- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Scooter'ıma xenon kit takma gafletinden sonra motorun aküsü bir türlü kendine gelememişti xenon kiti söktükten sonra da.
Motorla şehir içi katettiğim mesafelerde de akü şarj olamıyordu. Heleki akşamları far açınca akü iyice zayıflıyordu,korna sesi cılızlaşıyordu. Motoru defalarca ayak marşı ile çalıştırdıktan sonra bu işin böyle gitmeyeceğini düşünerek bu aleti aldım.
Bu cihazla ilgili birkaç yorum :
Aküyü daha tam şarj etmedim. Netteki bu yorumlara güvenerek aldım.
Kargo dahil 30 TL'ye geldi. Fiyatı da fena değil gibi.
Ürünün satış ilanı :
http://www.motomaxonlineshop.com/main/htronic_al300pro_aku_sarj_ve_koruma_cihazi-196-0-106.html
Gittigidiyor ve sahibinden.com'da da bulunabiliyor. (yanlış hatırlamıyorsam 34 lira idi oralarda)
Scooter'ıma xenon kit takma gafletinden sonra motorun aküsü bir türlü kendine gelememişti xenon kiti söktükten sonra da.
Motorla şehir içi katettiğim mesafelerde de akü şarj olamıyordu. Heleki akşamları far açınca akü iyice zayıflıyordu,korna sesi cılızlaşıyordu. Motoru defalarca ayak marşı ile çalıştırdıktan sonra bu işin böyle gitmeyeceğini düşünerek bu aleti aldım.
Bu cihazla ilgili birkaç yorum :
CBF Türkiye'den @Selami :
Fİyat çok uygun görününce kısa bir araştırma yaptım, ürün pdf ini buldum.
http://www.h-tronic.com/Presse/download/al300pro.pdf
Ürün max. 0,3Amper şarj akımı verebiliyormuş. Bu da bir motosiklet aküsü için (genelde 600-1000cc motorlarda 10-12Ah akü olduğu düşünülürse) 40 saatte yakın şarj süresi demektir. Acelesi olmayanlar kullanabilir, hiç yoktan iyidir.
CBF Türkiye'den @cosmos :
Bildiginiz gibi ben yurt disinda oldugum icin benim motorlar her ay uc hafta kadar istirahat halindeler. Bu nedenle de bir sure sonra akuler su koyuvermeye basliyor haliyle. Bunu dusunerek, nasil olsa bu kadar parayi sokaga bile atsam, bir sey olmaz dan hareketle bir tane internetten motomaxa siparis ettik. Sagolsun Yenal bey ilgilenip hemen gonderdi. Aldik denedik ve de cok memnun kaldik. Gecenlerde pantalon bakmaya gittigimde kendisi de oradaydi ve biraz bu konuda sohbet ettik. Biz bunun maliyetinin uzerine dukkanin direkt isletme masraflarini koyuyor oyle hesapliyoruz fiyati dedi.
Alet Alman mali, hani Cin olsayid hayatta yanina bile yaklasmazdim. Simdi ikincisini de aldim ve iki motorumu da surekli bagli tutuyorum.
Yenal beyin anlattigina gore bunun kislik rejimi de oldugu icin bilmem ne kadar amper dustukten sonra devreye girip o dusen miktari doldurup tekrar devreden cikiyormus. Yani surekli bagli kalmasinda hicbir sakinca yok diye anlatti. Verdigi guc 0.3 A oldugu icinden cikan tariflerde yaziyor zaten. Ve de bizim akuleri doldurmasi icin gecmesi gereken sure dogru. Yaklasik 40 saat gibi. Ama benim gibi motoru uzun sure yatanlar icin cok uygun bir cihaz.
Motomax'in sitesinden alıntı :
sedat gündücü
24.02.2009
kış başında aldım, garajımda sürekli takılı tutuyorum, hafta sonları motoru kullanmak istediğimde motor yarım marş çalışıyor, önceden çok zahmet çekiyormuşuz. Fiyatı çok komik geldi bana ama alet alman malı ve fiyatını sonuna kadar hak ediyor
Aküyü daha tam şarj etmedim. Netteki bu yorumlara güvenerek aldım.
Kargo dahil 30 TL'ye geldi. Fiyatı da fena değil gibi.
Ürünün satış ilanı :
http://www.motomaxonlineshop.com/main/htronic_al300pro_aku_sarj_ve_koruma_cihazi-196-0-106.html
Gittigidiyor ve sahibinden.com'da da bulunabiliyor. (yanlış hatırlamıyorsam 34 lira idi oralarda)