- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 770
aydogan alınacaklar sırasına ekledim.bu ay kartla çok harcamam oldu 29 unda sipariş çekicem sana, kart diğer aya bi atsın:wiinkk:
yalnız ben ön arka dişliyi değiştircem önü orjinal 15 tutucam fakat arkayı 38 yapayım diyorum. yada önüde mi küçülteyim ? çekiş çok değişir mi?
yalnız ben ön arka dişliyi değiştircem önü orjinal 15 tutucam fakat arkayı 38 yapayım diyorum. yada önüde mi küçülteyim ? çekiş çok değişir mi?