Birazda tepeden bakalım

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Eline sağlık güzel bir çekim..

bu resimlerin orjinal boyutlarını nasıl edinebiliriz ?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
normal fotograf makinası ile çekebilir sanırım orjinal boyutları varmı sende motoseyyah?
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Fotoğraf makinesi ile çekilmiş olabilir. Yada uçak modu olan bir cep telefonu ile de çekilmiş olabilir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Pegasus hava yollari saniri, ucak Sabiha Gokcen havalimanindan kalkmis. Burunun yonune gore sanirim Izmire dogru ucuyor?

Pilotluk hobim oldugundan dikkatimi cekti. Dogrumu soyluyorum bana soylersini , yeterince dikkatlimiyim diye merak ettim:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. köprümü bu yaw..pardon 2.miş
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Pegasus hava yollari saniri, ucak Sabiha Gokcen havalimanindan kalkmis. Burunun yonune gore sanirim Izmire dogru ucuyor?

Pilotluk hobim oldugundan dikkatimi cekti. Dogrumu soyluyorum bana soylersini , yeterince dikkatlimiyim diye merak ettim:)

Kalkış Atatürk hava limanı , rota Fransa Paris.Sanırım saat yönünde biraz kaydırma yapmanız gerekecak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst