Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar 2007 model innovama xenon far takıcam h4 ampul ve balansı hazır.
sürekli sabit yanması gerektiği için orginal ampulünün elektrik tesisatını kullanamıyacağım, bu yüzden gidona yakın direk elektrik gelen kablo varmı? yoksa aküden direk yeni bi kablomu taşımam gerek. bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilirmi?

Direk aküden alırsan çok kısa bir sürede 15 dk da akü boşalır standart sistemin beslemesi konjektörden aldığı için ana tesisata bağlamanı tavsiye ederim başka yolu yok...
 
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
1
Merhaba ,

Honda İnnova almayı düşünüyorum ama şambriyelli lastik konusu kafamı kurcalıyor.Günlük 50 km yolum var haftanın 6 günü işe gidiyorum ve lastiğin patlaması ihtimali beni korkutuyor.Tubeless lastiğe ve telsiz janta geçmiş olan arkadaşlar var mı ? Yada korkularım yersiz mi ? Açıklama yaparsanız kafamdaki büyük bir soru işareti kalkar .
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
18
Direk aküden alırsan çok kısa bir sürede 15 dk da akü boşalır standart sistemin beslemesi konjektörden aldığı için ana tesisata bağlamanı tavsiye ederim başka yolu yok...

Teşekkürler aykan, Oktay Motora gittim Farın içindeki küçük ampulden paralel çıkardı bi ucunuda ana hatta bağladı kontağı açınca ortalık pırıl pırıl oluyor. Ben günlük 80 km yol yapıyorum 10 km si dağlık bir yol ve hergün yolun biyerini kazıyorlar diğerini kapatıyorlar mecbur olduğum için xenon taktım yoksa orginal farından vazgeçmezdim.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Oturuş pozisyonu olarak ve bacak arasında depo olmayan İnnovada çok ani frende öne fırlama riski çok yüksek bu tecrübeyle sabitdir

Honda innovanın sert süpansiyonları tüm bozuk yolları size çok kötü şekilde yansıtıyor buda konforsuz sürüş veriyor İnnovanın süspansiyonları 40 bin km den sonra yumuşuyor aam bu yumuşama ani ön frende çamurluk ön tekerleğe caartt diye bir sesle sürtüyor

Eski Ybr de ttireşim sıfır yeni ybr de ise biraz var oda egzoz dan kaynaklanıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------



Sen al bir tane Ybr 125 Esd kanka innova yetmez sana

geçen cumartesi yamaha bayisine gidip esd yi test ettim,çok hoşuma gitti,servisteki ustayla konuştum,eski ybrlere göre bir depoda yaklaşık70-80 km daha fazla gittiğini duyduğundan bahsetti,kulanıcıları bir depo ile yaklaşık 530-580 km gittiğini söylüyormuş.tek sorun ödeme şartları bana göre değil,perşembe günü başka bir bayiye gidip konuşacağım,ve allah nasip ederse ya ybr esd ya da innova ,noktayı koyup almayı düşünüyorum.hayırlısı bakalım.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
İnnova ile ybr yi karşılaştırmaya çalışan ve topicte karmaşa yaşanacağı bildi halde ısrarla sözlerini vurgulayan kişi ve kişileri esefle kınıyorum...!
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
İnnova ile ybr yi karşılaştırmaya çalışan ve topicte karmaşa yaşanacağı bildi halde ısrarla sözlerini vurgulayan kişi ve kişileri esefle kınıyorum...!

katılıyorum kesinlikle neden illa burda ybr muhabbeti yapmak isteyenler var gidip ybr topiğinde muhabbet edin... madem illa ybr diyorsunuz onunda ayrı topiği var lütfen muhabbetinize orda devam edin....
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
20 000 km. kadar innova kullandım.
1.500 km. ise ybr kullandım.

kesinlikle ybr alın derim.

Yeni innovalar eskisinden iyi ama yakıt deposu çok küçük, jantlar yine tel ve hiçbirşey batmasa bile içindeki telden dolayı da patlıyor, değişmesi çok zor, lastik yanakları aşırı sert. tekerleği söküp takmak işi bilene kolay, hiçbir zorluğu yok. ama ybr tubeless, sökme takma yok.

İnnovanın bana göre en önemli 4 kötü yanı var

1. yakıt deposu 3.7 lt olduğundan hergün benzinciye gitmek benim gibi tembel insanlara ağır geliyor.

2. şasi mesafesinin kısa olması sürüşü ve frenlemeyi olumsuz etkiliyor. (yeni modelde 5 santim uzamış olabilir bilmiyorum)

3. ön fren disk çapı küçük kalıyor frenleme iyi değil.

4. ön ve arka amörtisör esneme aralığı çok düşük. bu da konforu düşürüyor. amörtisörler çok sert yani.

Ybr de bu tür saçmalıklar yok. ayrıca ybr nin ok gibi gidişi ve sıfır titreşimi her zaman bir adım önde. fakat burada bir gerçek var ki birisi naked, diğeri ise cub tarzındalar.

Benim demek istediğim ybr ile innova arasında kalanlar kesinlikle ybr alsınlar. pişman olmak fayda vermiyor sonra.
Tabi ben bu tavsiyeleri usta motorculara söylüyorum, yeni başlayacaklar için innova tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Oturuş pozisyonu olarak ve bacak arasında depo olmayan İnnovada çok ani frende öne fırlama riski çok yüksek bu tecrübeyle sabitdir

Honda innovanın sert süpansiyonları tüm bozuk yolları size çok kötü şekilde yansıtıyor buda konforsuz sürüş veriyor İnnovanın süspansiyonları 40 bin km den sonra yumuşuyor aam bu yumuşama ani ön frende çamurluk ön tekerleğe caartt diye bir sesle sürtüyor

Eski Ybr de ttireşim sıfır yeni ybr de ise biraz var oda egzoz dan kaynaklanıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------



Sen al bir tane Ybr 125 Esd kanka innova yetmez sana

victorist ;innovayı meht ederken azından bal akıyodu kardeş satıp ybr alıncamı kötü oldu innova yarın öbürgün innova alınca yine meht etme innovayı bi ricamda var innova kullanıcısı olmayanlar bu topiğe girip düşüncelerini yazmassalar sevinirim saygılar
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Murat dayanamadım yazıyorum:), 2010 motoplusta hepsini inceledim,Ybr 125-Cbr 125i hiçbirinin kalitesi innovanın da innova 125i nin de yanına yaklaşamaz. :cat:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
20 000 km. kadar innova kullandım.
1.500 km. ise ybr kullandım.

kesinlikle ybr alın derim.

Yeni innovalar eskisinden iyi ama yakıt deposu çok küçük, jantlar yine tel ve hiçbirşey batmasa bile içindeki telden dolayı da patlıyor, değişmesi çok zor, lastik yanakları aşırı sert. tekerleği söküp takmak işi bilene kolay, hiçbir zorluğu yok. ama ybr tubeless, sökme takma yok.

İnnovanın bana göre en önemli 4 kötü yanı var

1. yakıt deposu 3.7 lt olduğundan hergün benzinciye gitmek benim gibi tembel insanlara ağır geliyor.

2. şasi mesafesinin kısa olması sürüşü ve frenlemeyi olumsuz etkiliyor. (yeni modelde 5 santim uzamış olabilir bilmiyorum)

3. ön fren disk çapı küçük kalıyor frenleme iyi değil.

4. ön ve arka amörtisör esneme aralığı çok düşük. bu da konforu düşürüyor. amörtisörler çok sert yani.

Ybr de bu tür saçmalıklar yok. ayrıca ybr nin ok gibi gidişi ve sıfır titreşimi her zaman bir adım önde. fakat burada bir gerçek var ki birisi naked, diğeri ise cub tarzındalar.

Benim demek istediğim ybr ile innova arasında kalanlar kesinlikle ybr alsınlar. pişman olmak fayda vermiyor sonra.
Tabi ben bu tavsiyeleri usta motorculara söylüyorum, yeni başlayacaklar için innova tavsiye ederim.

yeni innova gayet güzel 5000 km oldu ben innova kullanıcısı olarak burda yazmam doğal siz neden ısrarla burda başka marka model motorların kıyaslamasını yapıyorsun anlamadım karşılaştırma topiği değilki burası. ayrıca bir lastiği sökemeyen motorcu olamaz gaz verip gidenler apaçiden başka nedir acaba?? neyse tartışma değil niyetim burdaki konuyu alakasız şeylerle dağıtmayın lütfen...
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
20 000 km. kadar innova kullandım.
1.500 km. ise ybr kullandım.

kesinlikle ybr alın derim.

Yeni innovalar eskisinden iyi ama yakıt deposu çok küçük, jantlar yine tel ve hiçbirşey batmasa bile içindeki telden dolayı da patlıyor, değişmesi çok zor, lastik yanakları aşırı sert. tekerleği söküp takmak işi bilene kolay, hiçbir zorluğu yok. ama ybr tubeless, sökme takma yok.

İnnovanın bana göre en önemli 4 kötü yanı var

1. yakıt deposu 3.7 lt olduğundan hergün benzinciye gitmek benim gibi tembel insanlara ağır geliyor.

2. şasi mesafesinin kısa olması sürüşü ve frenlemeyi olumsuz etkiliyor. (yeni modelde 5 santim uzamış olabilir bilmiyorum)

3. ön fren disk çapı küçük kalıyor frenleme iyi değil.

4. ön ve arka amörtisör esneme aralığı çok düşük. bu da konforu düşürüyor. amörtisörler çok sert yani.

Ybr de bu tür saçmalıklar yok. ayrıca ybr nin ok gibi gidişi ve sıfır titreşimi her zaman bir adım önde. fakat burada bir gerçek var ki birisi naked, diğeri ise cub tarzındalar.

Benim demek istediğim ybr ile innova arasında kalanlar kesinlikle ybr alsınlar. pişman olmak fayda vermiyor sonra.
Tabi ben bu tavsiyeleri usta motorculara söylüyorum, yeni başlayacaklar için innova tavsiye ederim.

anlattıklarına katılmak isterdim ama malesef katılamayacağım bence bir cup motoru başka bir cup la mukayese etmek lazım iyi olup olmadığını anlamak için ybr yi niçin cbf 150 ile karşılaştırmıyoruz şu var benim düşüncemde innovayı 20 bin km kullanıpta yerden yere vurmak innovaya vefasızlıktır benzinci diyosun 150 200km de bir girmişsin benzinciye 5 dakika çokmu ben bir yıldır innova kullanıyorum7bin km yol yaptım uzun yolumda var sele sıkıntısının haricinde bi sıkıntısını göremedim bence nacizane fikrim bu motoru nerede kullanacaksın o önemli benim gibi istanbul trafiğinde kullanacaksan innova bisijklet gibi gir çık yok keyif yapacam gezecem diyosan seçenek çok o zaman ybr de alma maxi scuter derim al burgman 650he buarada ben ybr düşmanıda değilim umarım yalnış anlaşılmamışımdır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

Murat dayanamadım yazıyorum:), 2010 motoplusta hepsini inceledim,Ybr 125-Cbr 125i hiçbirinin kalitesi innovanın da innova 125i nin de yanına yaklaşamaz. :cat:


gökhan nasılsın nerelerdesin haklısın kardeşim aynen katılıyorum:cat:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
victorist ;innovayı meht ederken azından bal akıyodu kardeş satıp ybr alıncamı kötü oldu innova yarın öbürgün innova alınca yine meht etme innovayı bi ricamda var innova kullanıcısı olmayanlar bu topiğe girip düşüncelerini yazmassalar sevinirim saygılar


İnnovacı Hocam

aykan kardeşim sordu cevapladım ben innovadan aldığım zevki Ybr de alamadım ben görüşümü belirtdim innova yı kötülemedimki keşke biraz para ayırıp innova alsam 2 ci motor olarak

Şu an arkadaşıma innova arıyoruz çünkü ona yeter innova sen bendeki innova aşkını bir bilsen:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökhan nasılsın nerelerdesin haklısın kardeşim aynen katılıyorum:cat:
3 aydır bilgisayara girmemiştim 2 haftadır buradayım(EsEs) diğer Murat-Eskişehirli motorunu satıyor,teklif ettim Cgl 125 ile takasa yanaşmadı,bindim turladım ilk biniş vitesler şimşek hzıyla değişiyor ve çok atak bir makine. Kanuni Elite Cup'a binmiştim, karşılaştırmayım şimdi. :)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
İnnovacı Hocam

aykan kardeşim sordu cevapladım ben innovadan aldığım zevki Ybr de alamadım ben görüşümü belirtdim innova yı kötülemedimki keşke biraz para ayırıp innova alsam 2 ci motor olarak

Şu an arkadaşıma innova arıyoruz çünkü ona yeter innova sen bendeki innova aşkını bir bilsen:)

irfan kızıyomusun bana kızma arkadaşım kötülemedim diyosun işte dön önceki sayfaya süs pansiyondan girdin titreşimden çıktın anlamadığım bu çinli değilki neyin tartışmasını yapıyoruz arkadaşlar bu motor sağlamlıkta ,ekonomik oluşunda vs vs discoverry de ödüllü değilmi bu motor daha neyi tartışıyoruzbenim kızdığım asıl konu innovayı kötüleyip yb r nin tavsiye edilmesi kötülemeden tavsiye edin bende alayım hem cupla naket tartışılırmı irfancım yada mukayese edilirmi tarzları başka bi kere bende 600 lük makina vardı işimi görmedi mecburum innovaya çokda iyi işimi görüyor yağsız 150 kım gittim innovayla bahsettiğin ybr gidermi iyi forumlar
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
irfan kızıyomusun bana kızma arkadaşım kötülemedim diyosun işte dön önceki sayfaya süs pansiyondan girdin titreşimden çıktın anlamadığım bu çinli değilki neyin tartışmasını yapıyoruz arkadaşlar bu motor sağlamlıkta ,ekonomik oluşunda vs vs discoverry de ödüllü değilmi bu motor daha neyi tartışıyoruzbenim kızdığım asıl konu innovayı kötüleyip yb r nin tavsiye edilmesi kötülemeden tavsiye edin bende alayım hem cupla naket tartışılırmı irfancım yada mukayese edilirmi tarzları başka bi kere bende 600 lük makina vardı işimi görmedi mecburum innovaya çokda iyi işimi görüyor yağsız 150 kım gittim innovayla bahsettiğin ybr gidermi iyi forumlar

Yok estağfrullah kızmadım anlatmak istedğim şu mukayese değil ikisi arasında kalan murat gibi arkadaşlara ithafen belirtdim murat kardeşim sordu benden de cevap bekledi bende söyledim ben innova ybr innova tekrar ybr alan birisiyim
yani 2 kere innova ve ybr aldım ben belirtmek istediğim ihtiyaca göre alın cup motorla naked i mukayese edilmez tabi
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
3 aydır bilgisayara girmemiştim 2 haftadır buradayım(EsEs) diğer Murat-Eskişehirli motorunu satıyor,teklif ettim Cgl 125 ile takasa yanaşmadı,bindim turladım ilk biniş vitesler şimşek hzıyla değişiyor ve çok atak bir makine. Kanuni Elite Cup'a binmiştim, karşılaştırmayım şimdi. :)

geçen haftalarda mt den bi arkadaşla tartıştık innovayı küçümseyici konuştuğu için kızmakta ne kadar haklı olduğuma hattat hasan şahittir motoru eleştirenler hala bu motoru kullanıyor bunu anlamıyorum sözüm meclisten dışarı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

Yok estağfrullah kızmadım anlatmak istedğim şu mukayese değil ikisi arasında kalan murat gibi arkadaşlara ithafen belirtdim murat kardeşim sordu benden de cevap bekledi bende söyledim ben innova ybr innova tekrar ybr alan birisiyim
yani 2 kere innova ve ybr aldım ben belirtmek istediğim ihtiyaca göre alın cup motorla naked i mukayese edilmez tabi

şimdi oldu irfan anlaştık burada tartışarak çözümleri bulacağız tartışmadan anlatmadan bilgi sahibi olunmuyor ilk katıldığımda motor hocası ne kadar bilgi vermişti ben usta oluduğum vede çekirdekten motorcu olduğum halde bu işin sonu yok benim cup tarzım 1 yıldır var ben inatla şunu anlatmak istiyorum büyükşehirde işini görecek sıkışık trafikte ekonomik olsun pire gibi bişey sağlamlıkta arıyosan innova diyorum yok m otor olsun diyosak hayabusada kesmez beni:cat:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
geçen haftalarda mt den bi arkadaşla tartıştık innovayı küçümseyici konuştuğu için kızmakta ne kadar haklı olduğuma hattat hasan şahittir motoru eleştirenler hala bu motoru kullanıyor bunu anlamıyorum sözüm meclisten dışarı

Var öyleleri innovacı ...Çıkıyo ..düşünmeden etmeden konuşuyo..
Mani olamıyorsun işte...Çok iyi yapmışsın ağzına sağlık..
İnnova Forever..
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Var öyleleri innovacı ...Çıkıyo ..düşünmeden etmeden konuşuyo..
Mani olamıyorsun işte...Çok iyi yapmışsın ağzına sağlık..
İnnova Forever..

dimi iyi yapmışım naber napıyosun sende gel katıl bizim topiğe bak herkez katılıyor arkadaşlar bütün mt innova topiğine buyrun bizim topiğin canlanması için işte innovanın başka neyi konuşulacak sağlamlığımı arıza çıkarmayan motor bisiklet
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
abilerim polimik yapıp kendi kendimizi germeyelim burası innova topiği israrla neden ybr kullanıcıları burda alakasız konulara giriyor anlamıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst