- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
vergazı vergazı az yakarmı daha,sökmeli bu Tiger egzoz'uçok yakıyor çok benzin pahalımı ne ? :cyclopsan
ben daha önce'de yazdım şehir içi genelde ağresif(sık sık gaz açma )4-5 lt arası yakıyor.efendi kullanınca ortalama 4 lt...uzun yol nasıl gidersen git misali 3-4 lt arası![]()
agresif kullanmam ama yinede insan einin altında güç olunca rahat durmayacağı kesin
mesela şehir içi 200 krş'a çıkarmı ?
şehir dışı zaten gezme amaçlı olunca benzin göze batmıyor