Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ismail, siz oturup motorun deliklerini mi incelediniz?

binin gezin ya ben farkında bile değilim delikmiş havalandırmaymış :p

size ünlü bir çin atasözüyle karşılık vermek isterim.

"haming horozahe yapata sigerong çiyong karişmante geristino kimohuna"

yani der ki "horoz da demiş ki ben sigerong (bunun tam türkçe karşılığı yok ama "binerim" gibi bişey) gerisine karışmam"

bu atasözü sanki biraz melez gibi.biraz ispanyolca biraz japonca biraz diğer dillerden, çok azda çince var gibi :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Geçen gün bizim motordaki bazı lambaların AC bazıların DC olmasını düşünürken. Sadece bizim motorda mı böyle diye bir araştırayım dedim ve yabancı kaynaklardan birinde vatandaşın KTM motorun statorunda değişiklik yaparak çıkışını devamlı surette DC ye çevirme işlemini anlattığı bir kaynağa ulaştım. Biz de bu şekilde bir çalışma yapabilir miyiz bilmiyorum.

dikkat dosya büyük

http://trailtech.net/media/electrical/dc_conversions/ktm_dc_conversion.pdf

Çok güzel bi fikir, fakat sağlam elektronik bilgisi gerektiriyor sanırım :pale: Ben dosyadan pek bişey anlamadım.
Birde bunun yerine sargıyı daha yüksek olanı ile değiştirmek çözüm olabillir mi?
2010_9.jpg
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
ya ismail, siz oturup motorun deliklerini mi incelediniz?

binin gezin ya ben farkında bile değilim delikmiş havalandırmaymış :p

size ünlü bir çin atasözüyle karşılık vermek isterim.

"haming horozahe yapata sigerong çiyong karişmante geristino kimohuna"

yani der ki "horoz da demiş ki ben sigerong (bunun tam türkçe karşılığı yok ama "binerim" gibi bişey) gerisine karışmam"[/Q

sevgili kardeşim jr. o söz koçlar gibi bizim atasözümüzdür. ''horoza sormuşlar; tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan? diye. Horoz; ben anlamam kardeşim ben binerim demiş.''
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
merhaba arkadaşlar . konuyu ve yazdıklarınızı uzun zamandır izlemekteyim. aranızdaki muhabbet ve yardımlaşmada oldukça hoşuma gitti. tanışma kısmında konu açtım ama kendimi birde burada tanıtayım. adım ahmet bolgi 43 yaşındayım. 1.5 yıl kadar önce sigara ile yolumu ayırıp bisiklet kullanmaya başladım. şehir içinde ve şehirler arası turlara katılmaktayım. izmir - fethiye arasını pedalladım gökova körfezi ve köyceğiz gölü çevresi dahil. sadece araba ve bisikletle olmuyor işe birde motosiklet karışmalı deyip incelemeye başladım. şu an 2 motor arasında gel gitler yaşıyorum . biri honda cbf 150 diğeri hyosung gv 250 . özellikle ankara ve döndüğündede metehan ile fikir alışverişinde bulunmak isterim. inşallah sezona bende motorumla gireceğim. hepimize kazasız ve belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Değerli Arkadaşlarım selam sevgiler olsun...sizleri çok özledim...19 Aralıkta ban bitiyor...size güzel bir haberim var..1 ay sonra CBF 150 karbüratörlü artık TR ye giriş yapmıyor...enjeksiyonlu cbf 150 ler geliyor...bilgilerinize sunarım...ne gibi değişiklikler var bilmiyorum...bilgi Honda Bayisi D&B Motordan verilmiştir...Mete Han.

dip not...motörümü 65.000 de (dün) tekrar silindir piston attırıp sıfırlatmak zorunda kaldım...önceki sıfırlatma 40.000 deydi hatırlarsanız...ban bittiğinde sitede yaygarayı koparıcam Hondaya ver coşkuyu yapıcam...Mete Han

Arkadaslar metehandro adlı pandamızın ricası üzerine =))
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
merhaba arkadaşlar . konuyu ve yazdıklarınızı uzun zamandır izlemekteyim. aranızdaki muhabbet ve yardımlaşmada oldukça hoşuma gitti. tanışma kısmında konu açtım ama kendimi birde burada tanıtayım. adım ahmet bolgi 43 yaşındayım. 1.5 yıl kadar önce sigara ile yolumu ayırıp bisiklet kullanmaya başladım. şehir içinde ve şehirler arası turlara katılmaktayım. izmir - fethiye arasını pedalladım gökova körfezi ve köyceğiz gölü çevresi dahil. sadece araba ve bisikletle olmuyor işe birde motosiklet karışmalı deyip incelemeye başladım. şu an 2 motor arasında gel gitler yaşıyorum . biri honda cbf 150 diğeri hyosung gv 250 . özellikle ankara ve döndüğündede metehan ile fikir alışverişinde bulunmak isterim. inşallah sezona bende motorumla gireceğim. hepimize kazasız ve belasız sürüşler dilerim.

merhaba aramıza hoş geldiniz:rendeer:

eğer benzini koyayım usul usul gezeyim,hızla işim olmaz.az masrafla çok iş yapsın diye bir düşünceniz varsa cbf 150 tam size göre bir araçtır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

Değerli Arkadaşlarım selam sevgiler olsun...sizleri çok özledim...19 Aralıkta ban bitiyor...size güzel bir haberim var..1 ay sonra CBF 150 karbüratörlü artık TR ye giriş yapmıyor...enjeksiyonlu cbf 150 ler geliyor...bilgilerinize sunarım...ne gibi değişiklikler var bilmiyorum...bilgi Honda Bayisi D&B Motordan verilmiştir...Mete Han.

dip not...motörümü 65.000 de (dün) tekrar silindir piston attırıp sıfırlatmak zorunda kaldım...önceki sıfırlatma 40.000 deydi hatırlarsanız...ban bittiğinde sitede yaygarayı koparıcam Hondaya ver coşkuyu yapıcam...Mete Han

Arkadaslar metehandro adlı pandamızın ricası üzerine =))

ban dan bana motor yaptırıyor eleman nerdeyse:pale:

yalnız totalde kilo fazlalığı olan arkadaşların dikkatine,servisin iddiası motorun bu kadar kısa sürede 2 defa sıfırlanması mete nin kiloları yüzünden miş:silent:

sırada ben varım o zaman:cherry:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bu enjeksiyonlu olayına sevindim. Belki motoru yenileyebilirim. O zaman projeleri askıya alayım. :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
merhaba aramıza hoş geldiniz:rendeer:

eğer benzini koyayım usul usul gezeyim,hızla işim olmaz.az masrafla çok iş yapsın diye bir düşünceniz varsa cbf 150 tam size göre bir araçtır.

teşekkür ederim babaçi . bisikletten sonra büyük motor beni bozar diyenlerdenim. giderken gördüğüm bir manzaranın , ilginç bir yerin resmini çekebilmeliyim. cbf daha yakın görünüyor. tek sıkıntı hanım bende gelecem senle derse o zaman cbf ufak kalırmı?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
merhaba arkadaşlar . konuyu ve yazdıklarınızı uzun zamandır izlemekteyim. aranızdaki muhabbet ve yardımlaşmada oldukça hoşuma gitti. tanışma kısmında konu açtım ama kendimi birde burada tanıtayım. adım ahmet bolgi 43 yaşındayım. 1.5 yıl kadar önce sigara ile yolumu ayırıp bisiklet kullanmaya başladım. şehir içinde ve şehirler arası turlara katılmaktayım. izmir - fethiye arasını pedalladım gökova körfezi ve köyceğiz gölü çevresi dahil. sadece araba ve bisikletle olmuyor işe birde motosiklet karışmalı deyip incelemeye başladım. şu an 2 motor arasında gel gitler yaşıyorum . biri honda cbf 150 diğeri hyosung gv 250 . özellikle ankara ve döndüğündede metehan ile fikir alışverişinde bulunmak isterim. inşallah sezona bende motorumla gireceğim. hepimize kazasız ve belasız sürüşler dilerim.

Merhaba, hoşgeldiniz. Herşey gönlünüzce olsun.

Değerli Arkadaşlarım selam sevgiler olsun...sizleri çok özledim...19 Aralıkta ban bitiyor...size güzel bir haberim var..1 ay sonra CBF 150 karbüratörlü artık TR ye giriş yapmıyor...enjeksiyonlu cbf 150 ler geliyor...bilgilerinize sunarım...ne gibi değişiklikler var bilmiyorum...bilgi Honda Bayisi D&B Motordan verilmiştir...Mete Han.

dip not...motörümü 65.000 de (dün) tekrar silindir piston attırıp sıfırlatmak zorunda kaldım...önceki sıfırlatma 40.000 deydi hatırlarsanız...ban bittiğinde sitede yaygarayı koparıcam Hondaya ver coşkuyu yapıcam...Mete Han

Arkadaslar metehandro adlı pandamızın ricası üzerine =))

Allah kurtarsın ağa:p

Metehan, bu piston segman işi 40 binden 15 bine düştü, gerçi 40 bin bile az ama, ne iştir iyi rodaj yapmadın mı? Bence sorun yağ, sj sınıfı kullan:)

Işıklarda konuştuğum bir kuryede bana motorun güzel olduğunu ama üzmeye(zorlamaya) gelmediğini söylemişti. Belki de doğrusu bu arkadaşlar, bizim motorları üzmeyeceksiniz.

merhaba aramıza hoş geldiniz:rendeer:

eğer benzini koyayım usul usul gezeyim,hızla işim olmaz.az masrafla çok iş yapsın diye bir düşünceniz varsa cbf 150 tam size göre bir araçtır.

teşekkür ederim babaçi . bisikletten sonra büyük motor beni bozar diyenlerdenim. giderken gördüğüm bir manzaranın , ilginç bir yerin resmini çekebilmeliyim. cbf daha yakın görünüyor. tek sıkıntı hanım bende gelecem senle derse o zaman cbf ufak kalırmı?


Düz yolda sıkıntı olmaz ama yokuş yukarı 250 cc bir makina daha bir iş görür.Ama masrafları ise en az 3çe katlarsınız, benzin hariç.

Bu ara bizim trafikten haberiniz var değil mi? (Son uyarı babından)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
günaydın arkadaşlar.

gv 250 daha güçlü ve keyifli motordur. ama cbf de neredeyse bisiklet kadar esnektir.

cebini düşünen cbf almalıdır.

cbf'yi ilk alırken zihin mantık ile doludur. daha sonra yanında aşk da yeşerir, zamanla aşk kocaman bir ağaç olur, mantığı falan silip süpürüp zihninizi ele geçirir. dersiniz ki "artık bu motoru değiştirmeliyim ama nedense değiştiremiyorum"

benim gibi tuhaf bi adama dönüşürsünüz :mrgreen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Çoktan beri yazamasamda hergün takip ediyorum arkadaşlar. Üzülerek söyleyeceğim ama:salut: artık transalp'e binmenin zamanı geldi diye düşünüyorum dolayısıyla motorumu satıyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-satilik-siyah-cbf-150-36077898/detay/ ilgilenen arkadaşlar olursa gereken kolaylığı sağlayacağım selamlar hepinize.. :rendeer:

Bu arada pandamızada yakında kavuşuyormuşuz köfteleri hazırlayalım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------

unutmadan motor koruma demiri ve çok kaliteli olmasada arka çantası var.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Çoktan beri yazamasamda hergün takip ediyorum arkadaşlar. Üzülerek söyleyeceğim ama:salut: artık transalp'e binmenin zamanı geldi diye düşünüyorum dolayısıyla motorumu satıyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-satilik-siyah-cbf-150-36077898/detay/ ilgilenen arkadaşlar olursa gereken kolaylığı sağlayacağım selamlar hepinize.. :rendeer:

Bu arada pandamızada yakında kavuşuyormuşuz köfteleri hazırlayalım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------

unutmadan motor koruma demiri ve çok kaliteli olmasada arka çantası var.


Hayırlı satışlar olsun, inş. transalple daha da bir mutlu olursun.:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
İşallah kardeş yakıtı belimizi bükmezse mutlu olacaz artık malüm bizler pandanızı aratmıyoruz +100 kg olunca:queen::queen: artçı olursa 60 kg ve üstü yassak:cherry:

Artık hafta sonları ve gezilerde kullanırsın yoksa bu benzin fiyatlarıyla marşa dokunmak cesaret işi :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Tranalp iniz hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim. benzin 4 lira olunca insan düşünmeden edemiyor. insanımız koyun olunca gerekeni yapmakta çobana düşüyor. O kadar tepkisiz bir millet oldukki artık dolaysıyla bu kafa ile önümüze ne konursa yiyeceğiz. bir hadis geldi aklıma " hak ettiğiniz şekilde yönetilirsiniz" sakın yanlış anşlaşılmaya yazdıklarım amacım siyaset yapmak değil, durum tespiti.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Tranalp iniz hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim. benzin 4 lira olunca insan düşünmeden edemiyor. insanımız koyun olunca gerekeni yapmakta çobana düşüyor. O kadar tepkisiz bir millet oldukki artık dolaysıyla bu kafa ile önümüze ne konursa yiyeceğiz. bir hadis geldi aklıma " hak ettiğiniz şekilde yönetilirsiniz" sakın yanlış anşlaşılmaya yazdıklarım amacım siyaset yapmak değil, durum tespiti.

Yaklaşık on gün önce niyetlendim transalpe daha almadım ama bu sabah gelen zam la bir kere daha düşünmeye karar verdim:silent: çoban konusunda haklısın tepki gösterince de meydan dayağı yiyorsun:pr: bazı şeyleri anlamak için siyasete gerek yok o tarihin en büyük vergi affı çıkacak ya bir şekilde onun açığı kapanacak işte.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Yaklaşık on gün önce niyetlendim transalpe daha almadım ama bu sabah gelen zam la bir kere daha düşünmeye karar verdim:silent: çoban konusunda haklısın tepki gösterince de meydan dayağı yiyorsun:pr: bazı şeyleri anlamak için siyasete gerek yok o tarihin en büyük vergi affı çıkacak ya bir şekilde onun açığı kapanacak işte.:p

sınıfının en çok yakan modeli olduğunu göz ardı etmeyin...:pale:

sağlamlığına laf yok ama:)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
günaydın arkadaşlar.

gv 250 daha güçlü ve keyifli motordur. ama cbf de neredeyse bisiklet kadar esnektir.

cebini düşünen cbf almalıdır.

cbf'yi ilk alırken zihin mantık ile doludur. daha sonra yanında aşk da yeşerir, zamanla aşk kocaman bir ağaç olur, mantığı falan silip süpürüp zihninizi ele geçirir. dersiniz ki "artık bu motoru değiştirmeliyim ama nedense değiştiremiyorum"

benim gibi tuhaf bi adama dönüşürsünüz :mrgreen:



aynı duygular içindeyim kardeş...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------

Tranalp iniz hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim. benzin 4 lira olunca insan düşünmeden edemiyor. insanımız koyun olunca gerekeni yapmakta çobana düşüyor. O kadar tepkisiz bir millet oldukki artık dolaysıyla bu kafa ile önümüze ne konursa yiyeceğiz. bir hadis geldi aklıma " hak ettiğiniz şekilde yönetilirsiniz" sakın yanlış anşlaşılmaya yazdıklarım amacım siyaset yapmak değil, durum tespiti.


kutlarım harika bir tespit yapmışsınız...aynen katılıyorum...selamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 ----------

Değerli Arkadaşlarım selam sevgiler olsun...sizleri çok özledim...19 Aralıkta ban bitiyor...size güzel bir haberim var..1 ay sonra CBF 150 karbüratörlü artık TR ye giriş yapmıyor...enjeksiyonlu cbf 150 ler geliyor...bilgilerinize sunarım...ne gibi değişiklikler var bilmiyorum...bilgi Honda Bayisi D&B Motordan verilmiştir...Mete Han.

dip not...motörümü 65.000 de (dün) tekrar silindir piston attırıp sıfırlatmak zorunda kaldım...önceki sıfırlatma 40.000 deydi hatırlarsanız...ban bittiğinde sitede yaygarayı koparıcam Hondaya ver coşkuyu yapıcam...Mete Han

Arkadaslar metehandro adlı pandamızın ricası üzerine =))


Metehanı uzun zamandır tanıyordum siteden...daha üye olmamıştım fakat cbfem olduğundan uzun zamandır siteyi takip ediyordum...yardımsever ve samimi bir arkadaş olarak tanıdım...o banlanınca Aydoğanx kardeşim sürüklüyordu topiği..banlanmış olmasına üzülmüştüm...şimdiden hoşgeldin diyorum...selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst