- Katılım
- 3 Haz 2010
- Mesajlar
- 25
geleyım ne yapacaz konyada takasmı gezımı hıhıhı :queen:
cbf 150 istemiyor musun? onun için gel diyorum. paranı koy cebine gel. sana 2 tane siyah cbf 150 göstereceğim, hangisini beğenirsen onu alacaksın. hepsi bu
geleyım ne yapacaz konyada takasmı gezımı hıhıhı :queen:
Arkadaşlar bu akşam ufak bi kaza geçirdim
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun...
Arkadaşlar bu akşam ufak bi kaza geçirdim
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun...
Teşkkürler dostum amin.
Bu arada orjinal parça fiyatlarını öğrendim
Gidon borusu:30 tl
Fren maneti: 8 tl
Sağ grenaj : 125 tl yan sanayi 55 tl (cbr 125 in kiyle aynı çok saçma geldi bana) Bide yan sanayiler fighthawk olarak yazıyor yanında aklınızda olsun.
Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlarale:
Bu arada orjinal parça fiyatlarını öğrendim
Gidon borusu:30 tl
Fren maneti: 8 tl
Sağ grenaj : 125 tl yan sanayi 55 tl (cbr 125 in kiyle aynı çok saçma geldi bana) Bide yan sanayiler fighthawk olarak yazıyor yanında aklınızda olsun.
Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlarale:
geçmiş olsun kardeşim...bu gün bende nasibimi aldım motosikletim ara sokakta kaldırımda duvarın dibinde park halindeyken kaldırıma park etmişim diye yedimr:
Eyvallah aydogan sağolasın... geçti, geçecek![]()
Bu motora çanta çok yakışıyor gerçekten. 46'lık Kappa aldım bugün Anes'den, sağolsun Hakan bey'de montajını yaptı. Eğer düşünen varsa ben 250 tl'ye aldım. MT özel fiyatı. :cat:
Hayırlı olsun, 2 adet L beden kask sığıyor ve gerçekten çok kullanışlı ben de tavsiye ederim, tam modeli nedir ?
slm arkadasım 2 ay daha beklersen 2500 temiz ve yüksek model bi cbf alırsın biliyosun kısın fiyatlar en az 300/400 aşağı çekiyo ben 1800 e aldım cbf150 35000 km 2007 model anlıyacağın bekliyicen birazarkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
yan sanayi ön arka 20 tl kendin takabilirsen servise nazaran 50/60 tl karın olurHerkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
K46 olması lazım. Yeni seridenmiş, logonun kenerlarında kırmızı bişiler var. Üzerinde Upgrade Your Bike gibi bişey yazıyodu gaiba.
Dönüşler rahat oluyor mu yan yatmak gerekiyor mu?
ebayde yoksa yokturO zaman kendin yapmayı deneyebilirsin.
Ledlerde sorun yok değil mi? Hani motor çalışırken yananlarda. Bi de o ledleri takalı kaç ay oldu?
sen bi haftada 3500 km yol yap...
gel kaldırımda ceza ye:queen:
iyileşince geçer::148::
arkadaslar ben fren balatası buldum seramik karbon sahibindnde sizce değiştirmeye değer mi? günümüz lük arabalarının hepsinde seramik frenler kullanılıyor. ısınma suresi ve ısınınca diğer standart balatalara gore fren performansı daha iyi diye biliyorum sizin fikriniz nedir? daha önce bu ürünü alan oldumu?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-150-on-fren-balatasi-seramik-karbon-ad/detay
bu arabalardaki düğmelerin altındaki lambalarla aynımı acaba o ufak olanlar?
belki beyazını buluruz?
bendekiler yaklaşık 2500 km ortalama 1,5 -2 aydır takılı
eski göstergemde de takılıydı xenonu baglayınca takmıştım, yenisini alıncada eskileri söküp yenisindede kullandım sorun yok. rölanti de pek gözde kırpmıyor motor sıcakken.
arkadaslar bugun bu ürünün siparişini verdim. bakalım nasıl bi ürünmüş.
Haset :bounce: ben 3500 yaptımda sen bi 600 mt yapıp gelemedin anladın sen :wiinkk: