Şaka makinası (Şaka gibi :( )

Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
bunlar daha çocuk ya bırakın eglensinler 16-17 yas gurubları
antalya polis kaynıyor
polis yakalayıncada abi valla ayna kırıldı onu almaya gidiyordum falan:mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Antalya polisi çok gevşek davranıyor bu konuda. Bilinçli motorcuları toplasan elle sayılacak kadar azdır. Hep böyle tipler. Kasksız, motor üstüne yatan, teker yapan... Yazık gencecik cocuklar...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
ya bir musubet bin nasiyattan etkilidir.
siz ne konuşursanız konuşun bu genç ve ateşli kardeşlerimizden başına allah korusun birşey geldimi ozaman anlarlar ne denli tehlikeli birşey yaptıklarını. onun dışında kafasında kaskı üstünde montu olan motorcuya kimse apaçi gözüyle bakmaz dünyanın hiçbiryerinde bakmaz kardeşim.
bu hızlı kardeşlerimiz eğlencelerine baksınlar. dikkatli olsunlar yeter.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tek kelime ile yazık...
Analarına babalarına yazık...
Akrabalarına kardeşlerine yazık...
Trafikteki diğer insanlara yazık...:pr:

Ne bir koruma ne kask....
Hele ki AYNA?.....
Yasak sanırım.....

Yazık...... :pr:
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
46
bu nedir ya hiç güleceğim yoktu :)) ne haldeyiz ya ahahahah:))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:54 ----------

bunlar y2k filminden fena etkilenmişler ama o filmdekiler bile kasklıydı be :D
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
fotoların birinde sadece kask vardı.. oda artçı takıyodu..
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
gençler yaptığınızın göze hoş görünen bir tarafı yok.. ben şahsen motosikletten soğuyorum böyle şeyleri görünce.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bunlar daha çocuk ya bırakın eglensinler 16-17 yas gurubları
antalya polis kaynıyor
polis yakalayıncada abi valla ayna kırıldı onu almaya gidiyordum falan:mrgreen:

Sence bu eğlence mi?...
Benim bildiğim eğlencenin sonu her zaman mutlu biter...
Burda bitecek olan gencin hayatı, geleceği...

Eee neresi eğlence?... :silent::silent::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
ana yolda yapmaları problem
trafiğin olmadığı yerde yapsınlar kendi hayatlarını tehlikeye atıyorlar başkalarının suçu ne
hepsi çocuk daha motorun önünü kaldıracak güçleri yok 40-50kg agırlıkları var arkalarına başka kişi bindirip plakaya doğru yatıyorlar
tekteker yapacam diye kadının birisine çapıp kaçmaya çalışdılar
kawasaki er5den 2 kişi inip yolda ön kaldıranlara dalmışdı:cherry:
resimdeki artçıda kask var ama sürekli aynı pozisyonu aldığındanmıdır nedir beynini düşürmüş onu arıyor
39106413879422396157444.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bence sartlar dahilinde gayet basarili.Tipler hernekadar itici gelse de bana tebrik ediyorum.Koruma kullanip kullanmamalari tamamen kendi fayda yada zararlarina.Sizi cok ilgilendirdigini dusunmuyorum.
Kaldiki yapilan aksiyonlar kolay seyler degil ve yapanlarda kendini teshir etmek amaciyla yapiyorlar.Ha bide soyle bir sey var icinizdekilerin yarisi bu apacilerin yaptiklarinin yarisini yapabilseydi kasksiz 1-2 pozu olurdu yemeyin milleti simdi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------

ana yolda yapmaları problem
trafiğin olmadığı yerde yapsınlar kendi hayatlarını tehlikeye atıyorlar başkalarının suçu ne
hepsi çocuk daha motorun önünü kaldıracak güçleri yok 40-50kg agırlıkları var arkalarına başka kişi bindirip plakaya doğru yatıyorlar
tekteker yapacam diye kadının birisine çapıp kaçmaya çalışdılar
kawasaki er5den 2 kişi inip yolda ön kaldıranlara dalmışdı:cherry:
resimdeki artçıda kask var ama sürekli aynı pozisyonu aldığındanmıdır nedir beynini düşürmüş onu arıyor
39106413879422396157444.jpg

Bilader onlar yerine guclu kuvvetli biri binse o ybrler saha gelir oyle mi ? :p
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Bence sartlar dahilinde gayet basarili.Tipler hernekadar itici gelse de bana tebrik ediyorum.Koruma kullanip kullanmamalari tamamen kendi fayda yada zararlarina.Sizi cok ilgilendirdigini dusunmuyorum.
Kaldiki yapilan aksiyonlar kolay seyler degil ve yapanlarda kendini teshir etmek amaciyla yapiyorlar.Ha bide soyle bir sey var icinizdekilerin yarisi bu apacilerin yaptiklarinin yarisini yapabilseydi kasksiz 1-2 pozu olurdu yemeyin milleti simdi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------



Bilader onlar yerine guclu kuvvetli biri binse o ybrler saha gelir oyle mi ? :p


bu bizim şakacıların başkanı harun.şaka makinalarınddaki üyelern bi çoğu ehliyetli ve kasklıdır bakmayın böyle olduğuna.
antalyada polis yok diyenler bi gelsin bakalım her ışıkta ynus bekliyor
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bu bizim şakacıların başkanı harun.şaka makinalarınddaki üyelern bi çoğu ehliyetli ve kasklıdır bakmayın böyle olduğuna.
antalyada polis yok diyenler bi gelsin bakalım her ışıkta ynus bekliyor

Kask yok ki olmayan birşeye nasıl bakalım. :silent:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bırakın ya adamlar kask takmıyo kendine yapıyo .caddede bu tür şeyler tehlikeli olablir siz neticeye bakın neredeyse 27 bin oldu

mjnjkjjh.jpg

grvr.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
biri geri zekalının alası mı dedi ben mi yalnış anladım? beyin denen illet yok galiba.. abi delikanlı motorcuların yeri zedeleniyor ya ona kızıyorum. yemin ederim hepsi ölse içimden acıma duygusu geçerse namerdim. kusura bakmayın çok açık konuştum.. motorlara yazık motorlara.. size yazık değill
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
10
sizce bu fotoları gören kaç aile çocuğunun motor kullanmasına sıcak bakacak ??
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Antalyada Polis Çokta İşine Gelene Çok Baktı Tek Başına Birini Gördü Durduruyor Polis Show'unu Yapıyor Ama 3-5 Kişi Gez Yok Polis Felan Piyasada :mrgreen:

Garip :cyclopsan

Walla Ben Eski Scooter'imi Aldığımızın 1. Haftası Bilader KAFASINDA KASKLA Trafik Polisine Yakalanıyor B Ehliyeti War Hem Motoru Bağlıyor Hemde Düz Ehliyetsizlikten Ceza Kesiyor GARİP DEMİ :queen::mrgreen::cat:
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
abi bi de marifet gibi fotoğraf çekip övmeye çalışıyorlar bu nedir ya yazık ya gençliğinize yazık gerçekten ...::stretche
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
4

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst