Rossi'nin Yamaha'sına duygusal vedası...

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bugün bildiğiniz gibi Valentino Rossi, Yamaha ile son yarışına çıktı..

Yarış sonunda motosikletine vedası görülmeye değerdi... İşte bunun için Rossi çok popüler sanırım...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabı son fotoda motorun arka kısmında honda yazması baya hoşmuş ama.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunu nıye barıyerlere yaslamıs?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir pist motosikletinde yan ayaklık olmasını beklemiyordun heralde ?

Puhahaha orta ayaklığa alacakmış zaman yetmemiş falan.
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir pist motosikletinde yan ayaklık olmasını beklemiyordun heralde ?
kardesım yınede barıyere koyması lazım degıldı heralde pıtspotda ıstemedıgın kadar kaldırac tutacak var dımı
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Oldum olası sevemedim şu adamı. Ama hakkını vermek lazım çok iyi bir yarışçı
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
kariyeri rekorlarla dolu olan bir motogp yarışçısının kişiliğininde tulumunda yazan lakabı kadar renkli olması bence çok normal bi durum ve bence yaptığı her haraket kendisine yakışıyor:cat:dilerim Rossi emekli olmadan KENAN ile aynı pistte çekişmeli yarışlarını izleriz:cherry:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallahi duygulandım yaa.
cansız alete :(
zordur bnde küçükken ilk pcim evden giderken camdan bakıp ağlamıtım
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden bir Rossi daha yok ... Adam ruhunu vermiş bu işe, herşeyiyle.. O sevgiyi, bağı yansıtmayı, aynı zamanda show yapmayı da becerebilen tek yarışçı bana göre. En baba aşk sahnesi beni böyle etkilemez :salut:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gerçek motor sevgisi, motosikletle bütünleşmek böyle birşey işte. Gerçekten duygusal bir bağ oluşuyor insanla motosikleti arasında.. Özellikle de birlikte çok vakit geçirmişlerse. Satarken evladını veriyor gibi oluyor insan..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
sadece iyi yarışmak değilde işin birazda show kısmını başarabilen bi insan olmasıdır rossiyi rossi yapan:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst