bu arada 500 km oldu bakımı yaptırdım 1000 km de bakalım zincir regiştirmek gerekecekmi
Neden gereksin ki? Her 1000km de zincir degistirecek olursak isimiz is..
atiturhan abi ugun gelicektik tam yola cıkıcaz hava bozdu hava birden soguyunca erteledik gene bulaşamadık bi![]()
Haber vermeden gelmeyin. Bugün müsaittim ama sonra Edremitten baska arkadaslar geldi motora bakmaya. Sonrasinda Fener'e balik tutmaya gittik. Hava bozdugunda biz "sözde" balik tutuyorduk. Yani gelseydin bulamayacaktin.
tekke gibi oldu senin orası gelen gelene![]()
yakında tur duzenleyecekler
Gerçekten Akçay a bir tur düzenliyelim.Mondial dende sponsor olmasını isteyelim![]()
tekke gibi oldu senin orası gelen gelene![]()
yakında tur duzenleyecekler
Gerçekten Akçay a bir tur düzenliyelim.Mondial dende sponsor olmasını isteyelim![]()
Valla Mondialden komisyon isteyecegim. Bi aksilik olmadiysa bi MC daha sattirdim Edremitteki bayiiye, katkilarimla tabii.:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------
Abi valla aslinda söyle Izmirden baslayaraktan söyle bu taraflara dogru kar topu gibi büyüyerekten bi grup gelse bu taraflara.. buradan da söyle Assos tarafina dogru uzasak süper olur bence. Bilmem bilirmisin ama Assos, kadirga koyu cok güzel. Kamp bile yapilabilir yani, tabii hava güzel olursa.
Gelirseniz beklerim abi.
Valla Mondialden komisyon isteyecegim. Bi aksilik olmadiysa bi MC daha sattirdim Edremitteki bayiiye, katkilarimla tabii.:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------
Abi valla aslinda söyle Izmirden baslayaraktan söyle bu taraflara dogru kar topu gibi büyüyerekten bi grup gelse bu taraflara.. buradan da söyle Assos tarafina dogru uzasak süper olur bence. Bilmem bilirmisin ama Assos, kadirga koyu cok güzel. Kamp bile yapilabilir yani, tabii hava güzel olursa.
Gelirseniz beklerim abi.
dedigim gibi gerekirse xringli alırım belki fren balatalarının sesini hiç begenmedim surtunme gibi ses geliyor