Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
vergazı vergazı az yakarmı daha,sökmeli bu Tiger egzoz'u :p çok yakıyor çok benzin pahalımı ne ? :cyclopsan
ben daha önce'de yazdım şehir içi genelde ağresif(sık sık gaz açma )4-5 lt arası yakıyor.efendi kullanınca ortalama 4 lt...uzun yol nasıl gidersen git misali 3-4 lt arası :p

agresif kullanmam ama yinede insan einin altında güç olunca rahat durmayacağı kesin:p

mesela şehir içi 200 krş'a çıkarmı ?

şehir dışı zaten gezme amaçlı olunca benzin göze batmıyor:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
agresif kullanmam ama yinede insan einin altında güç olunca rahat durmayacağı kesin:p

mesela şehir içi 200 krş'a çıkarmı ?

şehir dışı zaten gezme amaçlı olunca benzin göze batmıyor:)

yok be o kadar'da aç gözlü değil.cbf 250 ile nerdeyse aynı yakıyor.bakımlarını yapmak şartıyla tabiki.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Bir arkadaşımız 140 kuruş ortalama doğrumu diye yazmış..
Arkadaşlar ER5 ne zamandan beri 140 kuruş yakıyor şehir içi kullanımda 200 Kuruş kesinlikle yakar çok sık gaz açımında , devirsiz kullanımda 250'yi bulur.
Bende ER5 varken bu kadar yakıyordu.K&N hava filtresi beraberinde yakıt oranları buydu.Arkadaşlarımın ER5leride aynı oranda yakıyordu 140-150 naptınız 50 beygir ve birçok 500 cc motordan daha torklu bir makinadan bahsediyoruz.

Üstelik benzin daha ucuzdu o zamanlar.
Yanlış oranlar vermeyelim iyi ölçün:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bir arkadaşımız 140 kuruş ortalama doğrumu diye yazmış..
Arkadaşlar ER5 ne zamandan beri 140 kuruş yakıyor şehir içi kullanımda 200 Kuruş kesinlikle yakar çok sık gaz açımında , devirsiz kullanımda 250'yi bulur.
Bende ER5 varken bu kadar yakıyordu.K&N hava filtresi beraberinde yakıt oranları buydu.Arkadaşlarımın ER5leride aynı oranda yakıyordu 140-150 naptınız 50 beygir ve birçok 500 cc motordan daha torklu bir makinadan bahsediyoruz.

Üstelik benzin daha ucuzdu o zamanlar.
Yanlış oranlar vermeyelim iyi ölçün:)

benim motoru sana vereyim kullan sonucu bana bildirirsin :p
kesin yakıyor derken hangi kriterlere göre söylüyorsun.depo ortada yaptığı yol orta'da :) kesin sizin orda benzin ya pahalı yada katkılı(solvent )
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
motosıkletlerın bellı bır yakıt oranı vardır .Aslında motosıklet ne yakar sorusundan zıyadade kullanıcısı ne yaktırır meselesı var siz motosıkletınızın bakımını aksatmışsınızdır yada agresıf kullanım sergılıyorsunuzdur dolayısıyle motosıkletınızde fazla yakar .Bir lastık hava basıncı gıbı kolay bır bakımsızlığı bıle göz ardı etsenız yakıtınız değişir yolda kısa gazlamalar ve anı frenlemeler yakıtınızın artmasına sebep olur.mesela alışkanlık halıne gelen alışkanlıklar var kırmızı ışıkta boş yere gaz verenler var şimdi bu adam evıne gıdene kadar 10 tane kırmızı ışıkta dursa dıyecekki ya benım motorum fazla yakıyor gibi mısaller ama şu da var bır 500 cc motosıkletı ne kadar düzgün bakımlı ve düzgün kullanımda sergılesen yınede bı 250 cc kadar yakması beklenemez ancak uzun mesafelerde 250 cc nın zorlandığı yada süreklı redlıne gıtmesı durumunda 500 cc bır makıne fızıkı gücü sayesınde rahat rahat zorlanmadan ceyrek gazla o güce ulaşacağından işte o zaman cc bazında bakıldığında aralarındakı yakıt farkı az olur onun için motosıkletın üzerınde ben olmadan kullanmadan kişinin yakıt tüketım değerlerıne ben inanmam şimdi tamer kardeşim bana versın er 5 bak nasıl benzın yıyen canavara dönüşür motor:cherry:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
22
çıkar ni ye çıkmasın askon dogru diyo bende 50 tl ye 230 km gidiyo bazen 280 gidiyo
arjantinli senin benzin aldıgın yerden bide biz benzin alalım bide biz 300 km yapalım
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
motosıkletlerın bellı bır yakıt oranı vardır .Aslında motosıklet ne yakar sorusundan zıyadade kullanıcısı ne yaktırır meselesı var siz motosıkletınızın bakımını aksatmışsınızdır yada agresıf kullanım sergılıyorsunuzdur dolayısıyle motosıkletınızde fazla yakar .Bir lastık hava basıncı gıbı kolay bır bakımsızlığı bıle göz ardı etsenız yakıtınız değişir yolda kısa gazlamalar ve anı frenlemeler yakıtınızın artmasına sebep olur.mesela alışkanlık halıne gelen alışkanlıklar var kırmızı ışıkta boş yere gaz verenler var şimdi bu adam evıne gıdene kadar 10 tane kırmızı ışıkta dursa dıyecekki ya benım motorum fazla yakıyor gibi mısaller ama şu da var bır 500 cc motosıkletı ne kadar düzgün bakımlı ve düzgün kullanımda sergılesen yınede bı 250 cc kadar yakması beklenemez ancak uzun mesafelerde 250 cc nın zorlandığı yada süreklı redlıne gıtmesı durumunda 500 cc bır makıne fızıkı gücü sayesınde rahat rahat zorlanmadan ceyrek gazla o güce ulaşacağından işte o zaman cc bazında bakıldığında aralarındakı yakıt farkı az olur onun için motosıkletın üzerınde ben olmadan kullanmadan kişinin yakıt tüketım değerlerıne ben inanmam şimdi tamer kardeşim bana versın er 5 bak nasıl benzın yıyen canavara dönüşür motor:cherry:

usta sana ER 5'i veririm ama gazlamaktan benzin yetiştiremezsin motora çok yakıyor ya :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

çıkar ni ye çıkmasın askon dogru diyo bende 50 tl ye 230 km gidiyo bazen 280 gidiyo
arjantinli senin benzin aldıgın yerden bide biz benzin alalım bide biz 300 km yapalım

opet'ten başka yerden akaryakıt almam arkadaşım,istersen deneyebilrsin arada fark varmı diye :)
geçen hafta sonu fulledim depoyu boğaza kadar
dönüşte 124 km de tekrar fulledim 19.80 tl lik yakıt aldı motor
hesaba göre şehir içi genelde üst hızlarda 4.28 lt yakmış 100 km de
ya hesap makinesi yalnış hesaplıyor,ya'da az paraya çok benzin veriyorlar :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

S.A kardeşim ne oldu senin port bagaj?:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

ayıpsın delicoban bak bakalım beğenecekmisin aparatı ilk önce kırmızıya boyadım sonra siyah renge :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle selamlar ER5 Kullanıcıları sahibinden comda uygun ve birbirine yakın fiyatlarda iki adet ER5 var. Biri 65000km de biri 57.000km de siz bu motosikletin kullanıcıları olarak bu km lere gelmiş bu iki motosiklet hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim yani daha doğrusu bu makinalar alınsa çok fazla bi problem çıkarırmı? Genel olarak görüşleriniz nedir?:silent:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
resim0190.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------

resim020g.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
resim037l.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
resim039k.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

Öncelikle selamlar ER5 Kullanıcıları sahibinden comda uygun ve birbirine yakın fiyatlarda iki adet ER5 var. Biri 65000km de biri 57.000km de siz bu motosikletin kullanıcıları olarak bu km lere gelmiş bu iki motosiklet hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim yani daha doğrusu bu makinalar alınsa çok fazla bi problem çıkarırmı? Genel olarak görüşleriniz nedir?:silent:

benim için km nin orjinal olması önemli.düzgün kullanılmışsa sesinden az çok anlaşılıyor zaten sorun yok,ama anormal,garip sesler varsa sıkıntı çıkarır ileride.birde kozmik temizlikte motorun bakımlarını gösteren bir etkendir.sonuç'ta parçası ucuz olan bir motor değil bunu göz önüne almalısın.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Anormal garip seslerden kastın sibop sesi yada yatak vuruntusu gibi yani (takırtı ve şıkırtı) sanırım ölemi?:silent: kozmetik olarak her iki alette temiz duruyor:silent: şunuda öğrenmek istiyorum ben yani ooo hocam 60bini devirmiş bu makina alınmaz bunların motor ömrü zaten 60-70bin gibi bi olay varmı ER5 için:silent:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Anormal garip seslerden kastın sibop sesi yada yatak vuruntusu gibi yani (takırtı ve şıkırtı) sanırım ölemi?:silent: kozmetik olarak her iki alette temiz duruyor:silent: şunuda öğrenmek istiyorum ben yani ooo hocam 60bini devirmiş bu makina alınmaz bunların motor ömrü zaten 60-70bin gibi bi olay varmı ER5 için:silent:

kim diyor 60-70 bin km ömür biçiyor,ustalığını düşünmeli onu söyleyen.çin malı,hindistan malı,kore malı motosikletler bile 100 bin km yi devirirken safkan japon belkemiği motosiklet Kawasaki 60-70 bin şaşarım sadece.kaldıki su sogutmalı yorgunluk nedir bilmeyen bir motosiklet :cat:
sibop sesleri o kadar sorun degil'de yatak sesi daha önemli,aşırı titreşim'de gelecek arızalara ufak bir ikaz mesela.mesela satıcıya sorabilirsiniz zincir dişli set ne zaman kaç sefer değişti diye km ye bir örnektir.ve ya ön disc ne durumda,gidon rulmanları ne durumda gibi.yakından görmeli sesini dinlemeli
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
trw markasınıda ilk defa duydum şimdi firen mesafesi nasıl memnun musun acaba


trw markası dünyaca ünlü otomotiv yan sanayi üreticisidir. pek çok markanın fren tertibatı, direksiyon tertibatı gibi orjinal ekipmanlarını üretir. bildiğim kadarıyla amerikan firmasıdır. benim motorun fren performansını orjinal balatasıyla karşılaştıramadığım için bişey diyemem fakat fren mesafesi problemi yaşamadım ve balatalarıda gözüm kapalı güvenle taktım. otomotiv işiyle uğraşıyorum ve otomobildede trw den çok başarılı sonuçlar alıyoruz.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kim diyor 60-70 bin km ömür biçiyor,ustalığını düşünmeli onu söyleyen.çin malı,hindistan malı,kore malı motosikletler bile 100 bin km yi devirirken safkan japon belkemiği motosiklet Kawasaki 60-70 bin şaşarım sadece.kaldıki su sogutmalı yorgunluk nedir bilmeyen bir motosiklet :cat:
sibop sesleri o kadar sorun degil'de yatak sesi daha önemli,aşırı titreşim'de gelecek arızalara ufak bir ikaz mesela.mesela satıcıya sorabilirsiniz zincir dişli set ne zaman kaç sefer değişti diye km ye bir örnektir.ve ya ön disc ne durumda,gidon rulmanları ne durumda gibi.yakından görmeli sesini dinlemeli

çoookk teşekkürler:rendeer: aradığım bi cevap oldu her iki motosikletede yakından bakıp inceledikten sonra görüşlerimi tekrar yazarım eyvallah:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
çoookk teşekkürler:rendeer: aradığım bi cevap oldu her iki motosikletede yakından bakıp inceledikten sonra görüşlerimi tekrar yazarım eyvallah:cat:

er 5 kullanıcısı olarak düzgün masrafsız bir er 5 almanı isterim.sahibinde.com da topu topu 60 tane var bunların yarısından fazlası nerdeyse masraf gerektiren motosikletler.diğerleri için yorum yapamayacağım.sonucu bekleriz
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
er 5 kullanıcısı olarak düzgün masrafsız bir er 5 almanı isterim.sahibinde.com da topu topu 60 tane var bunların yarısından fazlası nerdeyse masraf gerektiren motosikletler.diğerleri için yorum yapamayacağım.sonucu bekleriz
o zaman şöle yapalım sahibinden.com ilan no: 35362581 ve 31010345 bu ikisi gözümü doldurdu gördüğün kadarıyla yorumlayabilirmisin? yada orada senin tavsiye ettiğin bi makina varsa onunda ilan nosunu yazabilrsin
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
trw markası dünyaca ünlü otomotiv yan sanayi üreticisidir. pek çok markanın fren tertibatı, direksiyon tertibatı gibi orjinal ekipmanlarını üretir. bildiğim kadarıyla amerikan firmasıdır. benim motorun fren performansını orjinal balatasıyla karşılaştıramadığım için bişey diyemem fakat fren mesafesi problemi yaşamadım ve balatalarıda gözüm kapalı güvenle taktım. otomotiv işiyle uğraşıyorum ve otomobildede trw den çok başarılı sonuçlar alıyoruz.

İyi güzel ilk fırsatta alıp tecrübe edicem artık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------

benzin sarfiyatımı yazıyım bende 6 aylık fişlerimi topladım toplamda 5800 km yol yaptım 270 lt benzin aldım genelde 140km/h ın altında gitmeyi sevmem genelde hep çevre yolundayım
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
benzin sarfiyatı için spritmonitor'den arama yapabilirsiniz. burada yazana göre ortalama 5 lt. min 4, max 6,28 lt yakmış.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
denizlideki ikinci ilandaki makina rezalet. arkadaşım 50 binde sattı..km teli kopukken de çok gezdi.. 70/80 bin aralığında makina yağa su karıştırdı fethiyedeki sahibi de motor yaptırdı diye biliyorum.. marmariste de 3 tanıdığım kişi acemiliğini attı bu motorda..yapıolmıycak bişey yok sonuçta ama iyice incelel bu su karıştırma sorununu her usta yapamaz.. deneyimli usta lazımmm.. üst kapaktan da karıştırır devirdaim keçesinden de kaçırır.
3,750 ye500 cc motor alma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst