiyorum ..Lakin bunları 600 ve 1000 liklerlede yaşaya bilirim ama ufaktan başlayıp ileride daha büyük cc li motorlar almayı düşünüyorum...

yorumlarınızı yada varsa tavsiyelerinizi bekliyorum..

hyosung gt 250r
018915_2008_Hyosung_GT.jpg



NİNJA 250 R

2008_Ninja250R_Right.jpg


honda Cbr 125

2008-Honda-CBR125Rd.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta gecen gun gt 250 nakedın yag filtresini bulamadıkları için yag degiştirttemedi arkadaşım ha kanuni markada vardır o ayrı mesele ama izmir piyasasında hyo yag filtresi yok
iki motor arasındaki farı kullanan arkadaşlar atlatacaklardır
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
usta gecen gun gt 250 nakedın yag filtresini bulamadıkları için yag degiştirttemedi arkadaşım ha kanuni markada vardır o ayrı mesele ama izmir piyasasında hyo yag filtresi yok
iki motor arasındaki farı kullanan arkadaşlar atlatacaklardır

sahibinden com da 10 tl ye satıyolar kanuni den 15 tl ye alıyosunuz
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
ninja250 ve cbr125 hyo yanında mobilet gibi kalıyor,250r fena kaslı bir yapıya sahip binmeden karar vermemelisin...
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görmeden karar verme. Bende 250r alcaktım alet aşırı iri cbr aldm mutluyum
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
dostum verdiğin ilandaki ducatiyi alacağıma gider paramı çöpe atarım daha iyi
ismi bile yamk 620 ie sanki tofaş kartal otomobil markası:queen:
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
dostum verdiğin ilandaki ducatiyi alacağıma gider paramı çöpe atarım daha iyi
ismi bile yamk 620 ie sanki tofaş kartal otomobil markası:queen:

yok artık :)

ducati alacağına parayı çöpe atacaksın?

sen parayı ağaçta topluyorsun heralde :p




ninja cbr125'ten biraz daha buyuk, hyo'dan ise biraz daha ufak bi motor.

600'luk motorlardan ufak olduğu anlaşılıyor ama bir arkadaşın dediği gibi kesinlikle "mobilet" gibi durmuyor. :)

gt250r, 600cc motor kalıbına sahip. ninja ise 250'lik olduğunu belli ediyor.

gt250r'ın kasası size buyuk geliyorsa ninja alınabilir. bunun dışında iki motor arasındaki farklara göre bir seçim yapmak tamamen kullanıcının kendi tercihi.

kısa bir süre kullanıp üst modele geçmek düşünülüyorsa 0km almamakta fayda var.

birde hyo sarısı ile kawasaki yeşili başka hiçbir motorda yok :)

cbr125 ile 7bin kusur km yol tepmiş biri olarak şunu söyleyebilirim, cbr125 10 ay sonra yetersiz gelecektir ama 250cc'ye geçtiğinde yeni motorunun değerini daha iyi bilmeni sağlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Arkadaşlar daha önceden mct 250 vardı lakin onu sattım yeni motor alacağım diye ama şimdi 3 motosiklet arasında kaldım karar veremiyorum.. ben keyifli bir sürüş yaratacak yolda giderken sesinden bile bana yaşadığımı hissettirecek bir motosiklet istiyorum ..Lakin bunları 600 ve 1000 liklerlede yaşaya bilirim ama ufaktan başlayıp ileride daha büyük cc li motorlar almayı düşünüyorum...

yorumlarınızı yada varsa tavsiyelerinizi bekliyorum..

hyosung gt 250r
018915_2008_Hyosung_GT.jpg



NİNJA 250 R

2008_Ninja250R_Right.jpg


honda Cbr 125

2008-Honda-CBR125Rd.jpg


Fulnes bende uzun zamandır araştırıyorum bir başlangıç motoru. Tabi karar verirken bazı kriterlerin olmalı, görünüş bakımından, gt250r diğerlerine göre daha gösterişli duruyor, ama kalite yönünden diğerleri kadar kaliteli değil, gt205 r tam bir SS ebatlarında, eğer aklında bu varsa çok sorun duyacaksın tavsiyem sadece motoru kullananlarınkini dinlemen, valla ben kararımı gt250r den yana verdim :) en kısa zamanda alacağım inşallah.
 
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
4
hyosung gt 250r deli gibi manyak gibi kalıbı var abii:cat: :queen:

ya boy 1:84 kilo 90 larda bişey :) bende sırf kalıplı olsun istiyorum biraz ne ben onun üstünde kaybolayım nede o benim yanımda kaybolsun :)

ama işte ninja ve hyosong arasında kaldım kararsızım .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

Fulnes bende uzun zamandır araştırıyorum bir başlangıç motoru. Tabi karar verirken bazı kriterlerin olmalı, görünüş bakımından, gt250r diğerlerine göre daha gösterişli duruyor, ama kalite yönünden diğerleri kadar kaliteli değil, gt205 r tam bir SS ebatlarında, eğer aklında bu varsa çok sorun duyacaksın tavsiyem sadece motoru kullananlarınkini dinlemen, valla ben kararımı gt250r den yana verdim :) en kısa zamanda alacağım inşallah.


hayırlısı ..
motoru 0 alacağım 2 el olarak düşünmüyorum bu kategoride kawasaki yada hyosong 2 sinden biri ile devam etmek istiyorum internette baya araştırdım artılarını eksilerini 2 sinin ama kimse düzgün bir açıklamada bulunmadığı için sizlerden yardım almak istedim..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ya boy 1:84 kilo 90 larda bişey :) bende sırf kalıplı olsun istiyorum biraz ne ben onun üstünde kaybolayım nede o benim yanımda kaybolsun :)

ama işte ninja ve hyosong arasında kaldım kararsızım .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------




hayırlısı ..
motoru 0 alacağım 2 el olarak düşünmüyorum bu kategoride kawasaki yada hyosong 2 sinden biri ile devam etmek istiyorum internette baya araştırdım artılarını eksilerini 2 sinin ama kimse düzgün bir açıklamada bulunmadığı için sizlerden yardım almak istedim..


Ninja:

ben bu motoru kullanmaya başlayalı sadece 1500km oldu, izlenimlerim ise şu şekilde:

yeni başlayanlar için gereğinden güçlü bir motor olduğunu düşünüyorum. 0 - 100km hızlanması 7 saniye, bir çok otomobili geride bırakabiliyorsun.

ara hızlanmalarıda doğru viteslerde yaparsan çok atik bir motor fakat 80km - 6.viteste hızlanmaya çalışırsan motor yığılıyor.

vites ve hız aralıkları ise şu şekilde, redline'a girmeden yaptığım ölçümlerde:
1. vites 55km 2. vites 80km 3.vites 120km.

açıkçası 4,5 ve 6'da max hız denemesi yapmadım ama hafif eğimli bir yolda (rampa yukarı gidiyordum) 5. viteste 160km'i gördükten sonra gaz kestim, açıkçası motor daha giderdi.

sakin kullanımda yakıt tüketimi 100km/4lt'e kadar düşüyor. karışık kullanımda ise şehir içi kullanımlarda genelde 100km/4.5lt fakat hız yapmayı seviyorsan sürekli 100km+ hızlarda yakıt tüketimi hissedilebilir şekilde artıyor.

amortisörleri sert, çukurlarda ve bozuk asfaltta rahatsız ediyor. üzerinde stok lastikler ıslak zeminde kayma eğilimine sahip, dikkat etmek gerekiyor.

sürüşü çok rahat, ayaklarından destek alarak dik kullandığında hiç yorulmuyorsun. ellerde uyuşma yada kollarda yorulma bu motorda olmuyor. 120km+ hızlarda motorun üzerine kapanarak rüzgardan etkilenmeden sürmek mümkün.

ben selesini rahat buluyorum, gerçi göreceli olarak kullanıcılar farklı şeyler söyleyebilir.

depo hava yaptığında bir geyirme sesi gelir bunu duyduğunda şaşırmaman için söylüyorum.

farları güçlü, otomobilere kendini rahatlıkla hissettiriyor ve gece sürüşü için rahat.

şimdilik aklıam gelenler bu kadar :)

gt250r:


arkadaşlar pazar günü sabah saat 06 da yola çıkıp salı günü akşam 1830 da evime geri geldim...
öncelikle motorun yağ haricinde hiç bir bakımını yapmadan yola çıktım... amacım yolda motorla karşılaşacağım sorunları görmekti... ellerimle 1700 grm yağı koydum ve ver elini otoban dedim... kurtköy opetten depomu doldurup 120 km sabit hızla gitmeyi planlarken birden bişeyler oldu ve 140 dan aşşağı inmemeye başladım.. motor yolunu buldukça maksimum hızlara ulaşıyor redline bile oluyordu.. motor süratlendikçe elim debriyaj koluna yanaşıyor ağa buhyo da kol çıkarırsa diye düşünüyordum... hava sabah olduğundan baya seindi... full koruma olmama rağmen saat 11 e kadar üşüdüm... ama bu kadar sıkıştırmaya motor hiç problem çıkarmadı ankaraya varana denk.. ankarada memlik köyüne gittim.. hurdacılar çıkışından çıkıp berbat bir yola giriyorsunuz... ankaradan çıkıp elmadağ kırıkale ye ulaştım.. su silahı beni karsıladı... ona brdan teşekkürü bor bilirim..ordan sekili ve yozgat yaptım.. yozgatta bir gün kaldıktan sonra çorum üzerinden istanbula geri döndüm.. sonuç 1893 km yol..198 lira benzin... 300 gram eksik yağ ve başka hiç bir sorun yok... hyo krank kesmiyor... krank kestiriyorlar..

linkler:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...t250r-uzun-yol-artisi-eksisi.html#post2141629

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-80.html
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
o boya kiloya GT gider Bende 1.83 73 kiloyum cbr bir süre sonra rahatsız olmaya başlıyor.
totoma ağrılar giriyo :)

1 hafta önce gt250yi inceledim yanına gidince harbi oha resimlerden daha büyükmuş diyorsun.3oda 1 salon tankı var.Ninja ise biraz daha naked gibimsi 1.84 boyla dik şekildede kullanabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst