Motordan uzaklaşmayınca benzin vermediler...

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
5
bir denesekmi ne :) şaka maka uyalım kurallara arkadaslar ne olacağı belli olmazama anlamadığım sizin yazılarınızdada öle benimde başıma shell de geldi bu olay neden bir tek shell diğer benzinler patlamıomu :)
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Bu uygulama ben bildiğimden beri var(2 Sene).Pompaların üzerine bakarsanız zaten orada yasaklı hareketleri göreceksiniz telefonların kapatılması ve motor sürücüleri için motorun üzerinde olmama gibi uyarılar mevcuttur.

Türkiye'de kuralların birçoğunun uygulanmadığını düşünürsek bu uygulamayı yeni görmüş olmanız çok doğal.

Umarım tüm benzin istasyonlarında uygulanır...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Hondam dediklerin doğru tamamda 30 yada 40 litre benzin dökülmüs kimbilir nerede basınc yaptıda o kanalizasyon kapağı uçtu . ya benim anlatmak istediğim basınç olmadan olmaz patlama ama yine ben sözümün arkasındayim depoyu doldur yak patlama olmaz sadece yanar sadece.. patlamaz

Tabıkıde durcaksın sozunun arkasında ve haklısın bır muddet patlama olmaya bılır ancak depo yeterlı ısıya ulalastıgında ve yeterlı basıncın olusacagı bosluk mu dıyım artık meydana deldıgınde tank ın ıcınde kac ordan:mrgreen:

:rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gayet yerinde bir kural..
Aram depoyu taşırıp birkaç litre benzini deponun üzerinden akmak sureti ile hayalarına doğru dökmüş olsa sanırım aynı fikirde olmaz dınız. Hatta o anda motorun üzerinde olmakta istemeszdinizki daha kötü senaryolarda çıkabilir.
Banada aynı şeyi söyleyen pompacılar oldu ve saygı ile karşılayıp inip benzinimi aldım.

Bu ve buna benzer tatami ile güvenliğimizi ve sağlığımızı gözeten kuralları en kolay bizim sindirmemiz gerekiyor kanısındayım..

Yarın öbürgün bunu örnek alıp tüm benzinciler uygulamaya başlarsa nereden benzin alıcaksınız ? Ki büyük ihtimal öyle olacaktır..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Bak ne kadar güzel izah ediyorsunuz...:cat:
Onlar ise hep bizden bir kıvılcım çıkacağını ima ediyorlar. Kendilerinden kaynaklanan hatalara ve şimdi okuyunca öğrendiğim ihtimallere hiç değinmediler.
İnmenin doğru olduğunu öğrendim sizlerin açıklamalarıyla.
Geriye sadece depoyu full dolduramama kaldı sanırım.

Birinci sayfada yazdım zaten, okunmamış olduğu için tekrar buraya taşımamda yarar olduğunu sanıyorum...

Artık benzin alırken hep ineceğim...:cat:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
bu kural doğru ve çok güzel bir uygulamadır, bana da shell'de yapıyorlar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Pardon dikkatsizliğime vurun..

Bu arada birgün kendim benzin doldurayım demiştim ve nasıl olduda ne yaptıysam tetiğe bastığım gibi birkaç litre benzin geri tepip göbekten aşşağı üzerime dökülmüştü. Ondan sonra elimi sürmez oldum :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Pardon dikkatsizliğime vurun..

Bu arada birgün kendim benzin doldurayım demiştim ve nasıl olduda ne yaptıysam tetiğe bastığım gibi birkaç litre benzin geri tepip göbekten aşşağı üzerime dökülmüştü. Ondan sonra elimi sürmez oldum :)

Canın sağ olsun, ne demek...
Hepimiz birbirimizin iyiliği için fikir alış-verişindeyiz...:cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yüce abicim, ayrıl da gel demiş adam ne kızıyon işte :)
İyi de etmiş, ilk tanıştığımdan beridir sende mazallah bir kıvılcımlanma potansiyeli seziyorum her zaman :mrgreen:

Bu arada bu uygulama OPEt lerde de uygulanıyor, daha önce de forumda başlığı açılmış bir mevzuydu..
Güzel bir uygulama, destekliyorum şahsen :)
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
48
Adam iyi yapmış doğrusuda bu zaten.Gerçekten benzinciyi takdir ettim,adamlar resmen senin sağlığın için yapmış gene yaranamamış.Geçmişte bu tür bir olay yaşanmıştı motor kullanıcısı alev almıştı benzin dolumu sırasında.Daha sonra yapılan araştırmalar sonucu benzin dolumu sırasında motosiklet üzerindeki sürücünün motor tepesinde olmasının tehlikeli olduğu kanıtlanmıştır.Tamam ortada yüzde yüzlük bir tehlike yok ama en ufakta olsa insan sağlığını tehlikeye atmamak gerekir.Hem motordan insen ne olurki bi yerin mi düşer?Adamlarda emir kulu benzin almadan gitsen ne olur koskoca shell batar mı?Kusura bakma ama burada hatalı sensin.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Yüce abicim, ayrıl da gel demiş adam ne kızıyon işte :)
İyi de etmiş, ilk tanıştığımdan beridir sende mazallah bir kıvılcımlanma potansiyeli seziyorum her zaman :mrgreen:

Bu arada bu uygulama OPEt lerde de uygulanıyor, daha önce de forumda başlığı açılmış bir mevzuydu..
Güzel bir uygulama, destekliyorum şahsen :)

Evet doğrusun mubarek, ben de sen açken çekiniyorum senden...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 ----------

Adam iyi yapmış doğrusuda bu zaten.Gerçekten benzinciyi takdir ettim,adamlar resmen senin sağlığın için yapmış gene yaranamamış.Geçmişte bu tür bir olay yaşanmıştı motor kullanıcısı alev almıştı benzin dolumu sırasında.Daha sonra yapılan araştırmalar sonucu benzin dolumu sırasında motosiklet üzerindeki sürücünün motor tepesinde olmasının tehlikeli olduğu kanıtlanmıştır.Tamam ortada yüzde yüzlük bir tehlike yok ama en ufakta olsa insan sağlığını tehlikeye atmamak gerekir.Hem motordan insen ne olurki bi yerin mi düşer?Adamlarda emir kulu benzin almadan gitsen ne olur koskoca shell batar mı?Kusura bakma ama burada hatalı sensin.

Birinci ve son sayfanın tamamını oku. Ayrıca eleştirilmek doğruyu bulmak için güzeldir, yalnız edepli yapılırsa, hoş olmayan kelimeleri kullanmamak lazım.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet bu doğrudur evet benimde başıma geldi;;) indim motordaN öyle aldım
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
Dün bir arkadaşla Adapazarı'na kadar motor gezisi yaptık. Malum otoban üzerindeki McDonalds sağında Shell istasyonuna benzin almak için girdim. Malum motoru durdurdum ve benzin depo kapağını açtım. Pompacı geldi ve motordan inmemi söyledi. Hayırdır, dedim. Siz inmeden, benzin doldurmam yasak dedi. Şaşırdım ve inmedim. Müdürü sordum ve yanına gittim, durumu izah ettim. Bana yeni eğitim aldıklarını ve motorcunun inmeden benzin vermemeleri konusunda talimat aldıklarını söyledi. Ben de ilk defa burada ve bu kadar saçma bir şey duyduğumu ve nedenini sordum. O da motor sürücüsünden kıvılcım çıkakabileceğini söyledi. Aynı şeyin pompacıdan olabileceğini ve malum daha bir çok şey söyledim. Ve BENZİN ALMADAN gittim.
Böyle bir durumla karşılaşırsanız şaşırmayın...

ne olmuş ki yani... saygı gösterip benzini koydurup devam edilebilir.. belki de benzini koydurup gazlayıp kaçanlar var.. olamaz mı yani...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
adama birde tavır yapmışın. almıyom siizn benzinizi be başka istasyon yok mu der gibi...

Orada pompacı bir şey izah etmedi, müdürde sadece bizden kaynaklanan kıvılcımları söyleyip, pompacının benzin taşıracağını vs ihtimallari sıralamayınca kızdım ve benzin almadan çıktım. Topikte arkadaşlar durumu düzgünce izah edince yapılan uygulamanın doğru olduğunu anladım bunu 3. kez yazıyorum. Hala anlamamış iseniz yapacak bir şey yok, ayrıca sen böyle yapmışsın diye de kimsenin kimseye hesap sormaya hakkı yok. Sonra adama tavır yaptım ne olacak diye sorarlar?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ya mübarek...
bilmiyormusun bir çok kişi ilk mesajı okur diğerlerini es geçer ve aklına geleni yazar..sen değil 3 , 13 kerede yazsan yine de sana bahane bulacaklar çıkacaktır...ya sabır de dostum..böylesi daha iyidir...:cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ya mübarek...
bilmiyormusun bir çok kişi ilk mesajı okur diğerlerini es geçer ve aklına geleni yazar..sen değil 3 , 13 kerede yazsan yine de sana bahane bulacaklar çıkacaktır...ya sabır de dostum..böylesi daha iyidir...:cat:

sen 3 sayfanın tamanında ki mesajları tek tek okudun mu?
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
ya mübarek...
bilmiyormusun bir çok kişi ilk mesajı okur diğerlerini es geçer ve aklına geleni yazar..sen değil 3 , 13 kerede yazsan yine de sana bahane bulacaklar çıkacaktır...ya sabır de dostum..böylesi daha iyidir...:cat:

aynen aynen.. doğru yaklaşım...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Orada pompacı bir şey izah etmedi, müdürde sadece bizden kaynaklanan kıvılcımları söyleyip, pompacının benzin taşıracağını vs ihtimallari sıralamayınca kızdım ve benzin almadan çıktım. Topikte arkadaşlar durumu düzgünce izah edince yapılan uygulamanın doğru olduğunu anladım bunu 3. kez yazıyorum. Hala anlamamış iseniz yapacak bir şey yok, ayrıca sen böyle yapmışsın diye de kimsenin kimseye hesap sormaya hakkı yok. Sonra adama tavır yaptım ne olacak diye sorarlar?

güzel kardeşim ben sana şu anda anlamaışın demiyorum ki. forumda arkadaşlar izah etmişler anlamışın. ama oyal esnasında adamlara kızıp çekip gitmişin. ordaki adam sana anlatmaya çalışmış ama sen aldırış etmemişin. biz bunu söylüyoruz. sen şu anda anlamışın anlamamış bişey demiyoruz...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
okudum. adam doğruymuş demiş artık bende ineceğim demiş..uzatmanın alemi ne???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst