Bende saat 10 gibi Beylikdüzü Bauhaus'dan bi arkadaşı alıp devam edicem Karaburun'da görüşürüz
gönderdim numaramı şimdilik iyi geceler yarın sabah bütün arkadaşlarla görüşmek dileğiyle inş.Arkadaşlar son dakika golü yemezsek bende aranızda olmayı planlıyorum.
katılan arkadaşlardan biri bana pm olarak numarasını iletirse buluşma yerine yetişemesemde yolda yakalarım sizi.
Gelemezsem şimdiden herkeze iyi eğlenceler.
resimler çok yakında gelicek![]()
resim yüklemeyi beceremedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------
![]()
Abi sen demiştin heralde resim yüklemeyi beceremiyorum diye yanlış hatırlamıyosam :queen: