Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ruzgar yedinmi ozaman işin zor bencede dişlilerle oynama
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Haklısın hiç bozmayayım, zincir mincir de zarar görür bir de. :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bu arada 500 km oldu bakımı yaptırdım 1000 km de bakalım zincir regiştirmek gerekecekmi
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
atiturhan abi ugun gelicektik tam yola cıkıcaz hava bozdu hava birden soguyunca erteledik gene bulaşamadık bi :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atiturhan abi ugun gelicektik tam yola cıkıcaz hava bozdu hava birden soguyunca erteledik gene bulaşamadık bi :)

Haber vermeden gelmeyin. Bugün müsaittim ama sonra Edremitten baska arkadaslar geldi motora bakmaya. Sonrasinda Fener'e balik tutmaya gittik. Hava bozdugunda biz "sözde" balik tutuyorduk. Yani gelseydin bulamayacaktin.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Haber vermeden gelmeyin. Bugün müsaittim ama sonra Edremitten baska arkadaslar geldi motora bakmaya. Sonrasinda Fener'e balik tutmaya gittik. Hava bozdugunda biz "sözde" balik tutuyorduk. Yani gelseydin bulamayacaktin.

tekke gibi oldu senin orası gelen gelene :p
yakında tur duzenleyecekler
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
yazın denize girmek için kışında balık tutmak için olur :):):)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
tekke gibi oldu senin orası gelen gelene :p
yakında tur duzenleyecekler

Valla Mondialden komisyon isteyecegim. Bi aksilik olmadiysa bi MC daha sattirdim Edremitteki bayiiye, katkilarimla tabii.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------

Gerçekten Akçay a bir tur düzenliyelim.Mondial dende sponsor olmasını isteyelim:p

Abi valla aslinda söyle Izmirden baslayaraktan söyle bu taraflara dogru kar topu gibi büyüyerekten bi grup gelse bu taraflara.. buradan da söyle Assos tarafina dogru uzasak süper olur bence. Bilmem bilirmisin ama Assos, kadirga koyu cok güzel. Kamp bile yapilabilir yani, tabii hava güzel olursa.
Gelirseniz beklerim abi.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Valla Mondialden komisyon isteyecegim. Bi aksilik olmadiysa bi MC daha sattirdim Edremitteki bayiiye, katkilarimla tabii.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------



Abi valla aslinda söyle Izmirden baslayaraktan söyle bu taraflara dogru kar topu gibi büyüyerekten bi grup gelse bu taraflara.. buradan da söyle Assos tarafina dogru uzasak süper olur bence. Bilmem bilirmisin ama Assos, kadirga koyu cok güzel. Kamp bile yapilabilir yani, tabii hava güzel olursa.
Gelirseniz beklerim abi.

assos deilde kadırga koyunu gerçekten güzel hele yeni yapılan yol çok güzel apaçilerin hepsi orda yarışıyo :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Valla Mondialden komisyon isteyecegim. Bi aksilik olmadiysa bi MC daha sattirdim Edremitteki bayiiye, katkilarimla tabii.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------



Abi valla aslinda söyle Izmirden baslayaraktan söyle bu taraflara dogru kar topu gibi büyüyerekten bi grup gelse bu taraflara.. buradan da söyle Assos tarafina dogru uzasak süper olur bence. Bilmem bilirmisin ama Assos, kadirga koyu cok güzel. Kamp bile yapilabilir yani, tabii hava güzel olursa.
Gelirseniz beklerim abi.

Kış geldi kapıya dayandı artık.Bundan sonra kamplı geziler çok zor olur.Gelecek yaz başına inşallah.Hep adını duyarım ancak gitmek hiç nasip olmadı Asos'a.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------


Birde bu konuya bakın bakalım.orada faydalı bilgiler var.Ama nasip olmadı bu sene yapamadım bu geziyi:pale:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/75069-gunde-75-liraya.html
 
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
8
dedigim gibi gerekirse xringli alırım belki fren balatalarının sesini hiç begenmedim surtunme gibi ses geliyor


Ses ilk zamanlarda benımkinden de gelioduu... ön disk e ve arka kampanaya temizleyici sprey var onu sıktık ne ses kaldı nede gürültü ;) snde yaptır daha taze oldugu için sürtüyo gelio ses.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar sooterden vitesliye geçiş yaparsam bu motoru alacağım aranızda scooterden vitesliye geçenler varmı direksiyon sınavında denedim ama kombinasyonlar kafamı kurcaladı ve gazı bırakınca yığılma oldu
1 bu yığılma bütün viteslilerde olurmu?
2 scooterden sonra alışma evresi ne kadar sürüyor
cevaplarsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst