Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
benzincinin patronunu aradım, dün byle böyle oldu dedim. adamlarınız benzinliğinizi havaya uçuracak dedim. bi özür bile dilemeden kapattı yüzüme. içimden 10a kadar sayarak kendimi sakinleştirdim. son zamanlarda kendimi böyle rahatlatıyorum artık. daha 10 dakika önce hatalı sollama yapıp benim şeridime son gaz gelen bir tane doğanlı apaçiye uzun bi korna çaldım o da aynı şekilde cevap verdi. yav yok vallaha katil olacağım bunların elinden...

benim üstteki egzozu sabitleyen kelepçe 2 haftadır yok. malatyanın yolları sağolsun köstebekten beter. en son yolları bobcatlarla taramaya başlamışlar. ray gibi gidiyorsun özellikle de motorla. bir de düz de taramamışlar. bazı yerlerde ön başka bi raydan arka başka bi raydan gitmeye çalışıyor. çukurlardan asla ama asla kaçışınız yok. her hafta egzozun vidalalarını sıktırıyorum. başka bi derdim yok.

motoru çalıştırır çalıştırmaz lambaları açarsam lamba sönükleşiyor. 8 tlye aldığım bizim duya göre olan civalı beyaz lamba taktıktan sonra böyle oldu. anfi de var biliyorsunuz. 2bin devir civarındayken güzelce şarj oluyor. aslında motorun alternatörü küçük. sorun bu.

yolda o kadar sertleşmeye araçtan inmeye gerek yok bence. nerde ve kimde silah olup olamayacağını bilemezsin. geçen bayramdan sonraki pazar elazığdan malatyaya gelmeme yarım saat kala arabayla çarşıdaki işimi bitirip eve dönerken kavşak içindeki adama yol verdim diye (ki trafik kurallarına göre bunun yapılması gerekiyor) arkamdaki uyuşturucudan parayı vurmuş bi tip 3-4 aylık hyundai sonatasının penceresinden bağırmaya küfretmeye başladı. ben de ehliyeti aldığım yere git sor neden yol verdiğimi dedim. bana küfretti ben de babandır dedim bastım gittim. ileri ışıklarda arabadan inip darp etmeye çalıştı. şansıma motordan inip arabayla elazığ merkeze valiz taşımaya gitmiştim. üstümde 1 yelek ve 1 deri mont vardı. allah kahretsin ki kemer alışkanlığım var ve kapı kilidini açtıktan sonra emniyet kemerinin kilidini açamadım. kendi elimle tongaya düştüm anlayacağınız. adam kapıyı açıp yumruk atmaya çalıştı ben de sol kolumla engelledim, hatta 2 yumruk atabildim. adamın da 1 tokatını iyi yedim ama. baktı adam bişey yapamıyor, arabasının yan kapısından bir şeyler aramaya gittim. ben de orada silah varsa şu an bittim dedim. kapıyı kilitledim ve hemen polisi aradım. adam karşımda bana bıçak sallıyor mobeseden bakın istasyon kavşağındayım derken adam kaçtı. polis gene her zamanki gibi "karakola gelin şikayetçi olun bakarız" dedi. zaten hangi polisten bir fayda gördüm ki kaç seneden beri... adamın plakası 23 he 001 beyaz hyundai sonata. bu ülkede yolda haklıyken bağırıp çağırmak iyidir ama bazen kimde ne silah olacağını bilemeyeceğimizden sırf bir hayvanı adam edeceğiz diye ailemizi ve sevdiklerimizi üzmeye hakkımız yok. 4 senedir malatya polis okulunda çalışıyorum, 4 senedir polislerin içindeyim. az çok insanları tanıyabiliyorum. o adam eğer dediğim gibi o tipte olmasaydı, apaçi olsaydı mesela ben onun önünü kesip ağzını yüzünü dağıtabilirdim ama işte şans yok bende.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
öküz çok ya alarmı çalıyo diye motoru itip deviren var bizim apartmanda
allahtan benim kamera var motora bakıyor 35 tl ye almıştım 10 tlyede 5mt uzatma kablosu :D adamı tespit edip parasını tahsil etmiştim
arabasına bi uğradım tabi şerefsizin :D
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Ben lastiklerimi 130TL bir fiyata aldım. Dikkat ettiyseniz ben farklı bir mtosiklet kullanıyorum. Ancak sonuçta hertürlü güzel lastiği alabileceğiniz bir yer burası. Kafadan distribütör.

Lastiklerin montajı içinde 20TL verdim.

Ha birde nitrojen bastrdım:)

Hani başka motorun reklamını bu başlık altında yapmayayım benim nick altında gördüğünüz motorun sayfası yine burada forum olarak bulunmakta. Fotoğrafları ile görebilirsiniz.

Yine yardımcı olabileceğim bir konu olursa , ZC benim kardeş motorum gibidir...
birde adres verseydin güzel olurdu:cat:
çok güzel dediğin fiyatlar...
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
Mondial 150zc almayı düşünüyorum, 151 RS 150 Hs arasında çok fark var mı hangisi iyi ?
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Lastik konusunda bilgi isteyenler için

Birlas Motorsport
Şennur Hanım
0212 281 08 43(Levent)
0216 411 90 34 (Selamiçeşme)

Lastikleri aldık elde bekliyoruz diyenler için

(0212) 356 21 77 - Motobakkal Beşiktaş. Buradan Anıl isimli arkadaş ile görüşüyorsunuz.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
Mondial 150zc almayı düşünüyorum, 151 RS 150 Hs arasında çok fark var mı hangisi iyi ?

almak istesen sana benimkini satarım kırmızı 4125 kmde alarmdan çalışma var okadar titiz kullandımki çukur tümsek ne varsa yavaş geçtim 2000 km boyunca yalnız sürdüm rodajını harfiyen yaptım 1400 e satarım ilgilenirsen cep telimi veririm
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
196. sayfadan bu sayfaya kadar okursan kafanda bir fikir oluşur kardeş.

valla sıfırdan bile başladım çok mutlu oldum :)) tek sorun ehliyet işte sertifika bekliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------

almak istesen sana benimkini satarım kırmızı 4125 kmde alarmdan çalışma var okadar titiz kullandımki çukur tümsek ne varsa yavaş geçtim 2000 km boyunca yalnız sürdüm rodajını harfiyen yaptım 1400 e satarım ilgilenirsen cep telimi veririm

abi 1650 Tl sıfırına yanaşmak daha mantıklı geliyor bana genede teşekkür ederim memnun musun niye satıyorsun ?
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
valla sıfırdan bile başladım çok mutlu oldum :)) tek sorun ehliyet işte sertifika bekliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------



abi 1650 Tl sıfırına yanaşmak daha mantıklı geliyor bana genede teşekkür ederim memnun musun niye satıyorsun ?

1650 değil 1840 artı 300 yada 350 plaka ruhsat 2150 2200 arası sıfırı ben cc yükselteceğim için satacağım ve rodajını çok ama çok dikkatli yaptım 2200 nere 1400 nere yanında top case ve 125 tlye alarm taktırdım var sen hesapla
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Lastik konusunda bilgi isteyenler için

Birlas Motorsport
Şennur Hanım
0212 281 08 43(Levent)
0216 411 90 34 (Selamiçeşme)

Lastikleri aldık elde bekliyoruz diyenler için

(0212) 356 21 77 - Motobakkal Beşiktaş. Buradan Anıl isimli arkadaş ile görüşüyorsunuz.

eyvallah...
şu maddiyatı doğrultalım bir haledelim....
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bugün çiseley hafif yamurun gazabına uğruyordum
ışığın kırmızıya dönmesi ile frenlere asıldım ama banamısın demedi
aynı hızla kaymaya devam ettim son anda durabildim allahtan benimde yeni lastiklere ihtiyacım var
yada yamurda kullanmıcam.
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
1650 değil 1840 artı 300 yada 350 plaka ruhsat 2150 2200 arası sıfırı ben cc yükselteceğim için satacağım ve rodajını çok ama çok dikkatli yaptım 2200 nere 1400 nere yanında top case ve 125 tlye alarm taktırdım var sen hesapla

hocam ben kask sepet plaka artı kırmızı 150 ZC 2000 TL peşin buldum alacağım.
kırmızı neon bulabilir miyiz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

bugün çiseley hafif yamurun gazabına uğruyordum
ışığın kırmızıya dönmesi ile frenlere asıldım ama banamısın demedi
aynı hızla kaymaya devam ettim son anda durabildim allahtan benimde yeni lastiklere ihtiyacım var
yada yamurda kullanmıcam.

valla ben acemi şöförüm hiç başıma gelmedi öyle şeyler toplasan 5 kere kullanmışımdır motor :)) ama dikkat edin hocam sakın hız yapmayın kaza olmasın hiç
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
2
s.a arkadaslar aranıza yenı katıldım yaklasık 3 ay once 150 zc aldım ve cok pısmanım neden dersenız
1.motor cok fazla yakıyo(hadı onu gectım)
2.50 km hızı gectıkten sonra arka alt kısımdan zzzt zzt dıye ses gelıyo
3.motor en ufak bıseyde bıle sakır sakır sesler gelıyo
4.amasorler cok sert
5.yokusları cok yavas cıkıyo

bu konularda yardımcı olursanz cok sevınırım lutfen yardmcı olun ne yapmam gerekıyo.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
@barmen:ben de 4 ay önce aldım. motordan çok memnunum. ayakları öne uzattın mı 120-130 kmde bile beli ağrıtmıyor. ama benim şartlarıma göre yavaş geliyor artık. sürekli çevreyolunda tam gaz gitmek zorundayım günde 30 ile 60 km; haftada 300 km. 85-90 km hız yavaş kalıyor bana göre ama. bazen sırf hız için keşke güzel bi 400lük japon alsaydım diyorum. yoksa şehir içinde mükemmel alet.

1. benim motor hep 11-11.5 kuruş yakıyor. tam gaz gidiyorum. 60ı geçmezsem 9 küsür kuruşa kadar düşüyor.
2. egzoz sorunu kronik. egzozu tutan somonlar çok dandik. öyle ki 2-3 sıkmadan sonra yalama oluyor. daha iyi somonlar kullan. bu somonların dibile iç lastik parçası at öyle sıktır. sorun gene çözülmezse en son olarak da kaynak attırabilirsin.
3. her 500-1000 kmde tüm somonları sık. 5 dakika bile almıyor. o sesler ondan olabilir.
4. amortisörler gayet güzel bana göre. elazığ malatya arasındaki kömürhan köprüsünün elazığ tarafında yaklaşık bir 5 kilometre çok virajlıdır. oraları bile tek şerit içinde kalarak 70 km hızla alabiliyordum. ayrıca 15-20 km hızla kasisten geçtikten sonra arka taraf gayet güzel yaylanıyor. 2 kişiyken dibe vuruyor ama. sanırım bu amortisörlerin bir ayarı var. servisine sor istersen.
5. elazığ-malatya arası 5 kere gittim geldim, hızım 70 ile 95 km arası değişti. yokuşta nasıl yavaş anlayamadım.

not: şu benim başlığa bi yorum yazın yahu, iyi kötü farketmez :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-.../83546-motosiklette-ses-sistemi-ve-alarm.html
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
114
@barmen:ben de 4 ay önce aldım. motordan çok memnunum. ayakları öne uzattın mı 120-130 kmde bile beli ağrıtmıyor. ama benim şartlarıma göre yavaş geliyor artık. sürekli çevreyolunda tam gaz gitmek zorundayım günde 30 ile 60 km; haftada 300 km. 85-90 km hız yavaş kalıyor bana göre ama. bazen sırf hız için keşke güzel bi 400lük japon alsaydım diyorum. yoksa şehir içinde mükemmel alet.

1. benim motor hep 11-11.5 kuruş yakıyor. tam gaz gidiyorum. 60ı geçmezsem 9 küsür kuruşa kadar düşüyor.
2. egzoz sorunu kronik. egzozu tutan somonlar çok dandik. öyle ki 2-3 sıkmadan sonra yalama oluyor. daha iyi somonlar kullan. bu somonların dibile iç lastik parçası at öyle sıktır. sorun gene çözülmezse en son olarak da kaynak attırabilirsin.
3. her 500-1000 kmde tüm somonları sık. 5 dakika bile almıyor. o sesler ondan olabilir.
4. amortisörler gayet güzel bana göre. elazığ malatya arasındaki kömürhan köprüsünün elazığ tarafında yaklaşık bir 5 kilometre çok virajlıdır. oraları bile tek şerit içinde kalarak 70 km hızla alabiliyordum. ayrıca 15-20 km hızla kasisten geçtikten sonra arka taraf gayet güzel yaylanıyor. 2 kişiyken dibe vuruyor ama. sanırım bu amortisörlerin bir ayarı var. servisine sor istersen.
5. elazığ-malatya arası 5 kere gittim geldim, hızım 70 ile 95 km arası değişti. yokuşta nasıl yavaş anlayamadım.

not: şu benim başlığa bi yorum yazın yahu, iyi kötü farketmez :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-.../83546-motosiklette-ses-sistemi-ve-alarm.html

ya tam şartlıorum kendimi alacağım, bir bakıyorum olumsu bir şey çıkıyor :) yok böyle bir şey ya...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
s.a arkadaslar aranıza yenı katıldım yaklasık 3 ay once 150 zc aldım ve cok pısmanım neden dersenız
1.motor cok fazla yakıyo(hadı onu gectım)
2.50 km hızı gectıkten sonra arka alt kısımdan zzzt zzt dıye ses gelıyo
3.motor en ufak bıseyde bıle sakır sakır sesler gelıyo
4.amasorler cok sert
5.yokusları cok yavas cıkıyo

bu konularda yardımcı olursanz cok sevınırım lutfen yardmcı olun ne yapmam gerekıyo.

rodaj döneminde baya yakıyor...
hem ekzoza baktır, birde kayışını değiştir..
bando kayış tak motorun gidişi herşeyi değişir...
amortisör konusunda motor gayet iyi...
yağsız kaldıysa onları yağlamanı tavsiye ederim..
ön amartisör keçelerinede baktır...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
bugün çiseley hafif yamurun gazabına uğruyordum
ışığın kırmızıya dönmesi ile frenlere asıldım ama banamısın demedi
aynı hızla kaymaya devam ettim son anda durabildim allahtan benimde yeni lastiklere ihtiyacım var
yada yamurda kullanmıcam.

geçmiş olsun kardeşim dün yazını görmemişim ya kusura bakma. sana tavsiyem michelin pilot sport. yolu çok güzel kavrıyor. hava 0 derece bile olsa sorun olmuyor. virajları yatırarak dönüyorum, yavaşken neredeyse yere paralel edecem motoru. ben pahalıya aldım sen istanbuldan daha ucuza bulabilirsin. tekrar geçmiş olsun. hemen değiş lastiği bence.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
ZC artık yetersiz geliyor bana..
Çok farklı makinalar var beyler 28.890km devirdim...
nasıl desem vitesli alet ve gerçek motorsikletler lazım ya..

ve yineliyorum maxi ZCye o akdar güvenip o hızlara o virajlara o risklere girme..!
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ZC artık yetersiz geliyor bana..
Çok farklı makinalar var beyler 28.890km devirdim...
nasıl desem vitesli alet ve gerçek motorsikletler lazım ya..

ve yineliyorum maxi ZCye o akdar güvenip o hızlara o virajlara o risklere girme..!

aldıktan bir ay sonra yetmemeye başladı banada:queen:
ama o kadar zarar etmeyeyim diye satmak istemiyorum:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst