- Katılım
- 2 Kas 2010
- Mesajlar
- 457
- Konu Yazar
- #1
Ağızım açık seyrettim , söylenicek söz yok hırsızlığın bu kadarı , hele hele o yazık hayvanların kamyondan çıkması yokmu yazık yazık :farao:
http://www.iha.com.tr/haber/videowatcher.aspx?vid=7436&cid=735
http://www.iha.com.tr/haber/videowatcher.aspx?vid=7436&cid=735