işte resimlerii
oda aklımda zaten kanki bakıcam test edicem her iki motoruda bildiğim kadarıyla regal çin malı değil yanlışmı biliyorum yoksa
hayırlı olsun beyazıda güzelmiş burda bir arkadaşımda mavi renkte olanı var
Güle güle Kullan kardeşim,kazasız belasız inş...
regal raptorda çin malıdır kanka..
sağol abi hayır mctnin eline bile su sökemez tek farkı aşırı konforlu olması sessiz olması rüzgar denen şeyin olmaması sudan geçince paçalarımın ıslanmaması kışın güvenle binilesi olması kasasının gerçek maxi scooter olması buna rağmen çok kıvrak olması sürüşünün çok kolay olması bütün olarak artıları en büyük artısı sıfır km olması
eksileri ise kayış aktarma sisteminin olması çinli olduğundan yetersiz etkisiz kalıyor mct 18 beygir bu 10 beygir 8 beygirlik fark kendini hemen gösteriyor gerçi rodajı bitsinde sonra bakıcam neler değişecek.
bu scooterı artık satmam yazada kısmetse regal raptor dd250 veya dd300 veya 350 alıcam motorlara baktım harikalar özellikle 300 serisi ön çift arka tek disk olması uzun maşa olması çok güzel gösteriyor motoru. ee birde kaliteli su soğutmalı bütün uzun yolları çeker rahatça fiyatıda sıfırı 350 olanın 7000tl 250 ise 5000 tl gayet uygun bence
sağol kankim inşallah kazasız belasız atlatırız kışı ankara buz gibi oldu resmen zamanında sattım motoru. bazen yolda giderken dalıyorum arabadayım sanıyorum kaloriferi açma isteği oluyor içimde çok enteresan:queen:
vayy demek oda çayna haa sanırım st kanuni m-3 250cc scooter alabilirim 24 beygir.
chooper alırsam ki vitesli kesin alacağım regal dd350 veya 300 olacak motorlara bayıldımm resmenn
MaxiScooter hayırlı olsun. Benimde önceki motorum buna benziyordu. çok kıvrak, rahat, ıslatmayan, kış için süper.... Ama lastikler UFAK... Dikkat. Yoldaki olumsuzluklardan MCT de etkilendiğinden çok daha fazla etkilenirsin. Süspansiyonlar da aynı derece.... Bizim İzmir kordon boyunda scooter ile dolaşıyordum resmen böbrek taşı düşürtmeye yarar yani. MCT ile aynı yerde sallanmıyordu bile.... Ama yinede bi scooter kapıda olmalı....
selam arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum. Bende maciti alalı 1 ay falan oldu ikinci el. Sizlerin bilgilerine ihtiyacım mutlaka olacaktır. Saygılar
Merhabalar. Görüntü olarak süper olan regal serisine bindiğinde pişman olabilirsin. 350cc olan spyder serisi motorlar aşırı vibrasyonludur ki bizim MCT'ler onun yanında yağda kayıyormuş hissi verir tecrübe ile sabittir. dd250 9B modeli hakkında fikrim yok. Ama 350 spyder kesinlikle tavsiye etmiyorum. 100km gittikten sonra öntakımların (motorun değil....) sağlığı hakkında hiç bir doktor garanti veremez )))))
MaxiScooter hayırlı olsun. Benimde önceki motorum buna benziyordu. çok kıvrak, rahat, ıslatmayan, kış için süper.... Ama lastikler UFAK... Dikkat. Yoldaki olumsuzluklardan MCT de etkilendiğinden çok daha fazla etkilenirsin. Süspansiyonlar da aynı derece.... Bizim İzmir kordon boyunda scooter ile dolaşıyordum resmen böbrek taşı düşürtmeye yarar yani. MCT ile aynı yerde sallanmıyordu bile.... Ama yinede bi scooter kapıda olmalı....
selam arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum. Bende maciti alalı 1 ay falan oldu ikinci el. Sizlerin bilgilerine ihtiyacım mutlaka olacaktır. Saygılar
heheh doğrudur kış buraya da gelmeye başlıyor ufaktan ankarayı bilirim 12 ayım geçti buzz gibi gecesi var adamı donduruyor..
aynen kanka regalde çin sen bu regalden vazgeç sana tavsiyem motora binmedim ama araştırdım biraz bende görünüşüne hastaydım ama gel görki araştırma sonucu almamaya karar vermiştim.. ne servisi var, ne doğru düzgün yedek parçası..istediğin zaman servise gidemediğin ve parça bulamadıktan sonra 750 cc bile çıkarsa nafile ben almam hayatta..
st kanuninin scooterini gördüm güzel, o da çin değil illaki fark ederscooter alırsam ben eğer sym, kymco yada 400 burgmandan şaşmam açıkçası..
valla kanki viteslide cruiser veya chooper alacağım artık kesin ama böyle ibresi 180km olan ve 90-120 arasında rahat gidebilecek bir motor olacak bu kesin.
scooterda ise beni al diyen motorlar kymco downtown 300i abs sıfırı 8900 burgman an650 triptonik kayış aktarma olmayacağından çok güçlü olacaktır ama yakıtı çok diye duydum burgman 400 cvt bunlar 2. el tabiki
ve son olarak yamaha majesty 400 veya 250 eğer 250 olursa 98 model 400 olursa 2006 ve sonrası abs ve ebs varmış motorda çok ilgin birde birinde hava yastığı ve koltuk ısıtma vardı ama unuttum.
tabi bunlar şimdilik halay:queen: para olunca artık paraya göre çekicez alta bişey.
en azından senatör artık kendini garantileyen motor oldu özellikle bugünden sonra heeheheh
valla kanki viteslide cruiser veya chooper alacağım artık kesin ama böyle ibresi 180km olan ve 90-120 arasında rahat gidebilecek bir motor olacak bu kesin.
scooterda ise beni al diyen motorlar kymco downtown 300i abs sıfırı 8900 burgman an650 triptonik kayış aktarma olmayacağından çok güçlü olacaktır ama yakıtı çok diye duydum burgman 400 cvt bunlar 2. el tabiki
ve son olarak yamaha majesty 400 veya 250 eğer 250 olursa 98 model 400 olursa 2006 ve sonrası abs ve ebs varmış motorda çok ilgin birde birinde hava yastığı ve koltuk ısıtma vardı ama unuttum.
tabi bunlar şimdilik halay:queen: para olunca artık paraya göre çekicez alta bişey.
en azından senatör artık kendini garantileyen motor oldu özellikle bugünden sonra heeheheh
öyle ibreli cruiser arıyorsan 250 cc den yukarısını alman gerekir, yamaha 650 dragstar, honda shadow, suzuki intruder, kawasaki en 500 var.. içlerinden forumlarda okuduğum kadarıyla yamaha ağır basıyor.. ama honda v-twin olduğundan harley sesine yamaha dan daha yakın olması insanın kafasını karıştırıyor.. burada gene hondanın servis ağıyla 1 adım önde olması da başka bir mevzuhee birde gv650 var ama onda gt650 motoru olduğundan cruiserden farklı olarak naked performansı var..naked'in cruiser versiyonu yani
scooterda dediğin gibi seçenek çok ama kymco görünüm olarak en çok hoşuma gidenlerden..Neyse bakalım bir bakmışsın enduro almışsın bu işler hiç belli olmuyor kanka![]()
Beyler bir süredir forumunuzu takip ediyorum. Aslen motosikletleri cok sevmekle birlikte şimdilik sadece bakmakla yetiniyorum. Aletin ustunde ruzgarı bir kere yiyince bir daha 4 tekerli birşeye binmem diye korkuyorum diyelim...E haliyle bura Turkiye ve ben yılda 35.000km yol yapan bir adamım. Türkiye'de görgünün artmasını bekliyorum diyelim...
Sadede geleyim, ben ve 2 arkadaşım bir go-kart projesine başladık. Motorumuzu da aldık! MCT 250 motoru! Elektrik tesisatı, beyni, benzin deposu, egzozu... Bize lazım olan herşeyi aldık... Merak ettiklerim:
1) bu araçlarda maksimum hız nedir? Motorcu biri 140 basar demişti, ben pek inanmamıştım ama biz go kartımızı lastik çapı ve dişli oranı ile 70km/h'ye çıkabilecek hale getirmeye niyetliyiz. Gerçekten 140 basabiliyor olsaydı aşırı atak bir aracımız olacaktı. Ama sanırım 100-110 yapıyor bu alet?
2) 0-50km hızlanmaları nasıldır?
3) yoğun trafikte soğutmanın yetersiz gelmesi, şişme gibi problemler yaşanır mı?
4) egzozu ile oynayan, uzatan kısaltan oldu mu? Bizim go-kartta yer olmadığı için o egzozlar ya 90 derece donup yana verilecek ya da kıslatılacak. Bu durum performansı çok etkiler mi?
Eğer sorularıma cevap verebilirseniz çok memnun olurum. Bu aleti yapmam biraz uzun surecek ama yaptığımda videolarını buraya koyarım![]()
Merhaba arkadasım eğer ankarada sağlam bir usta arıyorsan ki mct konusunda bence uzman olan çayıroğlu motorda emrah ı tavsiye ederim beni çok dertten kurtarmıştırKORSAN arkadaşım msn adresini ekledim. Bu arada bende tuzluçayır da oturuyorum anıl spor merkezinin arkasında, dereboyu caddesinde, müsait olduğun 1 gün görüşelim istersen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------
Hoşbulduk StyLeOscaR arkadaşım. evet dediğin gibi yaptım 375 sayfanın hepsini tek tek okudum. gayet güzel paylaşımlarınız var. Lazım olabilecek kısımlarında kopyalarını aldım. Ben motor meslek lisesi mezunuyum 3 sene tofaş servisinde çalıştıktan sonra motorculuk mesleğini bıraktım, Tamir işlemlerini kendim yapmak istiyorum fakat motosiklet motoru hakkında hiç bilgim ve tecrübem yok. sizce kendim tamir etme işlemine girmelimiyim yoksa hiçmi bulaşmayayım ( Servis veya tamircilere güvenim kalmadı artık adamların aklı fikri para )Teşekkürler
[/COLOR]Hoşbulduk StyLeOscaR arkadaşım. evet dediğin gibi yaptım 375 sayfanın hepsini tek tek okudum. gayet güzel paylaşımlarınız var. Lazım olabilecek kısımlarında kopyalarını aldım. Ben motor meslek lisesi mezunuyum 3 sene tofaş servisinde çalıştıktan sonra motorculuk mesleğini bıraktım, Tamir işlemlerini kendim yapmak istiyorum fakat motosiklet motoru hakkında hiç bilgim ve tecrübem yok. sizce kendim tamir etme işlemine girmelimiyim yoksa hiçmi bulaşmayayım ( Servis veya tamircilere güvenim kalmadı artık adamların aklı fikri para )Teşekkürler
motora ben belirli şeyleri yapıyorum buradan öğrendiklerimle.. standart şeyleri yapabilirsin (buji, yağ, hava filtresi değiştirme, hava ayarı gibi ) ama onun dışında tecrübe edinmek isterim dersen motoru çok iyi tanıman lazım, ama o da riskli biraz boza boza öğrenirsin ancabazı şeyler bilgiyle olmuyor çünkü..Mesela ben ustalarla aramı iyi tuttum müşteri gibi davranmıyorum..aklıma gelenleri soruyorum ve cevaplarımı alıyorum ayrıca bakımlara gittiğimde de ne yaptığını iyicene süzüyorum, bu şekilde birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.geçen günlerde karbüratörü söktük iyicene baktım valla en çok merak ettiğim şeydi,ama takması ve çıkarması baya uğraştırıyormuş onu anladım
bence en zor kısım elektrik aksamı ve tesisat olayı..karman çurman birşey anlamıyorum
ama onu da çözeriz zamanla heheh..:mrgreen:
Gün gelir karman çorman elektrik tesisatını da öğretirler insana :cherry:
zamanında sağ arka sınyalden dolayı flaşör yakıyordum sureklı tamırcı arkadaslar bakıyordu flasor degısıtırıp gonderıyorlardı yarım saat sonra zırt diye patlıyordu söyledım olmadı
Sonuç ne oldu ?
Sinyal semasını tesisatını Çözdüm Büyük konusmayayım ama Gözüm kapalı yaparım.
Stopta arıza vardı gösterdim yok beyın dedıler arızalı yok su yok bu dedıler
Sonuc ne oldu ?
Stop sıstemını yalayıp yutmak zorunda kaldım hatta begenmedım kablo kalıtesını Yenı kablo ve yenı hat cektım Stop farınıda begenmedım ınce led Stop taktım
Kısacası Usta fobisi ve İmkansızlıklar insana herseyı ogretır :queen:
doğru diyorsun öğrenmemiz gerekir zatende.. ama bir anda olmuyor iştebu arada avcılar neresindesin sen ?