TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
slm apechecilere

:cat::farao: SLM ARKADAŞLAR BENİM APACHE SATLIK ALMAK İSTEYEN ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR 2009 SİYAH 6500 KM 3000 TL MÜRACAT 5347005860:cat::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

SLM ARKADASLAR BENİM APACHEM SATLIK ALMAK İSTEYEN ARKADAslar 2009 siyah 6500KM DE 3000TL TLF 5347005860:cat::farao:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
valla getirsinler. hele de o resimdeki sarı olanı getirsinler :):) bu segmentte tek sarı motor olucak sanırım. Birde en yakışıklı olucak tabi bence :)
 
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
5
s.a arkadaşlar ben forma yeni oldum hemde az önce bir motor delisiyim cocukluktan kalma bir şey bu sadece kullanırım ama teknik özelliklerden felan çok anlamam demiyorum anlamam tvs apache aldım kendime motoru modifiye yapmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum... şimdiden teşekkür ediyorum... ilk sormak istediğimde arka lastiği değişim yapmak istiyorum cünkü ıslak zeminde güvence vermiyor.öneriniz....
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
:cat::farao: SLM ARKADAŞLAR BENİM APACHE SATLIK ALMAK İSTEYEN ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR 2009 SİYAH 6500 KM 3000 TL MÜRACAT 5347005860:cat::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

SLM ARKADASLAR BENİM APACHEM SATLIK ALMAK İSTEYEN ARKADAslar 2009 siyah 6500KM DE 3000TL TLF 5347005860:cat::farao:

Yazdığın şeyin yeri burası değil. Kimse kaale alıp cevap yazmıyor hala yazmaya devam ediyorsun. İkinci el bölümüne gideceksin.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Bence Pirelli Çok güzel. Yol Yardımı ve Garantisi mevcut. Kullandım Memnun kaldım. Yagmurda Kaydırmıyor.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
2008 apache im varken ön ve arka yı irc almıştım, 3000 km sonra orijinal lastiklerinden daha da kötü kaymaya başladı yağmurda.. Dikkat etmekte fayda var.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-01.jpg

sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-02.jpg

sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-03.jpg

sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-04.jpg

sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-05.jpg

sobreduasrodas-dafra-apache-rtr-150-2010-07.jpg

Apache%20RTR%20150_Movimento_39%20(Custom)%20(Custom).jpg

RevistaExtreme+-+Dafra+Apache+RTR+150+11.JPG

RevistaExtreme+-+Dafra+Apache+RTR+150+13.JPG

RevistaExtreme+-+Dafra+Apache+RTR+150+08.JPG

RevistaExtreme+-+Dafra+Apache+RTR+150+06.JPG

RevistaExtreme+-+Dafra+Apache+RTR+150+03.jpg

87925d1231600206-tvs-apache-rtr-initial-ownership-report-edit-fun-twisties-pics-pg7-p1071226.jpg

1281693083_113733050_1-sale-for-apache-rtr-180-racing-dna-unleashed-NCR.jpg

150620093484.jpg

18447d1262769583-tvs-apache-rtr-180-image041.jpg

18451d1262769583-tvs-apache-rtr-180-image045.jpg

01.JPG
 
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
9
slm apechecilere

:cat:SLM APACHECİLER BENİM APACHEM SATLIK 2009 SİYAH 6500KM DE ALMK İSTEYEN ARKADAŞLAR 5347005860 İKAMETKAH İSTAMBUL ÜMRANİYE:cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Konu biraz hareketlensin dedim. APache kullanıcı azaldı ama yılbaşından sonra canlanır :) Heyecan olsun biraz.. :p
 
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
5
s.a arkadaşlar bende apache 2009 var ama 2010 cıkıslı km 6000 de uzun yol yapmayı düşünüyorum hataya gidecem uzun süre bu motoru kullanan arkadaslar ıkı kişi götürürmü sizce BELEN dağını cıkabilirmi bu motor bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
s.a arkadaşlar bende apache 2009 var ama 2010 cıkıslı km 6000 de uzun yol yapmayı düşünüyorum hataya gidecem uzun süre bu motoru kullanan arkadaslar ıkı kişi götürürmü sizce BELEN dağını cıkabilirmi bu motor bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...

Arkadaşlarım 2 kişi istanbul dan kastamonu cideye gittiler :))
Sana tavsiyem yanına yedek buji, lastik için köpük, debriyaj teli, gaz teli gibi bir kaç malzeme yanına alman olucak. Sonuçta uzun yok.. Ben şileye giderken bujim kırılmıştı çok sıkıştırmaktan ve gecenin 2 sinde hiç bir parçaçıda buji bulamadım ve artık hep yanımda yedek olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst