- Katılım
- 21 Haz 2010
- Mesajlar
- 775
Neden bir Rossi daha yok ... Adam ruhunu vermiş bu işe, herşeyiyle.. O sevgiyi, bağı yansıtmayı, aynı zamanda show yapmayı da becerebilen tek yarışçı bana göre. En baba aşk sahnesi beni böyle etkilemez :salut:
Fırsat Meselesi Eğer Bizim Ülkemizde Ona Verildği Gibi Fırsatlar Verilsin Gör Bak NE ROSSİLER Çıkıyor Bizde Meyve Veren Ağaç Taşlandığı İçin Biyere Gidemiyoruz.
Ki Bizim Ülkemizde Daha Motosiklet Kültürü Oturmuş Deil Ki İnsanlar Pistlere Çıka Bilsin Kenan SofuOğlu Ailesinin Sayesinde Biyerlere Geldi Kendi Emeğide Çok Tabiki Ama Eğer Arkasında İyi Bir Sponsor İyi Bir DesteK Olmasa Pistlerde Oda Olamazdı Şuanda...
FIRSAT VERİLMELİ İNSALARA BENCE AMA MALESEF BİZİM ÜLKEMİZ DE BU YOK...