Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlar :pale:

geçmiş olsun kardeşim...bu gün bende nasibimi aldım motosikletim ara sokakta kaldırımda duvarın dibinde park halindeyken kaldırıma park etmişim diye yedim :pr:

yanlız şunu belirtmek isterim radar uygulaması olan yer, herneresi olursa olsun bu yolda radarla hız kontrolü yapılıyor diye ikaz tabelaları vardır sanırım sen atladın o ikazları koymak yasal zorunlulukları bilginiz olsun istedim illaki ikaz vardır ve görmemiş olabilirsin ....tekrar geçmiş olsun ...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada orjinal parça fiyatlarını öğrendim

Gidon borusu:30 tl
Fren maneti: 8 tl
Sağ grenaj : 125 tl yan sanayi 55 tl (cbr 125 in kiyle aynı çok saçma geldi bana) Bide yan sanayiler fighthawk olarak yazıyor yanında aklınızda olsun.

Bilgi : Grenajın üstündeki stickeri söküp orijinal Honda TR logolarını yapıştırabilirsin. 3-5 TL maliyeti var.

Gidon borusuda heryerde 20 lira yazıyordu.
Bu fiyatları nereden aldın? Farklı yetkili servislerede sordunmu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 ----------

Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlar :pale:

:pale: Geçmiş olsun, üzüldüm. Umarım son cezan olur.
Bende arabayla birkaç yıl önce 222 lira radar cezası yemiştim.
Acısı hala içimde ukte kaldı. Cana geleceğine mala gelsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 ----------

geçmiş olsun kardeşim...bu gün bende nasibimi aldım motosikletim ara sokakta kaldırımda duvarın dibinde park halindeyken kaldırıma park etmişim diye yedim :pr:

Hocam sanada geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Evet anes motora sordum mototale sordum bide vale motoya sorudum 28-29 tl dediler. 20 tl diyeni aramadım ama.

Evet stickerleri sökme işi olabilir. Peki nerden temin edebilirim o yazıyı ?

D&B motora sormak aklıma şimdi geldi ama aynı fiyatları verirler heralde.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Bu motora çanta çok yakışıyor gerçekten. 46'lık Kappa aldım bugün Anes'den, sağolsun Hakan bey'de montajını yaptı. Eğer düşünen varsa ben 250 tl'ye aldım. MT özel fiyatı. :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bu motora çanta çok yakışıyor gerçekten. 46'lık Kappa aldım bugün Anes'den, sağolsun Hakan bey'de montajını yaptı. Eğer düşünen varsa ben 250 tl'ye aldım. MT özel fiyatı. :cat:

Hayırlı olsun, 2 adet L beden kask sığıyor ve gerçekten çok kullanışlı ben de tavsiye ederim, tam modeli nedir ?
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
3
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
slm arkadasım 2 ay daha beklersen 2500 temiz ve yüksek model bi cbf alırsın biliyosun kısın fiyatlar en az 300/400 aşağı çekiyo ben 1800 e aldım cbf150 35000 km 2007 model anlıyacağın bekliyicen biraz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
yan sanayi ön arka 20 tl kendin takabilirsen servise nazaran 50/60 tl karın olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

slm arkadaşlar benim cbf150 vites geçişlerinde ses geliyor sanki bi yere çapar gibi debriyaj balatasındanmı yoksa başka bi sorunumu var
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
K46 olması lazım. Yeni seridenmiş, logonun kenerlarında kırmızı bişiler var. Üzerinde Upgrade Your Bike gibi bişey yazıyodu gaiba.

Bir fotoğraf alsak nasıl olur :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 ----------

Dönüşler rahat oluyor mu yan yatmak gerekiyor mu?

Viraja göre değişir :p çok da fazla yatamıyorsun ama özellikle artçı varsa çok tehlikeli
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ebayde yoksa yoktur:) O zaman kendin yapmayı deneyebilirsin.
Ledlerde sorun yok değil mi? Hani motor çalışırken yananlarda. Bi de o ledleri takalı kaç ay oldu?

bu arabalardaki düğmelerin altındaki lambalarla aynımı acaba o ufak olanlar?
belki beyazını buluruz?
bendekiler yaklaşık 2500 km ortalama 1,5 -2 aydır takılı
eski göstergemde de takılıydı xenonu baglayınca takmıştım, yenisini alıncada eskileri söküp yenisindede kullandım sorun yok. rölanti de pek gözde kırpmıyor motor sıcakken.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar ben fren balatası buldum seramik karbon sahibindnde sizce değiştirmeye değer mi? günümüz lük arabalarının hepsinde seramik frenler kullanılıyor. ısınma suresi ve ısınınca diğer standart balatalara gore fren performansı daha iyi diye biliyorum sizin fikriniz nedir? daha önce bu ürünü alan oldumu?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-150-on-fren-balatasi-seramik-karbon-ad/detay

arkadaslar bugun bu ürünün siparişini verdim. bakalım nasıl bi ürünmüş.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
bu arabalardaki düğmelerin altındaki lambalarla aynımı acaba o ufak olanlar?
belki beyazını buluruz?
bendekiler yaklaşık 2500 km ortalama 1,5 -2 aydır takılı
eski göstergemde de takılıydı xenonu baglayınca takmıştım, yenisini alıncada eskileri söküp yenisindede kullandım sorun yok. rölanti de pek gözde kırpmıyor motor sıcakken.

Sağol verdiğin bilgiler için. İnş. bir ömür bozulmaz ledlerin. :)

Lambalar hakkında bilgim yok.

arkadaslar bugun bu ürünün siparişini verdim. bakalım nasıl bi ürünmüş.

Hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst