Amatör Çaba ile Doğanın Mucizelerine Yakın Bakış

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
eski filmlerde bu karıncaları büyütüp insanların üzerine salıyorlardı ne gülüyordum ama şimdi bir baktımda hiç de fena korku filmi değilmiş :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sanatçıya amatör denmesinin nedeni, sadece bu işi para karşılığı yapmıyor olması değil.

4455295090_7b80db99a7_m.jpg


Adamın mesleği bu değil, bunu merak / hobi olarak yapıyor. Ayrıca bildiğim kadarıyla, bilimsel kaynaklarda yayınlanan bu tür çekimler laboratuar ortamında ve oldukça pahalı ekipmanlar ile gerçekleştiriliyor.

Elemanın kullandığı sistem kendi geliştirdiği şu düzenekten ibaret ve muhtemelen sadece birkaç bin dolara malolmuştur:

4057770635_fe16b68d01.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Sanatçıya amatör denmesinin nedeni, sadece bu işi para karşılığı yapmıyor olması değil.

4455295090_7b80db99a7_m.jpg


Adamın mesleği bu değil, bunu merak / hobi olarak yapıyor. Ayrıca bildiğim kadarıyla, bilimsel kaynaklarda yayınlanan bu tür çekimler laboratuar ortamında ve oldukça pahalı ekipmanlar ile gerçekleştiriliyor.

Elemanın kullandığı sistem kendi geliştirdiği şu düzenekten ibaret ve muhtemelen sadece birkaç bin dolara malolmuştur:

4057770635_fe16b68d01.jpg

aynı şeyi diyoruz.meslek demek para kazandığın uğraş demek . profesyonel kelimesi uzmanlık belirtmiyor yani. amatör kelimeside aptallık belirtmiyor:)

bakınız:http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=meslek

profesyonel demek para karşılığı yapmak demek yani meslek demek
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
yuh artik o kadar da degil.:cherry:
Sevgi böcügüm benim.:p

Sevgi pıtırcığıyım ben evet..
Yoksa bu endam ile pötürcüğüyüm mü demeliyim :mrgreen:

Karınca olayına katılıyorum abi :)
Ama sinek öldürmekten çekinmem ..
Gece uykunun en güzel yerinde kulağının dibinden vızzzzzz...
Birde uykunu bölüp onu ara ....

Yok benim de henüz çözemediğim (araştırmalarım devam etmekte ama :) ) bir haşarat o sivri sinekler..
Namussuzlar çok da akıllı..Gece üstünde vızıldayıp sen aniden fırlayıp ışığı yakınca da siniyorlar bir yere..yatınca gene devam :)
 
Katılım
16 Eyl 2010
Mesajlar
120
Kışın geldiğine ve bu yaratıkların çoğunun özellikle de arıların uyumaya gittiklerine çok ama çok memnunum. :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
En son denememde yakından çekmek istediğim bir çekirge burnumu ısırmıştı, dikkatli ol :mrgreen:

odama giren bir çekirge pantolonlarımı bir güzel yemiş çekirgeyi buldum. iyi bir dövecektim sonra acıdım acıkmıştır diye:mrgreen:

olan benim kotlara oldu ya namussuz her birinden 2 lokma tadıp bırakmış:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst