- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,116
- Konu Yazar
- #1
Konu acmaktan haz etmem ama artik motoru sok tak gina geldi.
2 sorum var.
Birincisi, motor arada bir 1. viteste elim debriyajdayken gaz verdigimde normal devirleniyor fakat devir geri duserken yavas dusuyor,
ayni zamanda bostan 1 e atinca rolanti 2 mm yukari cikiyor ki normalde yapmiyor bunu.
Devir cikisi normal gazdan elimi cekiyorum motor sanki ben elimi yavasca cekiyormusum gibi davraniyor ve cok cok yavas bi sekilde dusuyor devri.
Bunu surekli yapmiyor kafasina estikce yapiyor.
Gaz teli hava valfleri kablolar kontrol edildi bi ara duzelmisti simdi yeniden basladi.
Benim suphem su ki motorda takili egzos buna neden oluyor.
Normalde egzosa giden oksijen sensoru takili degil, motor zengin calisiyor yani.
Acaba bu yuzden yapabilir mi?
Eger bu yuzden degilse baska bi sebeb bilen var mi?
Motorda hava kacagi da yok bu arada yani hava filtresi falan yerinde ve sIkI.
Enjeksiyon geliyor birde aklima ama kotu dusunmek istemiyorum.
2. sorum su;
bazen gaza yukleniyorum devir tirmaniyor fakat bi anda motor kesiliyor sanki vitesten dusuyor makina bosa dusmus gibi oluyor ve redline a vuruyor gazdan cekmezsem elimi sonra kendi kendine duzeliyor.
Debriyaj balatasi saglam makinada kacirmiyor.
Bujiler yada dislilerde bi problem olabilir diyorum.
Sizce bu neden olabilir?
Simdiden tesekkurler herkese.
:rendeer:
2 sorum var.
Birincisi, motor arada bir 1. viteste elim debriyajdayken gaz verdigimde normal devirleniyor fakat devir geri duserken yavas dusuyor,
ayni zamanda bostan 1 e atinca rolanti 2 mm yukari cikiyor ki normalde yapmiyor bunu.
Devir cikisi normal gazdan elimi cekiyorum motor sanki ben elimi yavasca cekiyormusum gibi davraniyor ve cok cok yavas bi sekilde dusuyor devri.
Bunu surekli yapmiyor kafasina estikce yapiyor.
Gaz teli hava valfleri kablolar kontrol edildi bi ara duzelmisti simdi yeniden basladi.
Benim suphem su ki motorda takili egzos buna neden oluyor.
Normalde egzosa giden oksijen sensoru takili degil, motor zengin calisiyor yani.
Acaba bu yuzden yapabilir mi?
Eger bu yuzden degilse baska bi sebeb bilen var mi?
Motorda hava kacagi da yok bu arada yani hava filtresi falan yerinde ve sIkI.
Enjeksiyon geliyor birde aklima ama kotu dusunmek istemiyorum.
2. sorum su;
bazen gaza yukleniyorum devir tirmaniyor fakat bi anda motor kesiliyor sanki vitesten dusuyor makina bosa dusmus gibi oluyor ve redline a vuruyor gazdan cekmezsem elimi sonra kendi kendine duzeliyor.
Debriyaj balatasi saglam makinada kacirmiyor.
Bujiler yada dislilerde bi problem olabilir diyorum.
Sizce bu neden olabilir?
Simdiden tesekkurler herkese.
:rendeer: