Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
brs3417

Geçmiş olsun arkadaşım:rendeer:Allah beterinden saklasın.
Ufak tefek çizik vs. bunlar önemli değil,motor bloğun ve şasin sağlamsa gerisini kafana takma.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için

bulunur, tabi herkesten deil öyle bir ilanı bulursun 1-2 gün sonra satılmış olur temizse temiz değilse zaten birileri gidip bakmıştır begenmemiştir o ilanda öyle duruyodur motor parasını haketmemiştir.
he belki 2500 olmaz 2600 olur 2650 olur değişir ufak tefek
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
brs3417

Geçmiş olsun arkadaşım:rendeer:Allah beterinden saklasın.
Ufak tefek çizik vs. bunlar önemli değil,motor bloğun ve şasin sağlamsa gerisini kafana takma.

Teşekkürler dostum amin daha beteride olabilirdi çok şükür olmadı. Motor , şasi falan sağlam motor koruma demiri görevini yaptı o olmasa sağ taraf baya hasar görürdü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:30 ----------

arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için

2500 tl ye motorlar var ama cbf 150 nin 2.el fiyatı yüksek ve kmsi fazla bence yamaha ybr bak 2500 tlye düşük km olan bi motor bulurusun tabi ybr biraz küçük mesela bana olmaz altımda küçük kalır diye bakmamıştım.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için

Yaklaşık bir ay önce benimde ilanım vardı sahibindende o zaman ciddi ciddi gelseydin birşeyler yapardım kardeş acil nakit lazımdı ama şimdi bulunurmu bilemem bakmak lazım piyasada çok cbf var 2000 liraya bile var ama temizliğine bişey diyemem konyada arıyorsan zor gibi bir kaç tane var onlarında fiyatları konya fiyatı..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
evet konyadakınlerin iki üç tane var sahibindende 2500 olurmu diye sorduğumda arkadaşlar alaymı ediyon hemşehrim o fiyata motormu var diyor tabi bizde mecburen alamıyoz keşke haberimiz olsaydı ilk alışım olsa 3000 verirdim ama bu ikinci motor alışım olucak keevay aldım 1500 e 2500 buldu onuda bir arkadaşa on ay vadeyle 1000 liraya verecem anlayacağınız üstünede 2500 zar zur bulacam yanlış anlamayın yani tşk ederim yorumun için sayğı değer arkadaşım
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
evet konyadakınlerin iki üç tane var sahibindende 2500 olurmu diye sorduğumda arkadaşlar alaymı ediyon hemşehrim o fiyata motormu var diyor tabi bizde mecburen alamıyoz keşke haberimiz olsaydı ilk alışım olsa 3000 verirdim ama bu ikinci motor alışım olucak keevay aldım 1500 e 2500 buldu onuda bir arkadaşa on ay vadeyle 1000 liraya verecem anlayacağınız üstünede 2500 zar zur bulacam yanlış anlamayın yani tşk ederim yorumun için sayğı değer arkadaşım

bende konyadayım kardeş tek gezmekten sıkıldım artık üçe beşe bakma al bi cbf de bizede yoldaş çıksın:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hemşehrim günlük taki p ediyom cbf yi ama bulamadık buralarda istanbulda arkadaşlar var oralarda bulabilirsem yollatacam otobüsle ama iyisini nasıl bulacaz anlamadım varmı tanıdıklarında cbf belki buradan dostlar sayesinde buluruz iyisini anladın dimi hemşehrim sağolasın yorumun için
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Keewayden memnun değilmisin bi tanıdığım almak istiyodu speed 150 onun için sordum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
keevay bana göre lanet bir makine ama bana göre cünkü benim aldığım ikinci eldi dökükmüş bana bir arkadaş kaktırdı anlayacağın değiştirmediğimiz yer kalmadı motorcu beraber boyası yeniden boyandı motor yapıldı eksok dandik hala 2006 model 17 binde ama şanzıman da değişti farda 4 yıllı k motorun aklına gelen neresi varsa ellendi anlayaağın hemşehrim temizini bilemam benim şanzıma bu oldu motordan anlamamam ama alırsam bi daha marka alacam kendime söz verdim karar sizin
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
keevay bana göre lanet bir makine ama bana göre cünkü benim aldığım ikinci eldi dökükmüş bana bir arkadaş kaktırdı anlayacağın değiştirmediğimiz yer kalmadı motorcu beraber boyası yeniden boyandı motor yapıldı eksok dandik hala 2006 model 17 binde ama şanzıman da değişti farda 4 yıllı k motorun aklına gelen neresi varsa ellendi anlayaağın hemşehrim temizini bilemam benim şanzıma bu oldu motordan anlamamam ama alırsam bi daha marka alacam kendime söz verdim karar sizin

dostum sanırım ucuz etin yahnisinin yavan olacağı gerçeğini aldığın keeway'de yaşamışsın.

forumdan yada dışarıdan tavsiye edilen bir motora 500 fazla verip almak daha mantıklıdır.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?

Bizim orijinal ön balataların fiyatı doğru, biraz pahalı.
Yan sanayi kullanabilirsin, ben yan sanayi taktım pek fark hissedilmiyor.

http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=430-103&kategori=95

http://www.rialli.com/ara/2943__rialli-on-fren-disk-balatasi-atl-ms3647/

Bu yan sanayiler haricinde EBC yada Gold gibi kaliteli markaların balatalarından da alabilirsin 50 civarı fiyatları var.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben 2200 liraya 2007 CBF aldım, başta görüntüsü çok perişandı, yana yatması vardı, koruma demirleri eksozu pas içinde, önde arkada acayip lastikler, zincir dişli bitik kilometre 13000 deydi. Aldım demiri eksozu boyattım, seleyi yeniden kaplattım , fren debriyaj kollarını boyattım, gösterge ışıkları , plaka lambası vs patlaktı değiştirdim (grenajı sökmek gerekiyor) daha önceden alarm falan bağlanmış heralde kabloları sıyırmışlar, güzelce izole ettim. Fren balataları, motor yağı, buji, ön arka lastiği tubeless lastik ile değiştirdim. Zincir aldım ön arka dişlileri değiştirdim. Debriyaj biraz kaçırıyor ama yenisini aldım daha fırsat olmadı. Motor biraz yağ yakıyor, sibop ayarı falan istiyor. Yani anlayacağın 2500 e böyle motor bulursun. Benim 2200 ün üstüne 400 lira masrafım oldu. Şimdi motor güzel, yağ yakması var biraz, sibop vuruyor. O da 100 lira masraf desen, 2700 e falan gelir yapılmış hali. Parçası ucuz olduğundan , motoru kurcalanmamış ama hırpalanmış parça isteyen motor alıp elden geçirebilirsin. Ben biraz da acemiyim diye çok temiz motora bakmadım. Yoksa sıfırını alacak imkanım da var. Umarım Konya da aradığın motoru bulursun.

Motorundan düşen arkadaşa da geçmiş olsun. Ben artçılı binmedim, binmeyi de pek düşünmüyorum. Zaten riskli bir iş bu motor işi, başkasının da sorumluluğunu almak istemem. Hafif atlatmanız sevindirici.
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
25
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için

ramazan kardeş sen motoruna atla benim yanıma bir gel bakayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

[/COLOR]
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?

üstadım çin malı motorların hatta mondial 110 ft nin disk balataları bile uyuyor. sanırım 5 lira. bilginize. ben taktırdım şikayetim de yok hamdolsun.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ramazan kardeş sen motoruna atla benim yanıma bir gel bakayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

[/COLOR]

üstadım çin malı motorların hatta mondial 110 ft nin disk balataları bile uyuyor. sanırım 5 lira. bilginize. ben taktırdım şikayetim de yok hamdolsun.



geleyım ne yapacaz konyada takasmı gezımı hıhıhı :queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlar :pale:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Eyvallah mucit usta iyi güzel anlatmışsında, teknik lise mezunu olmama rağmen şu terimlerden doğru düzgün birşey anlamıyorum yahu :)

Bu elektronik konusuna dalış yapmam lazım detaylıca :)


Hayırlı olsun :rendeer: Kazasız belasız inşallah.

Kısacası honda dinamadon almış elekriği bozuyor bizim ledleri:p
(eğer önlem alınmazsa)

@ brs3417
Arkadaşına ve sana geçmiş olsun, inşallah birdaha böyle şeyler yaşamazsınız.
---

Arkadaşlar 2-3 yıl önce aldığım A2 ehliyetimi, gidip karakola işletmeye üşendiğimden bugüne kadar geciktirdim. Dün gittim evrakları verdim ve bu sabah ehliyetimi aldım ::comico:: B+A2
Şuan kurallara uyan, ekipmanlarını almış birisiyim ( bazı eksikler var ekipmanlarda) tek eksiğim motorum. İnşallah oda kısa sürede olacak :)

Her şeyin hayırlısı, oda olur inş. ama şimdiden söyleyeyim bizim trafikde büyük balık küçüğü yer.

kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun,

ben göstegeyi takmadan önce cyclone marka dipsiz led kullandım bi apulde 3 led var. gayet iyi biraz pahalı ama olsun
hatta motor sıcakken hemen hemen nerdeyse kısık kısık kesmiyor diyebilirim.
ama accukun pahalı
ama benim viteslerim hala sarı? onlara uygun olanını nasıl bulabiliriz normal dipsizlere göre daha küçükte?

ebayde yoksa yoktur:) O zaman kendin yapmayı deneyebilirsin.
Ledlerde sorun yok değil mi? Hani motor çalışırken yananlarda. Bi de o ledleri takalı kaç ay oldu?

arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için

Estağfirullah ne demek. İşin aslı o fiyata temiz bulmak zor. Daha da doğrusu 0 motor değilse, adamı çook iyi tanıman lazım ki motoru hakkında bilgi edinebilesin. Eğer o da ilk sahibi ise? Yani bu işler nasip işi. Paran varsa 0 al derim ama o zaman da uzun süre değiştirmeyeceksin.

Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?

Kazık ki ne kazık diyorum, zaten gerekli cevabı arkadaşlar vermişler.

Ben 2200 liraya 2007 CBF aldım, başta görüntüsü çok perişandı, yana yatması vardı, koruma demirleri eksozu pas içinde, önde arkada acayip lastikler, zincir dişli bitik kilometre 13000 deydi. Aldım demiri eksozu boyattım, seleyi yeniden kaplattım , fren debriyaj kollarını boyattım, gösterge ışıkları , plaka lambası vs patlaktı değiştirdim (grenajı sökmek gerekiyor) daha önceden alarm falan bağlanmış heralde kabloları sıyırmışlar, güzelce izole ettim. Fren balataları, motor yağı, buji, ön arka lastiği tubeless lastik ile değiştirdim. Zincir aldım ön arka dişlileri değiştirdim. Debriyaj biraz kaçırıyor ama yenisini aldım daha fırsat olmadı. Motor biraz yağ yakıyor, sibop ayarı falan istiyor. Yani anlayacağın 2500 e böyle motor bulursun. Benim 2200 ün üstüne 400 lira masrafım oldu. Şimdi motor güzel, yağ yakması var biraz, sibop vuruyor. O da 100 lira masraf desen, 2700 e falan gelir yapılmış hali. Parçası ucuz olduğundan , motoru kurcalanmamış ama hırpalanmış parça isteyen motor alıp elden geçirebilirsin. Ben biraz da acemiyim diye çok temiz motora bakmadım. Yoksa sıfırını alacak imkanım da var. Umarım Konya da aradığın motoru bulursun.
.

Bayağı uğraştın yani motorla. İnş. ustan iyidir. Bu zamanda usta bulmak da mesele. Galiba esas sorun insan bulmakla ilgili.

Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlar :pale:

Geçmiş olsun, helede öğrenciysen bu meblağ senin için çok. Hatta benim için bile çok. Ama kurallar belli ve bizim hız sınırımız bu şekilde. Polislerin içinde de mutlaka iyileri vardır ve sen bu satırları çok kızgın olduğun için yazıyorsundur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst