butun haydutlara selamlar.bandit forumunun iki senedir takip ederim.en hareketli zamanı şu an herhalde.şu buluşma fikri güzel geldi irdelemek lazım.hem b6 hem de b12 kullandım.bu arada her ikisini de karşılaştırabileceğim z 750 ve 636 da randevu defterime girdi.şöyle özetleyeyim.kullandıkça daha da keyif aldığım bir motor.hergun kullanıcısıyım.ve hergun işten gelirken(17km) keşke bişey çıksa da yol yapsam diyorum.çok rahat öncelikle.saatlerce üzerinde kalıp, bir çay ve ardından saatlerce yine yol çok olası.bence çok önemli bir özellik.zira madem keyif için biniyoruz eziyet vermemesi ilk önceliklerden olmalı.636 ile yaptığım 120 kmyi hiç unutmam.tamam güç görüntü var ancak...ızdırap.750 fena değil ancak sorunsuzluğu hep bandite çıkartıyor bütün yolları.b12 torkuyla cezbetti beni.ve hala her gaz açışta gülücükler attırıyor.o havalı 600lükleri kurye motoru ile(öyle görünüyormuş
delik deşik edebilimek,damperli as 600 gibi yükleyip sanki hiç bişey yüklememiş gibi gitmek,cadillac gibi kremalı yol konforu...ha bir de isteyene virajda peg sesi dinletebilmek.aynı motorla birçok motora sahip olmak kısaca.nacizen bir kaç teknik görüş paylaşmak isterim.öncelikle lastik basıncına karşı çok hassas bayan suzi.1 barlık eksiklik bile dönüşlerde isteksiklik olarak hemen geri yansıyor.özellikle ön lastiğin basıncını devamlı kontrol etmenizi öneririm.doğru basınçla kendiliğinden bütün virajları alıyor zaten.direkt hava filtresi taraftarıyım.b12 de çok belirgin olmakla beraber performansa etkisini hemen hissedeceksiniz.filtre manyağı oldugum için 4-5 bin kmde bir kullanılamaz hava filtrelerinden bıktım.zira kagıt filtreler çok çabuk doluyor.yakıt ve performansa çok ciddi etkileri var.her 5 binde 30 40 tl kağıt filtreye vermektense direkt filtre kulanmak çok daha mantıklı.yağ soğutmalı modeller yağ konusunde arkadaşların belirttiği gibi dikkatli olmalı.bazı sitelerde dizel yağı dahi kullanıldığı yazılsa da bunun ileriki kmlerde yararlı olacağını düşünüyorum.normal koşullarda 10-40 ancak sıcak ortamlarda 15-50 olabilir.yapı olarak sulu modellerden daha yüksek çalışma sıcaklığına sahip.hatta serin havalarada çok geç ısınma problemi bile bildirilmiş.bu bakımdan 10-40 genel kullanıma daha uygun.bu arada yağ vites kutusuna da direkt etki yaptığından,güzel bir yağla suzukinin en iyi yaptığı sey olan şanzımanın ne kadar pürüzsüz olduğunu göreceksiniz.(hayabusalar şanzıman modifiyesine genellikle 500+hp lerde gerek duyuyor.düşünün)lastik olarak kullandığım en iyi lastik avon idi.b6 ile neler yapardık.müthiş ısınma ve yol tutuşa sahip.ömür olaraka bilemiyorum.sıfır takıp 4 ay sonra satmıştım.ancak fiyat ve permormans olarak çok çok tatmin edici.yakıt çok değişken.her gun zamlanan benzin fiyatları karşısında ekonomik bir araç zaten kalmadı.şu anda b12 ile ortalama 6.7-7-civarı yakıyorum.genelde sakin ara ara coşmalı karma kullanım.bütün haydutlara selamlar.paslaşalım